https://www.google.nl/sea(...)LhoKHQw4B-EQ_AUIBigBquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Vervalt of bewust afgebroken? Veel venues zijn gepland tijdelijk
Behalve Jeroen want die moet de vlag vasthouden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:24 schreef aswesleep het volgende:
Leuk, nog een speech. Ondertussen is het wel te begrijpen dat die atleten al naar huis zijn vertrokken.
Eigenlijk niet, voor kleinere sporten als judo, worstelen oid kan je wel locaties als Ahoy, Jaarbeurs gebruiken waarschijnlijk. Maar grote sporten als atletiek en zwemmen heb je flinke stadion nodig. Eisen zijn niet mals vanuit IOC. Denk maar aan 50.000+ voor atletiek en 25.000+ voor zwemmenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:23 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ook al zat plaatsen die aan de norm voldoen lijkt me.
Of juist wel. Lekker slapen daarna.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:24 schreef Nattekat het volgende:
Zoiets moet je niet kijken midden in de nacht heb ik vandaag geleerd
Nou, dat valt nog wel tegen ben ik bang... je moet een bepaald aantal toeschouwers kunnen huisvesten. In Londen staat het Olympische zwembad er nog, maar is wel verbouwd. Er is een behoorlijk deel van de tribunes afgebroken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:23 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ook al zat plaatsen die aan de norm voldoen lijkt me.
Nou die speeches kunnen me ook gestolen wordenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:24 schreef Nattekat het volgende:
't Is vrijdagavond hè. Ze hoeven morgen niet naar school.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:24 schreef MakkieR het volgende:
Het is 23.25 uur in Rio, moeten die kindjes achter de man niet slapen?
Nee, vlag is ingeleverd.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Behalve Jeroen want die moet de vlag vasthouden.
Dat zou wel in traditie van Rio zijn.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nou die speeches kunnen me ook gestolen worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gebouw is ooit gebouwd om die tribunes weg te halen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou, dat valt nog wel tegen ben ik bang... je moet een bepaald aantal toeschouwers kunnen huisvesten. In Londen staat het Olympische zwembad er nog, maar is wel verbouwd. Er is een behoorlijk deel van de tribunes afgebroken.
Dat zou in Nederland echt niet kunnen bij de NPO lolquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
't Is vrijdagavond hè. Ze hoeven morgen niet naar school.
(alsof ze überhaupt naar school kunnen)
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:25 schreef Poepz0r het volgende:
Nu ik ze steeds over armoede en shit hoor praten moet ik denken aan mijn vakantie kortgeleden in Afrika waar ik deze opneuker tegenkwam
?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah, beter dan het helemaal niet kijken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:24 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind alles mooiquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou wel in traditie van Rio zijn.
Maar roeien, bmx, wielrennen, kayak, voetbal, hockey etc. is allemaal wel onder de pannen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, voor kleinere sporten als judo, worstelen oid kan je wel locaties als Ahoy, Jaarbeurs gebruiken waarschijnlijk. Maar grote sporten als atletiek en zwemmen heb je flinke stadion nodig. Eisen zijn niet mals vanuit IOC. Denk maar aan 50.000+ voor atletiek en 25.000+ voor zwemmen
jesesquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:24 schreef Tweek het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)LhoKHQw4B-EQ_AUIBigB
Truequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, beter dan het helemaal niet kijken.
Geen dank.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:27 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb wel meteen een band met jullie voor de komende 2 weken, bedankt daarvoor
Daar hoef je alleen maar tribunes bij te zetten jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:26 schreef Tweek het volgende:
[..]
Maar roeien, bmx, wielrennen, kayak, voetbal, hockey etc. is allemaal wel onder de pannen.
Ja klopt. Maar hebben wij in Nederland dan gebouwen met voldoende ruimte?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat gebouw is ooit gebouwd om die tribunes weg te halen.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:27 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb wel meteen een band met jullie voor de komende 2 weken, bedankt daarvoor
En die ken jij?quote:
Geen olympische eed?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:27 schreef spijkerbroek het volgende:
Nou, we kunnen slapen.
Ohnee, de vlag en vlam moeten nog
Ik lees steeds macaroniquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Roelfs mag nooit meer maracana zeggen.
Lijkt me best tof om te mogen doen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:28 schreef Fylax het volgende:
wow wat spannnend zegxje mag een vlag vasthouden
Gaat natuurlijk om de hele symboliek enzoquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:28 schreef Fylax het volgende:
wow wat spannnend zegxje mag een vlag vasthouden
Je hoeft niet te kijken.quote:
Cool!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zit er op het moment al weer twee uur mee te Skypen dus ja
goffer dat moet ook nogquote:
tis maar een vlagquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lijkt me best tof om te mogen doen.
Romario natuurlijk.quote:
De vlag?quote:
Ik wou iets over je foto zeggen icm slungelledematen maar hield me in, maar mss moet je gewoon een extra bakje pasta pakken iddquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik lees steeds macaroni#Vieshonger
Met zo'n naam ben je ook geboren voor het biatlon inderdaad.quote:
Je wil niet weten hoeveel ik eetquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik wou iets over je foto zeggen icm slungelledematen maar hield me in, maar mss moet je gewoon een extra bakje pasta pakken idd
Zou gevenquote:
Eh... nee.quote:
quote:
waarom niet?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet de grond raken.. wist je dat niet
Dan wordt de grond vies.quote:
Dat zag je ook al een aantal keer van boven. Ik denk dat minstens de helft vijf minuten na binnenkomst weer weg is.quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:33 schreef Fylax het volgende:
hett is maar een vlag wat boeit het als die de grond raakt
Dan gaan de Spelen NIET door Hansquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:33 schreef Fylax het volgende:
hett is maar een vlag wat boeit het als die de grond raakt
Heeft met respect voor de vlag te maken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |