Lamzakgenotquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik slaap extreem veel, laten we het daar op houden.
Zeg nooit nooit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat ze zich over twee jaar beiden al kunnen plaatsen
Ook al zat plaatsen die aan de norm voldoen lijkt me.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Had nog een topic geopend hier in OS over waar de sporten gehouden zouden moeten worden als de OS in Nederland zou komen, veel kan je als je het goed doet gewoon hergebruiken als trainingscentrum of huidige locaties renoveren. Het is in principe goed te doen als je het goed regelt
Wie plaatst zich waarvoor?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat ze zich over twee jaar beiden al kunnen plaatsen
De excuusneger.quote:
bullshitquote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Die arme man is direct buiten adem na dat sprintje van 35 meter.
Is ook gevaarlijk om te slapen als er brand is.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Het is mn eer te na om nu te gaan slapen voordat de boel brandt, maar man, het mag nu wel opschieten
https://www.google.nl/sea(...)LhoKHQw4B-EQ_AUIBigBquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Vervalt of bewust afgebroken? Veel venues zijn gepland tijdelijk
Behalve Jeroen want die moet de vlag vasthouden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:24 schreef aswesleep het volgende:
Leuk, nog een speech. Ondertussen is het wel te begrijpen dat die atleten al naar huis zijn vertrokken.
Eigenlijk niet, voor kleinere sporten als judo, worstelen oid kan je wel locaties als Ahoy, Jaarbeurs gebruiken waarschijnlijk. Maar grote sporten als atletiek en zwemmen heb je flinke stadion nodig. Eisen zijn niet mals vanuit IOC. Denk maar aan 50.000+ voor atletiek en 25.000+ voor zwemmenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:23 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ook al zat plaatsen die aan de norm voldoen lijkt me.
Of juist wel. Lekker slapen daarna.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:24 schreef Nattekat het volgende:
Zoiets moet je niet kijken midden in de nacht heb ik vandaag geleerd
Nou, dat valt nog wel tegen ben ik bang... je moet een bepaald aantal toeschouwers kunnen huisvesten. In Londen staat het Olympische zwembad er nog, maar is wel verbouwd. Er is een behoorlijk deel van de tribunes afgebroken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:23 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ook al zat plaatsen die aan de norm voldoen lijkt me.
Nou die speeches kunnen me ook gestolen wordenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:24 schreef Nattekat het volgende:
Zoiets moet je niet kijken midden in de nacht heb ik vandaag geleerd
't Is vrijdagavond hè. Ze hoeven morgen niet naar school.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:24 schreef MakkieR het volgende:
Het is 23.25 uur in Rio, moeten die kindjes achter de man niet slapen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |