Vluchtelingen zijn sporters die naar een ander land moesten vluchten, niet voor hun eigen noch het land waar ze wonen kunnen uitkomen. Onder de OS vlag zijn sporters van landen die geen NOC hebben of problemen met hun NOC hebben.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Waarom komen de "atleten onder de olympische vlag" en de "vluchtelingen" apart op ?
Mooi is dat inderdaadquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:52 schreef Pino112 het volgende:
Dit team is de afgelopen maand niet op doping gecontroleerd.
Dan heb je nog 29 uur om uit te slapen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:54 schreef marcodej het volgende:
Morgen sta ik om 09:00 in de supermarkt.
Het blijkt dat Kuweitse sporters onder de IOC vlag sporten omdat hun NOC geschorst is.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Waarom komen de "atleten onder de olympische vlag" en de "vluchtelingen" apart op ?
vakken vullenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:54 schreef marcodej het volgende:
aldi?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:54 schreef marcodej het volgende:
Inderdaad, lekker opsluiten als het land geteisterd wordt door dictators en terroristische groepen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Fylax wel, die heeft geen recht meer om naar een ander land te vluchten met dit soort uitspraken.
Plus de vlag en de vlam.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:55 schreef Tweek het volgende:
[..]
Nog een toespraakje, de olympische eed is allemaal nog niet voorbij.
Ik vroeg me al af of er nog meer kwamquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:55 schreef Tweek het volgende:
Nog een toespraakje, de olympische eed is allemaal nog niet voorbij.
ik ook nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:56 schreef Fylax het volgende:
de brazilianen hebben nog geen zaadje gedaan
Vandaagquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:54 schreef marcodej het volgende:
Volhouden Nattekat! Volhoudenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ah goffel... ach, zwemmen morgen ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |