En zo is het maar net. Mijn trainingsbroek zit HEERLIJK kan ik je melden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voetbal via een stream kijken.![]()
![]()
Pauper.
Dat denk je maar. Ga de relativiteitstheorie maar eens bestuderen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nog steeds niet sneller dan het licht
De mijne ookquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En zo is het maar net. Mijn trainingsbroek zit HEERLIJK kan ik je melden.
Dan kom ik steeds uit op Arjen Robben.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat denk je maar. Ga de relativiteitstheorie maar eens bestuderen.
Hoe is Mitchell? Nooit zien spelenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij koopt gewoon het hele elftal met de 100 miljoen die Ajax heeft
werkt primaquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voetbal via een stream kijken.![]()
![]()
Pauper.
Maar dat is relatiefquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dan kom ik steeds uit op Arjen Robben.
Ja, PSV speeelt veel vaker goed.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan slecht tegen die ''Ach ze spelen alleen goed tegen Ajax'' posts.
Is dat een sneer naar mijn post of een algemene mededeling?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Omdat PSV de grootste kut-club van de wereld isquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer, omdat ze slechter zijn dan PSV?
Die wedstrijd heeft niemand die hier post ook maar bewust meegemaakt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:31 schreef Tchock het volgende:
Grootste nederlaag:
Haarlem - Willem II 9-1, 11 januari 1976
Zie je wel. Die is sneller dan het licht geblesseerdquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dan kom ik steeds uit op Arjen Robben.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omdat PSV de grootste kut-club van de wereld is
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Geef hem wat tijd over een uur heeft hij de 3 punten van PSV wel weer verwerkt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:31 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Is dat een sneer naar mijn post of een algemene mededeling?
Ik ken wel iemand die toen achter het doel zat.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die wedstrijd heeft niemand die hier post ook maar bewust meegemaakt.
Wat heeft je broek hiermee te maken?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En zo is het maar net. Mijn trainingsbroek zit HEERLIJK kan ik je melden.
Wanneer is dat genot weer?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wel, dat zie je toch.quote:
Ha Ha Haquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die toen achter het doel zat.
Pas op dat je tong80 niet hierheen loktquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die wedstrijd heeft niemand die hier post ook maar bewust meegemaakt.
Waar slaat dit op?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geef hem wat tijd over een uur heeft hij de 3 punten van PSV wel weer verwerkt.
Die is normaal uit bij wedstrijden van PSV.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat heeft je broek hiermee te maken?
Laten we het hopen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Jullie favo Fokker hier. Gaat geweldig. Zouden we de 10 halen?
als zijndequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:32 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Zulke kansen missen als Utrecht zijnde
Nee dat is Vitesse al. En daarna Ajax.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Toch weer een mooie clash die dicht bij elkaar kon liggenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Jullie favo Fokker hier. Gaat geweldig. Zouden we de 10 halen?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dikke mensen hebben verhoogd risico op hart en vaatziekten.
Utrecht gaat dan weer 150% geven.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:32 schreef KingRoland het volgende:
Voor elke club is een wedstrijd tegen Ajax toch heel bijzonder.
Dan zou het wel extra pijn doenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dikke mensen hebben verhoogd risico op hart en vaatziekten.
Twente - Excelsior bedoel je?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Overigens natuurlijk zwaar vertekend beeld van een wedstrijd. Beide teams spelen kut. Belachelijke vertoning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |