Nou ja, die gaat weer met Aziatische precisie georganiseerd worden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:19 schreef MakkieR het volgende:
De openingsceremonie van 2018 ga ik echt niet meer volgen dat weet ik nu wel
Dan hoop ik gewoon in het stadion te zittenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:19 schreef MakkieR het volgende:
Zeker voor een paar Brazilianenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan hoop ik gewoon in het stadion te zitten
Serieus?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Had nog een topic geopend hier in OS over waar de sporten gehouden zouden moeten worden als de OS in Nederland zou komen, veel kan je als je het goed doet gewoon hergebruiken als trainingscentrum of huidige locaties renoveren. Het is in principe goed te doen als je het goed regeltquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:19 schreef Tweek het volgende:
[..]
Vrijwel altijd vervalt de helft in verval. Het leukste vind ik lugde bij de wintersporten. Duitsland heeft 3 banen, de rest van de landen heeft er 1, omdat ze een keer de OS hebben georganiseerd.
Die is wel korter! Minder landen in de paradequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:19 schreef MakkieR het volgende:
Ik haal nu echt alles door elkaar, maar ja 4.21 wat wil je haha, ik bedoel natuurlijk 2020 zucht.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als ze zich plaatst ga ik er zeker alles aan doen om erbij te zijn ja, daar leg ik nu al af en toe geld voor opzij voor de zekerheidquote:
Slaap je 13 uur per dag?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit duurt wel erg lang. Hoop dat ik op tijd wakker ben voor de wegwedstrijd.
Vervalt of bewust afgebroken? Veel venues zijn gepland tijdelijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:19 schreef Tweek het volgende:
[..]
Vrijwel altijd vervalt de helft in verval. Het leukste vind ik lugde bij de wintersporten. Duitsland heeft 3 banen, de rest van de landen heeft er 1, omdat ze een keer de OS hebben georganiseerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |