Dit is amper Engels te noemen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:02 schreef heywoodu het volgende:
Jan Roelfs, wij verstaan wel Engels.
Hij moet nodig plassen. Net als zijn sporters al een maand niet gecontroleerd.quote:
De OS zijn het beste moment om binnen no time expert te worden in een totaal onbekende sport. Ik weet zeker dat ik over twee dagen commentaar zit te leveren op één of ander huppelend paard. Vanaf de bank.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Door dit soort dingen krijg je toch weer meer zin in de Spelen, zelfs als de sport je geen reet boeit. Waarschijnlijk zit ik overmorgen om tien voor drie gewoon naar schieten te kijken of zo.
Je hebt zeker geslapen bij het uurtje Bolhuis?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:03 schreef Nattekat het volgende:
Blij dat ik al wat geslapen heb, anders zou ook gegarandeerd nu in slaap vallen.
Waar slaat dit trouwens op ?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:02 schreef Fylax het volgende:
(...)
Geheel in lijn met de Braziliaanse traditie treedt Anitta op, wiens grootste hit zo te zien over schuddende konten gaat (...)
Ik heb niks van de voorbeschouwing meegekregen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je hebt zeker geslapen bij het uurtje Bolhuis?
Ditquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De OS zijn het beste moment om binnen no time expert te worden in een totaal onbekende sport. Ik weet zeker dat ik over twee dagen commentaar zit te leveren op één of ander huppelend paard. Vanaf de bank.
Waarom grijpen modjes niet in?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
weet ik veel gast waarom 1uote je me ik heb dat niet gedaan
Atleten niet vergeten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:04 schreef Redefine het volgende:
These are your games. But not for the swimmers, that is for the commercials.
Atleten ook ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Atleten niet vergeten.
En voor de reclames op de NBC
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:04 schreef Redefine het volgende:
These are your games. But not for the swimmers, that is for the commercials.
gast ik doe.toch niks?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat ze toch niks kunnen, Fylax is de lieveling van admins hier
Crewbashquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat ze toch niks kunnen, Fylax is de lieveling van admins hier
Voorzitter van het organiserend comité inderdaadquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alleen de grote baas van Rio 2016, als ik me niet vergis.
Hij zegt: these are your games. Nou is het al jaren zo dat het voor de NBC het zwemmen en atletiek op US prime time te zien moet zijn, want dat levert meer geld op. Dat de sporters daardoor pas midden in de nacht terug zijn in het Olympisch dorp, boeit ze niet.quote:
Zijn manier van schreeuwen etc doet daar wel aan denken ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ben ik de enige die wacht op de "Sieg Heil" achter elke keer dat hij even pauzeert na een zin ?
omgquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij zegt: these are your games. Nou is het al jaren zo dat het voor de NBC het zwemmen en atletiek op US prime time te zien moet zijn, want dat levert meer geld op. Dat de sporters daardoor pas midden in de nacht terug zijn in het Olympisch dorp, boeit ze niet.
Lijkt wel stijf van iets te staan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:08 schreef TheArt het volgende:
Als ik naar die vent kijk dan vrees ik dat ie elk moment het loodje kan leggen.....
Vorige keer zonden ze alles later uit dan dat het plaats vond, vergaten alleen wel dat het nieuws van wie gewonnen had al overal stond.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij zegt: these are your games. Nou is het al jaren zo dat het voor de NBC het zwemmen en atletiek op US prime time te zien moet zijn, want dat levert meer geld op. Dat de sporters daardoor pas midden in de nacht terug zijn in het Olympisch dorp, boeit ze niet.
Allemaal heel leuk en aardig wat je nu zegt. Maar die zwemmers kunnen geen bal wanneer er niet voldoende geld binnen komt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Anders krijgen ze geen geldquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
omg
dus NBC zegt tegen de.olympische spelen van: ey jullie MOETEN zeemmen en atletiek op ... tijd doen want anders zwaait er wat?
In London was dat mislukt. 3:00 was iets te veel van het goede.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
omg
dus NBC zegt tegen de.olympische spelen van: ey jullie MOETEN zeemmen en atletiek op ... tijd doen want anders zwaait er wat?
Nee die betalen heel erg veel geld daarvoor. Waardoor het IOC ja zegt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
omg
Geen tv gelden = Geen Olympische spelen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarom ben je zoals je bent? Waar is het mis gegaan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik noem jou gewoon gast als ik dat wil
klootzakkequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee die betalen heel erg veel geld daarvoor. Waardoor het IOC ja zegt.
Zou wat zijn johquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In London was dat mislukt. 3:00 was iets te veel van het goede.
dan ga je naar bbcquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Roelfs is echt een continue cringe om naar te luisteren
Ik heb al ergens anders gezegd dat het logisch is dat ze voor dat geld gaan. Want daarom is de sport ook zo groot. Maar het is hypocriet om te zeggen dat dit alles voor de sporters is, als geld belangrijker is dan de sport zelf.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Allemaal heel leuk en aardig wat je nu zegt. Maar die zwemmers kunnen geen bal wanneer er niet voldoende geld binnen komt.
B-sporters zeuren ook niet, het zijn de B-fans die zeurenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:10 schreef superniger het volgende:
[..]
Geen tv gelden = Geen Olympische spelen.
B-sporters moeten niet zo zeuren.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
B-sporters zeuren ook niet, het zijn de B-fans die zeuren
Deze man weet dingenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
4,5 miljard tot 2020 met nog eens 7,5 miljard tot 2032, dan moet je het wel terug verdienen. Ter vergelijking de eredivisie was 1 miljard voor 10 jaar.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee die betalen heel erg veel geld daarvoor. Waardoor het IOC ja zegt.
Ook zo ivm tijdsverschilquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:12 schreef Fylax het volgende:
trouwens he nu is t dus zo dat het start in middag en doorgaat tot snachts
hoe is datxiver 4 jaar in tokyo?
IOC is een Zwitserse organisatie hequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:11 schreef chufi het volgende:
Het wordt toch eens tijd om dat Frans af te schaffen ...
Tokyo is alles 7 uur later;.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:12 schreef Fylax het volgende:
Die kan zo op een tegeltjequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
nbc is amerikaans hequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:12 schreef hhh38 het volgende:
Er zijn toch veel meer televisiekijkers in Europa? Die zouden samen de NBC echt wel kunnen overbieden.
Net zoals in Peking waarschijnlijk. En dat was een tragisch dieptepuntquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:12 schreef Fylax het volgende:
Hoe ging dat dan? ik zat toen nog in n luierquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Net zoals in Peking waarschijnlijk. En dat was een tragisch dieptepunt
Die commentator? Goed plan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Steek die vent in de fik, zeg. Twee vliegen met één klap.
Peking was fantastisch. Om 07:00 de wekker omdat het wegwielrennen begon. Genieten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Net zoals in Peking waarschijnlijk. En dat was een tragisch dieptepunt
Moeten ze wel even een bak klaarzetten met wat spul wat twee weken blijft branden. Kunnen ze hem daar induwen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Die vrouw die erbij staat op dr naaldhakken, wat doet zij daar? Moet zij die oudjes straks leegzuigen na hun enorme toespraken?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:13 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die vrouw die erbij staat op dr naaldhakken, wat doet zij daar? Moet zij die oudjes straks leegzuigen na hun enorme toespraken?
Zwemfinales om 4:00 alquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:14 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Peking was fantastisch. Om 07:00 de wekker omdat het wegwielrennen begon. Genieten.
Ik gok dat het dan om een uurtje of 01:00 begint en doorgaat tot ergens rond de loop van de middag ofzoquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:12 schreef Fylax het volgende:
Hahahah datxis wel gaaf ;Dquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik gok dat het dan om een uurtje of 01:00 begint en doorgaat tot ergens rond de loop van de middag ofzo
Ironish wel idd.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:15 schreef Poepz0r het volgende:
We leven in een crisis zegt die, maar lekker een duur toernooi organiseren in een land vol economische problemen >>> genot![]()
Brazilie kiest daar zelf voor...quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:15 schreef Poepz0r het volgende:
We leven in een crisis zegt die, maar lekker een duur toernooi organiseren in een land vol economische problemen >>> genot![]()
Dat zagen we aan de filmpjes inderdaad.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou, mocht men nog optimistische hoop hebben voor de wereld, heeft deze ceremonie het wel vermoord.
The world is gonna die.
een WERELD vaan crisisquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:15 schreef Poepz0r het volgende:
Natuurlijk niet. 2-3 bobos beslissen dat, niet een heel land of is er een referendum gehouden onder de bevolking?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Brazilie kiest daar zelf voor...
meeste nederlanders zijn ook wegquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:16 schreef chufi het volgende:
Respect en waar is AMerica met hun respect ?
Toen de Spelen aan Brazilië toegewezen werden, had Brazilië nog geen economische problemen hoor. Sterker nog, toen was het land nog in volle groei.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:15 schreef Poepz0r het volgende:
Ze hebben wel allemaal mooie nieuwe stadions nu, daar kunnen ze nog jaren mee vooruit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Brazilie kiest daar zelf voor...
Waren er toen nog geen favela's dan?</sarcasm>quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Toen de Spelen aan Brazilië toegewezen werden, had Brazilië nog geen economische problemen hoor. Sterker nog, toen was het land nog in volle groei.
Vakkundige boekhouding misschien. Miljoenen mensen leven in armoede en in sloppenwijken, maar het gaat voor de windquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Toen de Spelen aan Brazilië toegewezen werden, had Brazilië nog geen economische problemen hoor. Sterker nog, toen was het land nog in volle groei.
Je moet dat sowieso nooit met een referendum doen. Tokkies (in het geval van Europa) stemmen toch altijd tegen want 'duur'quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. 2-3 bobos beslissen dat, niet een heel land of is er een referendum gehouden onder de bevolking?
Londen is wellicht een van zeer weinigen waar de accomodaties nog goed gebruikt worden. Heel veel worden gewoon krochtenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:16 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ze hebben wel allemaal mooie nieuwe stadions nu, daar kunnen ze nog jaren mee vooruit.
gast lees je wat ik zegquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Die moeten sporten of zijn er nog niet
Ze zijn wel eerlijk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou, mocht men nog optimistische hoop hebben voor de wereld, heeft deze ceremonie het wel vermoord.
The world is gonna die.
Dan nog heeft Brazilie als land zijnde het niet besloten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet dat sowieso nooit met een referendum doen. Tokkies (in het geval van Europa) stemmen toch altijd tegen want 'duur'
Snelst groeiende land ofzo geloof ik. Ging toen relatief goed vergeleken met de rest.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Waren er toen nog geen favela's dan?</sarcasm>
Leuk dat jij er ook weer bentquote:
Die doen na elk zinnetje 2 minuten commercialquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:18 schreef Redefine het volgende:
Dit zijn momenten die je waarschijnlijk beter op de NBC kunt zien, wordt lekker in geknipt dat deze toespraak 30 seconden duurt.
De uitzending wordt gepauzeerd hè.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:18 schreef Redefine het volgende:
Dit zijn momenten die je waarschijnlijk beter op de NBC kunt zien, wordt lekker in geknipt dat deze toespraak 30 seconden duurt.
De TOP groeit maar Jan Kees Modaal niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:18 schreef Tweek het volgende:
[..]
Snelst groeiende land ofzo geloof ik. Ging toen relatief goed vergeleken met de rest.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Leuk dat jij er ook weer bentAangezien het vrij rustig is wat dacht je van keelneuken aangezien het weekend is?
Ik kijk BBC en krijg dat niet mee jonguhquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
gast lees je wat ik zeg
de meeste die hier net liepen zijn nu weer weg
Gewoon tot de parade.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:19 schreef MakkieR het volgende:
De openingsceremonie van 2018 ga ik echt niet meer volgen dat weet ik nu wel
Weet ik.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De uitzending wordt gepauzeerd hè.
Ik ben daar ook niet bijquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:19 schreef MakkieR het volgende:
2020quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:19 schreef MakkieR het volgende:
Vrijwel altijd vervalt de helft in verval. Het leukste vind ik lugde bij de wintersporten. Duitsland heeft 3 banen, de rest van de landen heeft er 1, omdat ze een keer de OS hebben georganiseerd.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Londen is wellicht een van zeer weinigen waar de accomodaties nog goed gebruikt worden. Heel veel worden gewoon krochten
Nou ja, die gaat weer met Aziatische precisie georganiseerd worden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:19 schreef MakkieR het volgende:
Dan hoop ik gewoon in het stadion te zittenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:19 schreef MakkieR het volgende:
Zeker voor een paar Brazilianenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan hoop ik gewoon in het stadion te zitten
Serieus?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Had nog een topic geopend hier in OS over waar de sporten gehouden zouden moeten worden als de OS in Nederland zou komen, veel kan je als je het goed doet gewoon hergebruiken als trainingscentrum of huidige locaties renoveren. Het is in principe goed te doen als je het goed regeltquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:19 schreef Tweek het volgende:
[..]
Vrijwel altijd vervalt de helft in verval. Het leukste vind ik lugde bij de wintersporten. Duitsland heeft 3 banen, de rest van de landen heeft er 1, omdat ze een keer de OS hebben georganiseerd.
Die is wel korter! Minder landen in de paradequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:19 schreef MakkieR het volgende:
Ik haal nu echt alles door elkaar, maar ja 4.21 wat wil je haha, ik bedoel natuurlijk 2020 zucht.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als ze zich plaatst ga ik er zeker alles aan doen om erbij te zijn ja, daar leg ik nu al af en toe geld voor opzij voor de zekerheidquote:
Slaap je 13 uur per dag?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit duurt wel erg lang. Hoop dat ik op tijd wakker ben voor de wegwedstrijd.
Vervalt of bewust afgebroken? Veel venues zijn gepland tijdelijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:19 schreef Tweek het volgende:
[..]
Vrijwel altijd vervalt de helft in verval. Het leukste vind ik lugde bij de wintersporten. Duitsland heeft 3 banen, de rest van de landen heeft er 1, omdat ze een keer de OS hebben georganiseerd.
Lamzakgenotquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik slaap extreem veel, laten we het daar op houden.
Zeg nooit nooit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat ze zich over twee jaar beiden al kunnen plaatsen
Ook al zat plaatsen die aan de norm voldoen lijkt me.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Had nog een topic geopend hier in OS over waar de sporten gehouden zouden moeten worden als de OS in Nederland zou komen, veel kan je als je het goed doet gewoon hergebruiken als trainingscentrum of huidige locaties renoveren. Het is in principe goed te doen als je het goed regelt
Wie plaatst zich waarvoor?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat ze zich over twee jaar beiden al kunnen plaatsen
De excuusneger.quote:
bullshitquote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Die arme man is direct buiten adem na dat sprintje van 35 meter.
Is ook gevaarlijk om te slapen als er brand is.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Het is mn eer te na om nu te gaan slapen voordat de boel brandt, maar man, het mag nu wel opschieten
https://www.google.nl/sea(...)LhoKHQw4B-EQ_AUIBigBquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Vervalt of bewust afgebroken? Veel venues zijn gepland tijdelijk
Behalve Jeroen want die moet de vlag vasthouden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:24 schreef aswesleep het volgende:
Leuk, nog een speech. Ondertussen is het wel te begrijpen dat die atleten al naar huis zijn vertrokken.
Eigenlijk niet, voor kleinere sporten als judo, worstelen oid kan je wel locaties als Ahoy, Jaarbeurs gebruiken waarschijnlijk. Maar grote sporten als atletiek en zwemmen heb je flinke stadion nodig. Eisen zijn niet mals vanuit IOC. Denk maar aan 50.000+ voor atletiek en 25.000+ voor zwemmenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:23 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ook al zat plaatsen die aan de norm voldoen lijkt me.
Of juist wel. Lekker slapen daarna.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:24 schreef Nattekat het volgende:
Zoiets moet je niet kijken midden in de nacht heb ik vandaag geleerd
Nou, dat valt nog wel tegen ben ik bang... je moet een bepaald aantal toeschouwers kunnen huisvesten. In Londen staat het Olympische zwembad er nog, maar is wel verbouwd. Er is een behoorlijk deel van de tribunes afgebroken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:23 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ook al zat plaatsen die aan de norm voldoen lijkt me.
Nou die speeches kunnen me ook gestolen wordenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:24 schreef Nattekat het volgende:
't Is vrijdagavond hè. Ze hoeven morgen niet naar school.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:24 schreef MakkieR het volgende:
Het is 23.25 uur in Rio, moeten die kindjes achter de man niet slapen?
Nee, vlag is ingeleverd.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Behalve Jeroen want die moet de vlag vasthouden.
Dat zou wel in traditie van Rio zijn.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nou die speeches kunnen me ook gestolen worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gebouw is ooit gebouwd om die tribunes weg te halen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou, dat valt nog wel tegen ben ik bang... je moet een bepaald aantal toeschouwers kunnen huisvesten. In Londen staat het Olympische zwembad er nog, maar is wel verbouwd. Er is een behoorlijk deel van de tribunes afgebroken.
Dat zou in Nederland echt niet kunnen bij de NPO lolquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
't Is vrijdagavond hè. Ze hoeven morgen niet naar school.
(alsof ze überhaupt naar school kunnen)
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:25 schreef Poepz0r het volgende:
Nu ik ze steeds over armoede en shit hoor praten moet ik denken aan mijn vakantie kortgeleden in Afrika waar ik deze opneuker tegenkwam
?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah, beter dan het helemaal niet kijken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:24 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind alles mooiquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou wel in traditie van Rio zijn.
Maar roeien, bmx, wielrennen, kayak, voetbal, hockey etc. is allemaal wel onder de pannen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, voor kleinere sporten als judo, worstelen oid kan je wel locaties als Ahoy, Jaarbeurs gebruiken waarschijnlijk. Maar grote sporten als atletiek en zwemmen heb je flinke stadion nodig. Eisen zijn niet mals vanuit IOC. Denk maar aan 50.000+ voor atletiek en 25.000+ voor zwemmen
jesesquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:24 schreef Tweek het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)LhoKHQw4B-EQ_AUIBigB
Truequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, beter dan het helemaal niet kijken.
Geen dank.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:27 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb wel meteen een band met jullie voor de komende 2 weken, bedankt daarvoor
Daar hoef je alleen maar tribunes bij te zetten jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:26 schreef Tweek het volgende:
[..]
Maar roeien, bmx, wielrennen, kayak, voetbal, hockey etc. is allemaal wel onder de pannen.
Ja klopt. Maar hebben wij in Nederland dan gebouwen met voldoende ruimte?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat gebouw is ooit gebouwd om die tribunes weg te halen.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:27 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb wel meteen een band met jullie voor de komende 2 weken, bedankt daarvoor
En die ken jij?quote:
Geen olympische eed?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:27 schreef spijkerbroek het volgende:
Nou, we kunnen slapen.
Ohnee, de vlag en vlam moeten nog
Ik lees steeds macaroniquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Roelfs mag nooit meer maracana zeggen.
Lijkt me best tof om te mogen doen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:28 schreef Fylax het volgende:
wow wat spannnend zegxje mag een vlag vasthouden
Gaat natuurlijk om de hele symboliek enzoquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:28 schreef Fylax het volgende:
wow wat spannnend zegxje mag een vlag vasthouden
Je hoeft niet te kijken.quote:
Cool!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zit er op het moment al weer twee uur mee te Skypen dus ja
goffer dat moet ook nogquote:
tis maar een vlagquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lijkt me best tof om te mogen doen.
Romario natuurlijk.quote:
De vlag?quote:
Ik wou iets over je foto zeggen icm slungelledematen maar hield me in, maar mss moet je gewoon een extra bakje pasta pakken iddquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik lees steeds macaroni#Vieshonger
Met zo'n naam ben je ook geboren voor het biatlon inderdaad.quote:
Je wil niet weten hoeveel ik eetquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik wou iets over je foto zeggen icm slungelledematen maar hield me in, maar mss moet je gewoon een extra bakje pasta pakken idd
Zou gevenquote:
Eh... nee.quote:
quote:
waarom niet?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet de grond raken.. wist je dat niet
Dan wordt de grond vies.quote:
Dat zag je ook al een aantal keer van boven. Ik denk dat minstens de helft vijf minuten na binnenkomst weer weg is.quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:33 schreef Fylax het volgende:
hett is maar een vlag wat boeit het als die de grond raakt
Dan gaan de Spelen NIET door Hansquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:33 schreef Fylax het volgende:
hett is maar een vlag wat boeit het als die de grond raakt
Heeft met respect voor de vlag te maken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |