34 ook niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:40 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
10 miljoen krijgt hem op 7 meter van de goal er niet in
Nou. Iedereen weet dat het KK Klan is.quote:
DOE ES NORMAALquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hou je bek vrouwenmensch, dikke zeug.
Ik heb al weinig met atletiek maar daar gaat het nog snel. In een zwembad spartelen ze letterlijk rechtdoor op een slakkengangetje terwijl je enkel een kopje boven het water ziet uitsteken.quote:
nou nou nouquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:41 schreef Onnoman het volgende:
wat een fucking retard
neerschieten tijdens het douchen
bij die uit de hand gelopen zaterdagmiddag hobby die men wielrennen noemt, fietsen ze 120km recht uit. Enige spannende is dat er af en toe eentje van een berg af lazertquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb al weinig met atletiek maar daar gaat het nog snel. In een zwembad spartelen ze letterlijk rechtdoor op een slakkengangetje terwijl je enkel een kopje boven het water ziet uitsteken.
Tuurlijk niet. Als of een tegenstander denkt 'oh PSV is wel een sympathieke club dus laat ik maar een beetje rustig aan doen'quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat probleem heeft PSV helemaal niet. Veel grotere gun factor dan Ajax vanuit het land.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |