Vervalt of bewust afgebroken? Veel venues zijn gepland tijdelijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:19 schreef Tweek het volgende:
[..]
Vrijwel altijd vervalt de helft in verval. Het leukste vind ik lugde bij de wintersporten. Duitsland heeft 3 banen, de rest van de landen heeft er 1, omdat ze een keer de OS hebben georganiseerd.
Lamzakgenotquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik slaap extreem veel, laten we het daar op houden.
Zeg nooit nooit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat ze zich over twee jaar beiden al kunnen plaatsen
Ook al zat plaatsen die aan de norm voldoen lijkt me.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Had nog een topic geopend hier in OS over waar de sporten gehouden zouden moeten worden als de OS in Nederland zou komen, veel kan je als je het goed doet gewoon hergebruiken als trainingscentrum of huidige locaties renoveren. Het is in principe goed te doen als je het goed regelt
Wie plaatst zich waarvoor?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat ze zich over twee jaar beiden al kunnen plaatsen
De excuusneger.quote:
bullshitquote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Die arme man is direct buiten adem na dat sprintje van 35 meter.
Is ook gevaarlijk om te slapen als er brand is.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Het is mn eer te na om nu te gaan slapen voordat de boel brandt, maar man, het mag nu wel opschieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |