Eens.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
PSV had eigenlijk al op 1-3 moeten staan en ik vond het hinderlijk buitenspel, dus als die er al ingegaan was, dan was het pech.
PSV heeft gewoon op eigen kracht de wedstrijd laten draaien. Punt.
5-0 nogwel. KPN?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:45 schreef Brammess het volgende:
God wat ben ik mad
2 fouten van de keeper, Utrecht had met rust 5-0 voor moeten staan, het is weer zo'n seizoen.
Had je ook zon grote mond toen je begeleider je uit je rolstoel liet vallen?quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:42 schreef inslagenreuring het volgende:
Als ik die strontlampen nog eens hoor over Lucky zijn he
Wauw, dit is wel erg treurig.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Had je ook zon grote mond toen je begeleider je uit je rolstoel liet vallen?
Het is Brammess.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan iemand Brammess vertellen dat er ook een tweede helft is?
Er is ook een tweede helft.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:45 schreef Brammess het volgende:
God wat ben ik mad
2 fouten van de keeper, Utrecht had met rust 5-0 voor moeten staan, het is weer zo'n seizoen.
FOX had op het laatste moment besloten om hun zenders niet op zwart te gooien voor de KPN abonneesquote:
Done.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan iemand Brammess vertellen dat er ook een tweede helft is?
Je gaat lekker René.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wauw, dit is wel erg treurig.
Ik zal doen alsof dit niet gebeurd is, dan kan je iets verzinnen wat wel scherp en adrem uit de hoek komt.
madquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:42 schreef inslagenreuring het volgende:
Als ik die strontlampen nog eens hoor over Lucky zijn he
Is voor jou toch als donuts vs. taart he? Uiteindelijk toch maar beiden!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
GGMM vs inslagenreuring, moeilijk kiezen
Ik ontken niksquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:49 schreef Coco98 het volgende:
Brammes is goed mad.
Maar ook dat mag in VBL.
Klassequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is voor jou toch als donuts vs. taart he? Uiteindelijk toch maar beiden!
goeie edit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap je politiek correcte antwoord. (Je wil niet de opinie tegen je krijgenquote:
Cocu genie.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Utrecht wordt trouwens wel elke keer in moeilijkheden gedreven doordat de tegenstander een extra middenveldertje erbij gooit na de rust.
GGMM on firequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Roep je altijd random dingen wat nergens op gebaseerd is? Probeer het nog een keer.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
GIOGODquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet enorm, want Gio deed het ook gewoon door Karsdorp door te schuiven.
Dan zat hij waarschijnlijk aan de verkeerde kant van het scherm.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:48 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
FOX had op het laatste moment besloten om hun zenders niet op zwart te gooien voor de KPN abonnees
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Roep je altijd random dingen wat nergens op gebaseerd is? Probeer het nog een keer.
quote:FOX Sports en KPN zijn verheugd om bekend te maken dat er overeenstemming is bereikt over de distributie van de FOX Sports-zenders.
De klanten van KPN kunnen blijven genieten van het Eredivisie-voetbal.
En komt dit nu in het basis pakket?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |