Ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is er vannacht nog boeiende sport bij de OS?
Je kan blijven refereren aan het feit dat hij een weddenschap heeft verloren. Het zou je ook sieren hem een veer in zijn reet te steken omdat hij gewoon woord houdt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:36 schreef Coco98 het volgende:
GGMM is op dreef zeg, je zou niet zeggen dat hij een oerdomme weddenschap heeft verloren.
Deze wedstrijd had ik niet genoemd. Maar gisteren had je misschien wel gelijk ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toch weer een mooie clash die dicht bij elkaar kon liggen![]()
![]()
4.19 am zwemmenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is er vannacht nog boeiende sport bij de OS?
Dúh.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
wat? Wil je zeggen dat het niet zo is?
Nee staat het al een tijdje.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
heb ik nog wat gemist? PSV met een late 1-2 blijkbaar
Ga huilen klein kind.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je kan blijven refereren aan het feit dat hij een weddenschap heeft verloren. Het zou je ook sieren hem een veer in zijn reet te steken omdat hij gewoon woord houdt.
Daar kan niet iedereen over meepraten. Toch Stijn?
Utrecht heeft te veel goede kansen gemist om aanspraak te maken op een resultaatquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
heb ik nog wat gemist? PSV met een late 1-2 blijkbaar
Al een dikke 9 minuten iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |