Je kan de rest van het weekend op NBC inhakenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:50 schreef Joezi het volgende:
Gaan jullie dit terugkijken op uitzending gemist?
Tussen Fiji en Frankrijk zat volgens mij geen FOK!land.quote:
Deden ze bij de vorige spelen wel, lekker een paar uur later uitzenden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:50 schreef Snowbomb het volgende:
Als NBC nou de volgende keer hun beleid ook gebruikt bij het zwemmen, hebben we niet meer op belachelijk tijdstip de finales. Had het gewoon rond 18:00 uur plaatselijke tijd kunnen plaatsvinden. Zenden ze het in de VS maar lekker met een vertraging uit. Kunnen ze ook nog na elke 50 meter een commercial er in gooien.
Doe even normaal manquote:
Lol.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:51 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ja, de maagdeneilanden kwamen zojuist voorbij.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:51 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ja, de maagdeneilanden kwamen zojuist voorbij.
Die eerste ronde was toch alleen de plaatsingsronde? Alle landen komen hierna nog om het echie.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:51 schreef MakkieR het volgende:
[..]
V W X Y Z ,Y X W V U T S etc. en zo gaan we weer terug naar de letter A
Dat vroeg ik me inderdaad ook afquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Waarom komen de "atleten onder de olympische vlag" en de "vluchtelingen" apart op ?
Ah ja eng he mensen met andere meningquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doe even normaal man
Als hier de pleuris uitbreekt blijf je ook niet wachten op je dood
Omdat het twee aparte teams zijn.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Waarom komen de "atleten onder de olympische vlag" en de "vluchtelingen" apart op ?
Het is niet per se nodig om de boel virtueel onder te kotsenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ah ja eng he mensen met andere mening
Fylax wel, die heeft geen recht meer om naar een ander land te vluchten met dit soort uitspraken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doe even normaal man
Als hier de pleuris uitbreekt blijf je ook niet wachten op je dood
Waarom mag ik die niet als adoptie teamquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat het twee aparte teams zijn.
je bent verliefdquote:
Vluchtelingen zijn sporters die naar een ander land moesten vluchten, niet voor hun eigen noch het land waar ze wonen kunnen uitkomen. Onder de OS vlag zijn sporters van landen die geen NOC hebben of problemen met hun NOC hebben.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Mooi is dat inderdaadquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:52 schreef Pino112 het volgende:
Dit team is de afgelopen maand niet op doping gecontroleerd.
Dan heb je nog 29 uur om uit te slapen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:54 schreef marcodej het volgende:
Morgen sta ik om 09:00 in de supermarkt.
Het blijkt dat Kuweitse sporters onder de IOC vlag sporten omdat hun NOC geschorst is.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
vakken vullenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:54 schreef marcodej het volgende:
aldi?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:54 schreef marcodej het volgende:
Inderdaad, lekker opsluiten als het land geteisterd wordt door dictators en terroristische groepen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Fylax wel, die heeft geen recht meer om naar een ander land te vluchten met dit soort uitspraken.
Plus de vlag en de vlam.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:55 schreef Tweek het volgende:
[..]
Nog een toespraakje, de olympische eed is allemaal nog niet voorbij.
Ik vroeg me al af of er nog meer kwamquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:55 schreef Tweek het volgende:
Nog een toespraakje, de olympische eed is allemaal nog niet voorbij.
ik ook nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:56 schreef Fylax het volgende:
de brazilianen hebben nog geen zaadje gedaan
Vandaagquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:54 schreef marcodej het volgende:
Volhouden Nattekat! Volhoudenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ah goffel... ach, zwemmen morgen ook.
Ik vroeg me af wat Brazilie met kaas had, wat moet je anders met die grote raspen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:57 schreef Redefine het volgende:
Ik snap eindelijk wat die kasten zijn. Doofpotten voor dopingcontroles
...........quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Lekker milieuvriendelijk, al dat vuurwerk.
echt he hypocriete klootzakkeequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:59 schreef Bartjebart het volgende:
We zijn zo begaan met het milieu dat we even een paar kilo vuurwerk de lucht in schieten. Logisch toch?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ah ja eng he mensen met andere mening
Het is maar waar je blij mee bentquote:
1 auto verbruikt gedurende 1 minuut stationair draaien nog meer joh.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:59 schreef Bartjebart het volgende:
We zijn zo begaan met het milieu dat we even een paar kilo vuurwerk de lucht in schieten. Logisch toch?
zie je de PI nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:00 schreef richolio het volgende:
[..]
[..]
Het is maar waar je blij mee bent
Maar ze planten toch allemaalboompjes nuquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:59 schreef Bartjebart het volgende:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Door dit soort dingen krijg je toch weer meer zin in de Spelen, zelfs als de sport je geen reet boeit. Waarschijnlijk zit ik overmorgen om tien voor drie gewoon naar schieten te kijken of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |