Dit is amper Engels te noemen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:02 schreef heywoodu het volgende:
Jan Roelfs, wij verstaan wel Engels.
Hij moet nodig plassen. Net als zijn sporters al een maand niet gecontroleerd.quote:
De OS zijn het beste moment om binnen no time expert te worden in een totaal onbekende sport. Ik weet zeker dat ik over twee dagen commentaar zit te leveren op één of ander huppelend paard. Vanaf de bank.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Door dit soort dingen krijg je toch weer meer zin in de Spelen, zelfs als de sport je geen reet boeit. Waarschijnlijk zit ik overmorgen om tien voor drie gewoon naar schieten te kijken of zo.
Je hebt zeker geslapen bij het uurtje Bolhuis?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:03 schreef Nattekat het volgende:
Blij dat ik al wat geslapen heb, anders zou ook gegarandeerd nu in slaap vallen.
Waar slaat dit trouwens op ?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:02 schreef Fylax het volgende:
(...)
Geheel in lijn met de Braziliaanse traditie treedt Anitta op, wiens grootste hit zo te zien over schuddende konten gaat (...)
Ik heb niks van de voorbeschouwing meegekregen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je hebt zeker geslapen bij het uurtje Bolhuis?
Ditquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De OS zijn het beste moment om binnen no time expert te worden in een totaal onbekende sport. Ik weet zeker dat ik over twee dagen commentaar zit te leveren op één of ander huppelend paard. Vanaf de bank.
Waarom grijpen modjes niet in?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
weet ik veel gast waarom 1uote je me ik heb dat niet gedaan
Atleten niet vergeten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:04 schreef Redefine het volgende:
These are your games. But not for the swimmers, that is for the commercials.
Atleten ook ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Atleten niet vergeten.
En voor de reclames op de NBC
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:04 schreef Redefine het volgende:
These are your games. But not for the swimmers, that is for the commercials.
gast ik doe.toch niks?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat ze toch niks kunnen, Fylax is de lieveling van admins hier
Crewbashquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat ze toch niks kunnen, Fylax is de lieveling van admins hier
Voorzitter van het organiserend comité inderdaadquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alleen de grote baas van Rio 2016, als ik me niet vergis.
Hij zegt: these are your games. Nou is het al jaren zo dat het voor de NBC het zwemmen en atletiek op US prime time te zien moet zijn, want dat levert meer geld op. Dat de sporters daardoor pas midden in de nacht terug zijn in het Olympisch dorp, boeit ze niet.quote:
Zijn manier van schreeuwen etc doet daar wel aan denken ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ben ik de enige die wacht op de "Sieg Heil" achter elke keer dat hij even pauzeert na een zin ?
omgquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij zegt: these are your games. Nou is het al jaren zo dat het voor de NBC het zwemmen en atletiek op US prime time te zien moet zijn, want dat levert meer geld op. Dat de sporters daardoor pas midden in de nacht terug zijn in het Olympisch dorp, boeit ze niet.
Lijkt wel stijf van iets te staan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:08 schreef TheArt het volgende:
Als ik naar die vent kijk dan vrees ik dat ie elk moment het loodje kan leggen.....
Vorige keer zonden ze alles later uit dan dat het plaats vond, vergaten alleen wel dat het nieuws van wie gewonnen had al overal stond.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij zegt: these are your games. Nou is het al jaren zo dat het voor de NBC het zwemmen en atletiek op US prime time te zien moet zijn, want dat levert meer geld op. Dat de sporters daardoor pas midden in de nacht terug zijn in het Olympisch dorp, boeit ze niet.
Allemaal heel leuk en aardig wat je nu zegt. Maar die zwemmers kunnen geen bal wanneer er niet voldoende geld binnen komt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Anders krijgen ze geen geldquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
omg
dus NBC zegt tegen de.olympische spelen van: ey jullie MOETEN zeemmen en atletiek op ... tijd doen want anders zwaait er wat?
In London was dat mislukt. 3:00 was iets te veel van het goede.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
omg
dus NBC zegt tegen de.olympische spelen van: ey jullie MOETEN zeemmen en atletiek op ... tijd doen want anders zwaait er wat?
Nee die betalen heel erg veel geld daarvoor. Waardoor het IOC ja zegt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
omg
Geen tv gelden = Geen Olympische spelen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarom ben je zoals je bent? Waar is het mis gegaan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik noem jou gewoon gast als ik dat wil
klootzakkequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee die betalen heel erg veel geld daarvoor. Waardoor het IOC ja zegt.
Zou wat zijn johquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In London was dat mislukt. 3:00 was iets te veel van het goede.
dan ga je naar bbcquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Roelfs is echt een continue cringe om naar te luisteren
Ik heb al ergens anders gezegd dat het logisch is dat ze voor dat geld gaan. Want daarom is de sport ook zo groot. Maar het is hypocriet om te zeggen dat dit alles voor de sporters is, als geld belangrijker is dan de sport zelf.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Allemaal heel leuk en aardig wat je nu zegt. Maar die zwemmers kunnen geen bal wanneer er niet voldoende geld binnen komt.
B-sporters zeuren ook niet, het zijn de B-fans die zeurenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:10 schreef superniger het volgende:
[..]
Geen tv gelden = Geen Olympische spelen.
B-sporters moeten niet zo zeuren.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
B-sporters zeuren ook niet, het zijn de B-fans die zeuren
Deze man weet dingenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
4,5 miljard tot 2020 met nog eens 7,5 miljard tot 2032, dan moet je het wel terug verdienen. Ter vergelijking de eredivisie was 1 miljard voor 10 jaar.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee die betalen heel erg veel geld daarvoor. Waardoor het IOC ja zegt.
Ook zo ivm tijdsverschilquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:12 schreef Fylax het volgende:
trouwens he nu is t dus zo dat het start in middag en doorgaat tot snachts
hoe is datxiver 4 jaar in tokyo?
IOC is een Zwitserse organisatie hequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:11 schreef chufi het volgende:
Het wordt toch eens tijd om dat Frans af te schaffen ...
Tokyo is alles 7 uur later;.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:12 schreef Fylax het volgende:
Die kan zo op een tegeltjequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
nbc is amerikaans hequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:12 schreef hhh38 het volgende:
Er zijn toch veel meer televisiekijkers in Europa? Die zouden samen de NBC echt wel kunnen overbieden.
Net zoals in Peking waarschijnlijk. En dat was een tragisch dieptepuntquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:12 schreef Fylax het volgende:
Hoe ging dat dan? ik zat toen nog in n luierquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Net zoals in Peking waarschijnlijk. En dat was een tragisch dieptepunt
Die commentator? Goed plan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Steek die vent in de fik, zeg. Twee vliegen met één klap.
Peking was fantastisch. Om 07:00 de wekker omdat het wegwielrennen begon. Genieten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Net zoals in Peking waarschijnlijk. En dat was een tragisch dieptepunt
Moeten ze wel even een bak klaarzetten met wat spul wat twee weken blijft branden. Kunnen ze hem daar induwen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Steek die vent in de fik, zeg. Twee vliegen met één klap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |