Atleten ook ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Atleten niet vergeten.
En voor de reclames op de NBC
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:04 schreef Redefine het volgende:
These are your games. But not for the swimmers, that is for the commercials.
gast ik doe.toch niks?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat ze toch niks kunnen, Fylax is de lieveling van admins hier
Crewbashquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat ze toch niks kunnen, Fylax is de lieveling van admins hier
Voorzitter van het organiserend comité inderdaadquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alleen de grote baas van Rio 2016, als ik me niet vergis.
Hij zegt: these are your games. Nou is het al jaren zo dat het voor de NBC het zwemmen en atletiek op US prime time te zien moet zijn, want dat levert meer geld op. Dat de sporters daardoor pas midden in de nacht terug zijn in het Olympisch dorp, boeit ze niet.quote:
Zijn manier van schreeuwen etc doet daar wel aan denken ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ben ik de enige die wacht op de "Sieg Heil" achter elke keer dat hij even pauzeert na een zin ?
omgquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij zegt: these are your games. Nou is het al jaren zo dat het voor de NBC het zwemmen en atletiek op US prime time te zien moet zijn, want dat levert meer geld op. Dat de sporters daardoor pas midden in de nacht terug zijn in het Olympisch dorp, boeit ze niet.
Lijkt wel stijf van iets te staan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:08 schreef TheArt het volgende:
Als ik naar die vent kijk dan vrees ik dat ie elk moment het loodje kan leggen.....
Vorige keer zonden ze alles later uit dan dat het plaats vond, vergaten alleen wel dat het nieuws van wie gewonnen had al overal stond.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij zegt: these are your games. Nou is het al jaren zo dat het voor de NBC het zwemmen en atletiek op US prime time te zien moet zijn, want dat levert meer geld op. Dat de sporters daardoor pas midden in de nacht terug zijn in het Olympisch dorp, boeit ze niet.
Allemaal heel leuk en aardig wat je nu zegt. Maar die zwemmers kunnen geen bal wanneer er niet voldoende geld binnen komt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |