Bedoel je het gelul dat het een illusie is of het gelul dat Feyenoord kampioen moet worden?quote:
Ho ho, ik zeg VOORALSNOG.quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Na 11 minuten al een oordeel vellen.
Dat gelul van, we gaan voor het kampioenschap en insert alle domineesteksten van Dirk.quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bedoel je het gelul dat het een illusie is of het gelul dat Feyenoord kampioen moet worden?
Die uitslag is niet eens zo heel gekquote:Op zondag 7 augustus 2016 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week walst Feyenoord over Twente heen met 7-0 en dan is de titel in handbereik.
Tot ze ergens medio november weer op hun plaat gaan tegen Excelsior, Sparta en Roda.quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week walst Feyenoord over Twente heen met 7-0 en dan is de titel in handbereik.
Dan zijn wij het weer eens volledig eensquote:Op zondag 7 augustus 2016 12:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat gelul van, we gaan voor het kampioenschap en insert alle domineesteksten van Dirk.
Volgens mij is dat zo duur dat je beter direct maar voor een maand kan afnemenquote:Op zondag 7 augustus 2016 12:43 schreef Freak188 het volgende:
Bestaat de dagpas nog bij Fox? Dat ik voor 24 uur toegang kan kopen?
Ik leef met je mee.quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die uitslag is niet eens zo heel gek
Daar ben ik mij van bewust, kwaliteitsuser pur sang. Maar soms moet je dingen even uitsluitenquote:Op zondag 7 augustus 2016 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Slobeend is een realist, beste Tagliano.
Wss niet, Go wordt momenteel niet aangeboden voor nieuwe abonnee's. Zou het vreemd vrinden als de dagpas dan wel wordt aangeboden.quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:43 schreef Freak188 het volgende:
Bestaat de dagpas nog bij Fox? Dat ik voor 24 uur toegang kan kopen?
Elia: "sowieso zijn we in de Kuip onverslaanbaar". Vervolgens 3 nederlagen op rij in de Kuip. Dat was lief.quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Onder Koeman waren ze heel goed in eigen huis.quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:44 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Elia: "sowieso zijn we in de Kuip onverslaanbaar". Vervolgens 3 nederlagen op rij in de Kuip. Dat was lief.
Maar toen hadden ze Immers en Pelle.quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onder Koeman waren ze heel goed in eigen huis.
Hoiquote:Op zondag 7 augustus 2016 12:45 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb een risico genomen en Groningen laten winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |