Je moet dat sowieso nooit met een referendum doen. Tokkies (in het geval van Europa) stemmen toch altijd tegen want 'duur'quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. 2-3 bobos beslissen dat, niet een heel land of is er een referendum gehouden onder de bevolking?
Londen is wellicht een van zeer weinigen waar de accomodaties nog goed gebruikt worden. Heel veel worden gewoon krochtenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:16 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ze hebben wel allemaal mooie nieuwe stadions nu, daar kunnen ze nog jaren mee vooruit.
gast lees je wat ik zegquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Die moeten sporten of zijn er nog niet
Ze zijn wel eerlijk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou, mocht men nog optimistische hoop hebben voor de wereld, heeft deze ceremonie het wel vermoord.
The world is gonna die.
Dan nog heeft Brazilie als land zijnde het niet besloten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet dat sowieso nooit met een referendum doen. Tokkies (in het geval van Europa) stemmen toch altijd tegen want 'duur'
Snelst groeiende land ofzo geloof ik. Ging toen relatief goed vergeleken met de rest.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Waren er toen nog geen favela's dan?</sarcasm>
Leuk dat jij er ook weer bentquote:
Die doen na elk zinnetje 2 minuten commercialquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:18 schreef Redefine het volgende:
Dit zijn momenten die je waarschijnlijk beter op de NBC kunt zien, wordt lekker in geknipt dat deze toespraak 30 seconden duurt.
De uitzending wordt gepauzeerd hè.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:18 schreef Redefine het volgende:
Dit zijn momenten die je waarschijnlijk beter op de NBC kunt zien, wordt lekker in geknipt dat deze toespraak 30 seconden duurt.
De TOP groeit maar Jan Kees Modaal niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:18 schreef Tweek het volgende:
[..]
Snelst groeiende land ofzo geloof ik. Ging toen relatief goed vergeleken met de rest.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Leuk dat jij er ook weer bentAangezien het vrij rustig is wat dacht je van keelneuken aangezien het weekend is?
Ik kijk BBC en krijg dat niet mee jonguhquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
gast lees je wat ik zeg
de meeste die hier net liepen zijn nu weer weg
Gewoon tot de parade.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:19 schreef MakkieR het volgende:
De openingsceremonie van 2018 ga ik echt niet meer volgen dat weet ik nu wel
Weet ik.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De uitzending wordt gepauzeerd hè.
Ik ben daar ook niet bijquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:19 schreef MakkieR het volgende:
2020quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:19 schreef MakkieR het volgende:
Vrijwel altijd vervalt de helft in verval. Het leukste vind ik lugde bij de wintersporten. Duitsland heeft 3 banen, de rest van de landen heeft er 1, omdat ze een keer de OS hebben georganiseerd.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Londen is wellicht een van zeer weinigen waar de accomodaties nog goed gebruikt worden. Heel veel worden gewoon krochten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |