Twente - Excelsior bedoel je?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Overigens natuurlijk zwaar vertekend beeld van een wedstrijd. Beide teams spelen kut. Belachelijke vertoning.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dikke mensen hebben verhoogd risico op hart en vaatziekten.
Waarom zou ik mad zijn? Ik vind het gewoon treurig omdat je ze zelf nooit hoort.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij ben je een beetje mad
Zal dit seizoen wel 6-3 worden voor Utrecht met Bosz aan het roer.quote:
Davy zijn enige 3 comebacks zijn "mad", "jelly" en "het zit diep".quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zou ik mad zijn? Ik vind het gewoon treurig omdat je ze zelf nooit hoort.
Tsja dat 'probleem' heeft PSV ook. Niet gek ook als je weer 2 jaar op rij kampioen bent geworden, de hoogste begroting van de competitie hebt, en deze ook nog eens vaak minstens 3x zo hoog is als die van de tegenstander.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:32 schreef KingRoland het volgende:
Voor elke club is een wedstrijd tegen Ajax toch heel bijzonder.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:35 schreef leolinedance het volgende:
Tsja dat 'probleem' heeft PSV ook.
Ik noem een Ajax.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Zal je net zien dat Utrecht het tegen een andere ploeg wel laat zien.
Dat probleem heeft PSV helemaal niet. Veel grotere gun factor dan Ajax vanuit het land.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tsja dat 'probleem' heeft PSV ook. Niet gek ook als je weer 2 jaar op rij kampioen bent geworden, de hoogste begroting van de competitie hebt, en deze ook nog eens vaak minstens 3x zo hoog is als die van de tegenstander.
Laten we maar gauw overgaan tot de orde van de dagquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Davy zijn enige 3 comebacks zijn "mad", "jelly" en "het zit diep".
Daar moet je verder geen logica achter zoeken.
Wat.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tsja dat 'probleem' heeft PSV ook.
Ik ben heel erg trots op je.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laten we maar gauw overgaan tot de orde van de dag
Ik eet magere kwark. Je mag trots zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |