De Belgen zijn ook voor Max, natuurlijk.quote:
Eerst vakantie in de zomer spelen dus die 4 weken zijn zo om.quote:
Te overbruggen door de OS.quote:
ga jij dat effe regelen voor onsquote:
Robertus George (Rob) Kamphues (Wassenaar, 16 september 1960) is een Nederlandse cabaretier en televisiepresentator.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:52 schreef franklop het volgende:
"Als je paar seconden achter je teamgenoot eindigt ben je een topper"
Was getekend; Rob Kampheus
Zal wel weer Max wordenquote:
neuh, maar hij moet ook beseffen dat hij vandaag niet snel genoeg was, zelfs al hield hij een Mercedes achter zichquote:
FTFY.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:52 schreef franklop het volgende:
Was getekend; Rob Kampheus iemand die niets van F1 snapt
Raar kaal mannetje is het toch.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:52 schreef franklop het volgende:
de eerste grap moet hij nog maken, of het moet zijn dat hij zichzelf cabaretier noemtquote:Op zondag 31 juli 2016 15:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Robertus George (Rob) Kamphues (Wassenaar, 16 september 1960) is een Nederlandse cabaretier en televisiepresentator.
Hij is niet zoek gereden, dus tot zover klopt het. Beetje minder geluk met de strategie, bandjes.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:52 schreef franklop het volgende:
quote:Op zondag 31 juli 2016 15:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
de eerste grap moet hij nog maken, of het moet zijn dat hij zichzelf cabaretier noemt
Gelukkig kan hij wel heel goed om zichzelf lachen.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:52 schreef franklop het volgende:
Button zat ik ook aan de denken.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Zal wel weer Max worden
Ik stem voor Button
Niet spannend genoeg om terug te kijken.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:54 schreef Fer het volgende:
Mijn verbinding Ziggo Horizon Go via een VPN, viel uit net voor de inhaal actie van Riciardo op Max, was daar nog veel aan? Riciardo zat er 2s achter na zijn stop en ging toen versnellen.
Maar ook niet vertyft. Was happy geweest als ie niet achter Ricciardo terecht was gekomen maar kan leven met P3 en dubbel podium. En overall terugkijken op een fantastisch eerste seizoenshelft.quote:
Ricciardo zou wel terecht zijn. Tenzij Hamilton, vanwege de winst pakken in de eerste bocht. Maar dat is wel de saaie keuze.quote:
Nee, voorbijgereden op het rechte stuk met DRS en Max die hem voorbij liet, want andere strategie.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:54 schreef Fer het volgende:
Mijn verbinding Ziggo Horizon Go via een VPN, viel uit net voor de inhaal actie van Riciardo op Max, was daar nog veel aan? Riciardo zat er 2s achter na zijn stop en ging toen versnellen.
Neuh, Ric was sneller en dat wist Max, dus ging hij aan de kant om tegen Ros te verdedigen.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:54 schreef Fer het volgende:
Button iddquote:Op zondag 31 juli 2016 15:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Zal wel weer Max worden
Ik stem voor Button
hahahaquote:Op zondag 31 juli 2016 15:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
de eerste grap moet hij nog maken, of het moet zijn dat hij zichzelf cabaretier noemt
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op zondag 31 juli 2016 15:54 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hij is niet zoek gereden, dus tot zover klopt het. Beetje minder geluk met de strategie, bandjes.
je had er al twee. Fuck leeftijd.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:55 schreef Nattekat het volgende:
Goed, tijd om op zoek te gaan naar een sleeptouw.
Min of meer wel, ja.quote:
Hoe meer zielen...quote:Op zondag 31 juli 2016 15:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je had er al twee. Fuck leeftijd.
quote:Op zondag 31 juli 2016 15:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ja, Ricciardo bedankte hem hiervoor na afloop.quote:
Die gast is een wandelend clichéquote:Op zondag 31 juli 2016 16:00 schreef Zipportal het volgende:
Schijtinga heeft een dom hoofd. Einde bericht.
Een voetbalhoofd dusquote:Op zondag 31 juli 2016 16:00 schreef Zipportal het volgende:
Denk het niet, Ricciardo was véél sneller op dat moment.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:02 schreef opreis het volgende:
Denk dat Max misschien beetje geirriteerd is dat hij Ric wel er langs liet (dat zei hij op het podium)
Eerder een doodnormale dagquote:Op zondag 31 juli 2016 16:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Het was een slechte dag als je Felipe heet.
Jou eigen hoofd wel eens bekeken.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:00 schreef Zipportal het volgende:
quote:Op zondag 31 juli 2016 16:03 schreef Fopje het volgende:
[..]
Denk het niet, Ricciardo was véél sneller op dat moment.
Hij was misschien wel sneller maar dan nog liet max hem er langs.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:03 schreef Fopje het volgende:
[..]
Denk het niet, Ricciardo was véél sneller op dat moment.
Neequote:Op zondag 31 juli 2016 16:04 schreef opgebaarde het volgende:
Heeft Rosberg een punt dat Max in de remzone toch Rosberg probeerde te blokken?
ik zag het eerder als dat Max al in wilde sturen voor de bocht, maar dat er toen iemand voorbij stoof die dacht dat de bocht een halve kilometer verder lagquote:Op zondag 31 juli 2016 16:04 schreef opgebaarde het volgende:
Ja, omdat hij veel sneller was.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:05 schreef opreis het volgende:
[..]
[..]
Hij was misschien wel sneller maar dan nog liet max hem er langs.
Ik heb medelijden met Rosberg, Gedoemd om eeuwige tweede rijder te zijnquote:Op zondag 31 juli 2016 16:05 schreef _Flea_ het volgende:
Rosberg klaagt dat Max weer in de remzone van zijn lijn ging.
Was geen blok, maar eerder een afschrik actie in de hoop dat Rosberg eerder zou remmen. Of al wilde insturen en toen Rosberg zag.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:04 schreef opgebaarde het volgende:
Hij wilde inderdaad gewoon insturen om de bocht te nemen maar stuurde toen terug omdat Rosberg er langs zat. Had niks met blokken te maken.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik zag het eerder als dat Max al in wilde sturen voor de bocht, maar dat er toen iemand voorbij stoof die dacht dat de bocht een halve kilometer verder lag
Dit dus.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik zag het eerder als dat Max al in wilde sturen voor de bocht, maar dat er toen iemand voorbij stoof die dacht dat de bocht een halve kilometer verder lag
Nee helaas deed hetzelfde als vin Oostenrijk. Rosbergquote:Op zondag 31 juli 2016 16:04 schreef opgebaarde het volgende:
Effectief was het niet veel anders dan wat hij in Oostenrijk deed, alleen dat hij nu de inhalende partij was. Toen penalty is ook nu penalty.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:06 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Was geen blok, maar eerder een afschrik actie in de hoop dat Rosberg eerder zou remmen.
Maar zelfs na de analyse op Ziggo en Sky denk ik dat het geen penalty was.
doeiquote:Op zondag 31 juli 2016 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die penalty voor Rosberg was belachelijk. Misschien was dit de laatste race die ik dit seizoen keek. Dat zal ze leren!
Geboren loser.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:06 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met Rosberg, Gedoemd om eeuwige tweede rijder te zijn
Dan nog, hij liet hem er langs, daarom is ricciardo dus voor hem geindigd. Max had hem langer op kunnen houden en dan waren ze misschien niet in deze volgorde gefinished dusquote:
Het verschil was dat toen Hamilton voor lag en nu Rosberg.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:07 schreef franklop het volgende:
[..]
Effectief was het niet veel anders dan wat hij in Oostenrijk deed, alleen dat hij nu de inhalende partij was. Toen penalty is ook nu penalty.
Parkeer bij de aankomende race een bus voor de ingang, dat zal ze leren!quote:Op zondag 31 juli 2016 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die penalty voor Rosberg was belachelijk. Misschien was dit de laatste race die ik dit seizoen keek. Dat zal ze leren!
Heb ik tijd om echte sport te kijken, voetbal en wielrennen enzoquote:
Jose Mourinho vindt dit leukquote:Op zondag 31 juli 2016 16:08 schreef tjaptjoep het volgende:
[..]
Parkeer bij de aankomende race een bus voor de ingang, dat zal ze leren!
kthxbaiquote:Op zondag 31 juli 2016 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
En dat Rosberg "doorschoof" in de bocht en Max naar buiten drukt, is het logisch dat de verklaring gezocht zou moeten worden in de beweging van Max vlak voor/tijdens het moment dat hij de bocht in stuurt?quote:Op zondag 31 juli 2016 16:06 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Was geen blok, maar eerder een afschrik actie in de hoop dat Rosberg eerder zou remmen. Of al wilde insturen en toen Rosberg zag.
Nou, je ziet wel dat hij hongerig is naar meer, idd.quote:
Die penalty was gewoon terecht. Dat die leugenaar daarna zegt dat hij al max lock op z'n stuur heeft terwijl dat niet zo is.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, de man die fout op fout stapelt probeert het af te schuiven op een ander. Mag ondertussen wel een voorwaardelijke straf krijgen voor de ongelukken en straffen die al op zijn naam staan dit seizoen.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:05 schreef _Flea_ het volgende:
Rosberg klaagt dat Max weer in de remzone van zijn lijn ging.
3 weken boycot!quote:Op zondag 31 juli 2016 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
'goed voor t team'. volgende x weer gewoon NO zeggenquote:Op zondag 31 juli 2016 16:09 schreef Jane het volgende:
[..]
Nou, je ziet wel dat hij hongerig is naar meer, idd.
Op zichzelf was het wel 'crowding a driver off the track' van Rosberg. Maar ja, aangezien de tracklimits niet werden nageleefd, heb je helemaal geen track waar je iemand vanaf kunt crowden.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:06 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Was geen blok, maar eerder een afschrik actie in de hoop dat Rosberg eerder zou remmen. Of al wilde insturen en toen Rosberg zag.
Vettel is op dit moment meer Alonso 2, merkt dat Ferrari gewoon het team van net niet is en gaat derhalve janken.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:10 schreef WEST het volgende:
[..]
Die penalty was gewoon terecht. Dat die leugenaar daarna zegt dat hij al max lock op z'n stuur heeft terwijl dat niet zo is.
Rosberg wordt een Vettel 2 met dat gejank.
Nee, Ros stuurde gewoon niet in en hield de exit maximaal aan de buitenkant. Gewoon smerig spel en terecht straf. Zeker na de bullshit over de radio dat hij full lock had.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:09 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En dat Rosberg "doorschoof" in de bocht en Max naar buiten drukt, is het logisch dat de verklaring gezocht zou moeten worden in de beweging van Max vlak voor/tijdens het moment dat hij de bocht in stuurt?
kutquote:Op zondag 31 juli 2016 16:11 schreef polderturk het volgende:
Kan iemand een korte samenvatting geven van hoe het allemaal is gegaan met Max?
vast wel.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:11 schreef polderturk het volgende:
Vierde --> Tweede --> Derdequote:Op zondag 31 juli 2016 16:11 schreef polderturk het volgende:
Dan is elke actie waarbij iemand ruim de bocht neemt met iemand naast zich crowding. Zelfs als je er maar half naast zit.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:10 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Op zichzelf was het wel 'crowding a driver off the track' van Rosberg. Maar ja, aangezien de tracklimits niet werden nageleefd, heb je helemaal geen track waar je iemand vanaf kunt crowden.
Gewoon ziggosporttotaal staat hele start op.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:12 schreef XL het volgende:
Zijn er al goede filmpjes van de start online, ik zie alleen die van Rosbergs on board?
UIt de Sky analyse bleek dat de full lock wel klopte. Als hij eerder had geremd had hij de banden geblokkeerd.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:11 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Nee, Ros stuurde gewoon niet in en hield de exit maximaal aan de buitenkant. Gewoon smerig spel en terecht straf. Zeker na de bullshit over de radio dat hij full lock had.
Dit was niet de bocht ruim nemen, maar gewoon niet nemen.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:12 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dan is elke actie waarbij iemand ruim de bocht neemt met iemand naast zich crowding. Zelfs als je er maar half naast zit.
Geen goede racepace en Ricciardo wel, dus Ricciardo mocht er langsquote:Op zondag 31 juli 2016 16:12 schreef polderturk het volgende:
[..]
Hoe komt het dat hij van tweede is weggezakt naar derde? Is dat zijn eigen schuld?
Ik heb het gemist, hoe doet Sky dat en is het echt een feit?quote:Op zondag 31 juli 2016 16:13 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
UIt de Sky analyse bleek dat de full lock wel klopte. Als hij eerder had geremd had hij de banden geblokkeerd.
HIj bleef nog steeds op de baan, dus ruim. Niet nemen is niet op de baan blijven.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:13 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dit was niet de bocht ruim nemen, maar gewoon niet nemen.
Ja koekkoekquote:Op zondag 31 juli 2016 16:13 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
UIt de Sky analyse bleek dat de full lock wel klopte. Als hij eerder had geremd had hij de banden geblokkeerd.
Dus hij heeft bewust Ricciardo er langs gelaten? Teamorders? Wat is racepace trouwens?quote:Op zondag 31 juli 2016 16:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Geen goede racepace en Ricciardo wel, dus Ricciardo mocht er langs
Klopt, Ricciardo was na de 1e stop sneller anders hadden ze beide wellicht achter Rosberg gekomen.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:14 schreef polderturk het volgende:
[..]
Dus hij heeft bewust Ricciardo er langs gelaten? Teamorders? Wat is racepace trouwens?
Hij startte als 4e en eindigde als 3e.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:11 schreef polderturk het volgende:
Full lock beterkent maximaal ingestuurd hè, niet blokkerende wielen. Dat had hij trouwens ook niet. Als hij het niet gehaald zou hebben was het een ordinaire dive bomb, ook niets om trots op te zijn. Maar geen pufje bandenrook, geen stuurbeweging dus bewust naar buiten gedrukt.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:13 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Tsja, logisch, als je 2 autolengtes later remt dan heb je ook nog maar 2 opties...quote:Op zondag 31 juli 2016 16:13 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Eens. Maar hij bleef op de baan, dus nog steeds zie ik niets fouts.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:14 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ja koekkoekdan ga je dus gewoon te hard de bocht in.
Rosberg nam de bocht helemaal niet, hij stuurde rechtdoor. Naja, uiteindelijk stuurde hij wel in, maar pas toen hij veel te weinig ruimte had overgelaten.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:12 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dan is elke actie waarbij iemand ruim de bocht neemt met iemand naast zich crowding. Zelfs als je er maar half naast zit.
max reed per ongeluk acheruit ipv vooruitquote:Op zondag 31 juli 2016 16:14 schreef polderturk het volgende:
[..]
Dus hij heeft bewust Ricciardo er langs gelaten? Teamorders? Wat is racepace trouwens?
racepace is de snelheid die je in de race hebtquote:Op zondag 31 juli 2016 16:14 schreef polderturk het volgende:
[..]
Toen was Max ook daadwerkelijk sneller... nu was Ric gewoon sneller.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:10 schreef aapnoodmies het volgende:
[..]
'goed voor t team'. volgende x weer gewoon NO zeggen
Die mogen niet vanuit het buitenlandquote:Op zondag 31 juli 2016 16:13 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Gewoon ziggosporttotaal staat hele start op.
Ja je snapt wel wat ik bedoel. Hij kwam niet in de buurt van de race-lijn en apex en deed dat bewust.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:14 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
HIj bleef nog steeds op de baan, dus ruim. Niet nemen is niet op de baan blijven.
Ricciardo heeft dat voor gezorgd de eerste rondenquote:Op zondag 31 juli 2016 16:17 schreef motorbloempje het volgende:
Was gewoon naadloos samenwerken om dubbel podium in welke volgorde dan ook te pakken.
Nog steeds, hij bleef op de baan, zat ervoor dus mag hij zijn eigen lijn door de bocht bepalen. IS altijd al zo geweest en nu ineens niet meer. Dat vind ik vreemd. ALs dit niet mag, hadden we al veel meer straffen moeten zien met Hamilton en Rosberg dit seizoen (en voor beiden).quote:Op zondag 31 juli 2016 16:15 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Full lock beterkent maximaal ingestuurd hè, niet blokkerende wielen. Dat had hij trouwens ook niet. Als hij het niet gehaald zou hebben was het een ordinaire dive bomb, ook niets om trots op te zijn. Maar geen pufje bandenrook, geen stuurbeweging dus bewust naar buiten gedrukt.
Ik was zelfs lichtjes, heel lichtjes, teleurgesteld. Had wel het gevoel dat er ietsjes meer in zat.quote:
Dat is nog niet volledig geaccepteerd, want er golden wel degelijk track limits dit weekend. Alleen zijn die verruimd van de witte lijn naar de voorbij kerbs.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Rosberg nam de bocht helemaal niet, hij stuurde rechtdoor. Naja, uiteindelijk stuurde hij wel in, maar pas toen hij veel te weinig ruimte had overgelaten.
Daar staat tegenover dat Verstappen nog even verdedigde in de remzone, wat ook niet de bedoeling is.
Iig mijn belangrijkste punt was eigenlijk: Hoe kun je iemand van de baan afduwen als het volledig wordt geaccepteerd als rijders buiten de baan komen?
Klopt. Austin vorig jaar had Hamilton dan gestraft moeten worden. Om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:18 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nog steeds, hij bleef op de baan, zat ervoor dus mag hij zijn eigen lijn door de bocht bepalen. IS altijd al zo geweest en nu ineens niet meer. Dat vind ik vreemd. ALs dit niet mag, hadden we al veel meer straffen moeten zien met Hamilton en Rosberg dit seizoen (en voor beiden).
En Ferrari nu voorbij in het constructeursklassement. Max zit nog op 15pnt afstand van de Ferrari coureursquote:Op zondag 31 juli 2016 16:17 schreef motorbloempje het volgende:
Was gewoon naadloos samenwerken om dubbel podium in welke volgorde dan ook te pakken.
Ben met je eens dat Rosberg niet gestraft had hoeven worden. Maar het was niet heel netjes.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:15 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Eens. Maar hij bleef op de baan, dus nog steeds zie ik niets fouts.
Maakt niet uit. Je mag je eigen lijn bepalen. Of dat de geaccepteerde race lijn is of niet doet niet ter zake.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:17 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ja je snapt wel wat ik bedoel. Hij kwam niet in de buurt van de race-lijn en apex en deed dat bewust.
Yup, perfecte teamrace.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:20 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En Ferrari nu voorbij in het constructeursklassement. Max zit nog op 15pnt afstand van de Ferrari coureursDat wordt erop en erover na de zomerstop in Spa
Canada was echt een race incident omdat beiden exact op gelijke hoogte zaten. Moeilijk te bepalen wie recht op de lijn had.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Klopt. Austin vorig jaar had Hamilton dan gestraft moeten worden. Om maar een voorbeeld te noemen.
Ook iemand in Canada dit jaar, weet niet meer zeker wie van de twee.
En eigenlijk de helft van de races dit jaar wel één van beiden.
5 en 7 van vettel en raikonen, 18 op ricquote:Op zondag 31 juli 2016 16:20 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En Ferrari nu voorbij in het constructeursklassement. Max zit nog op 15pnt afstand van de Ferrari coureursDat wordt erop en erover na de zomerstop in Spa
Ja, je mag je eigen lijn bepalen, maar je mag een andere rijder niet van de baan forceren. Dat het kan gebeuren klopt, dat het gebeurt ook, maar wat Ros vandaag deed was een zeer bewuste actie.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:18 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nog steeds, hij bleef op de baan, zat ervoor dus mag hij zijn eigen lijn door de bocht bepalen. IS altijd al zo geweest en nu ineens niet meer. Dat vind ik vreemd. ALs dit niet mag, hadden we al veel meer straffen moeten zien met Hamilton en Rosberg dit seizoen (en voor beiden).
Dan is elke actie in een bocht waarbij er iemand naast zit en de auto naar buiten laat lopen fout. Die worden nooit bestraft want zijn toegestaan wat diegene die voor ligt mag zijn lijn door de bocht bepalen.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:22 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ja, je mag je eigen lijn bepalen, maar je mag een andere rijder niet van de baan forceren. Dat het kan gebeuren klopt, dat het gebeurt ook, maar wat Ros vandaag deed was een zeer bewuste actie.
Dat de FIA niet consequent is met straffen klopt overigens helemaal.
Ja, maar erg kort.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:25 schreef franklop het volgende:
Lieten ze eigenlijk ook Monaco zien?Miste dat even
Ja, zat er ook tussen.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:25 schreef franklop het volgende:
Jawelquote:Op zondag 31 juli 2016 16:25 schreef franklop het volgende:
Ja, de crash in de race lieten ze zien.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:25 schreef franklop het volgende:
Dan zat ik verkeerd te kijken. Zou toch geniaal zijn als Max RIC weet in te halen voor het einde van dit seizoenquote:Op zondag 31 juli 2016 16:22 schreef opreis het volgende:
[..]
5 en 7 van vettel en raikonen, 18 op ric
Zo eerlijk zijn ze gelukkig nog welquote:Op zondag 31 juli 2016 16:25 schreef franklop het volgende:
ah dus de kwali maar even laten zittenquote:Op zondag 31 juli 2016 16:26 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ja, de crash in de race lieten ze zien.
Had hij die bocht iedere ronde zo gereden, dan had hij die straf niet gehad hoor. Het is een kopie van zijn vorige straf en toen vond ook iedereen het terecht. Waarom? Omdat het terecht is en Rosberg verliest snel aanzien nu blijkt dat hij niks kan onder druk.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:18 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De vorige keer zat hij achter Hamilton en nu voor Verstappen. Dat is het verschil waarom het imho nu goed was en toen fout.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:28 schreef XL het volgende:
[..]
Had hij die bocht iedere ronde zo gereden, dan had hij die straf niet gehad hoor. Het is een kopie van zijn vorige straf en toen vond ook iedereen het terecht. Waarom? Omdat het terecht is en Rosberg verliest snel aanzien nu blijkt dat hij niks kan onder druk.
Vind je niet dat Ros enkel die lijn reed om Max buiten de baan te drukken? Dat is het verschil met andere acties waarbij de ingehaalde moet wijken.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:24 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dan is elke actie in een bocht waarbij er iemand naast zit en de auto naar buiten laat lopen fout. Die worden nooit bestraft want zijn toegestaan wat diegene die voor ligt mag zijn lijn door de bocht bepalen.
Op het rechte stuk mag het inderdaad niet.
nee. Dan nietquote:Op zondag 31 juli 2016 16:32 schreef opreis het volgende:
Vraag me af als max ricciardo er niet langs had gelaten of rosberg dan de undercut bij ricciardo had gehad (ervan uitgaande de rosberg niet 8 maar 5 seconde stopte..)
Blijkbaar ziet de FIA dat zo inderdaad. In het verleden was dat anders.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:31 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Vind je niet dat Ros enkel die lijn reed om Max buiten de baan te drukken? Dat is het verschil met andere acties waarbij de ingehaalde moet wijken.
Je zag duidelijk dat hij niet instuurde terwijl hij dat wel kon.
Ja, je hebt gelijk wat betreft eigen lijn kiezen. Maar een andere rijder buiten de baan duwen mag niet en blijkbaar weegt dat zwaarder dan die lijn mogen kiezen.
ga jij eens je mond spoelenquote:Op zondag 31 juli 2016 16:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en dan max die een motor opblaast 3 bochten na de start.
Zolang het niet zijn eigen motor is vind ik het bestquote:Op zondag 31 juli 2016 16:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja inderdaad.... zou wel weer een typische fok! meet zijn, dat dan wel weerquote:Op zondag 31 juli 2016 16:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jij komt ook?quote:Op zondag 31 juli 2016 16:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
owh, jij gaat ook mee samen met nattekat en sasquatsch en mijn persoontje in de auto?quote:
Het is wel gek dat het bij het insturen van een bocht kennelijk niet mag (nu een paar keer bestraft), maar dat ik het regelmatig zie gebeuren bij het uitkomen van een bocht en het daar kennelijk wel OK is, want dat is nog nooit bestraft.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:31 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Vind je niet dat Ros enkel die lijn reed om Max buiten de baan te drukken? Dat is het verschil met andere acties waarbij de ingehaalde moet wijken.
Je zag duidelijk dat hij niet instuurde terwijl hij dat wel kon.
Ja, je hebt gelijk wat betreft eigen lijn kiezen. Maar een andere rijder buiten de baan duwen mag niet en blijkbaar weegt dat zwaarder dan die lijn mogen kiezen.
Weekendkaart ¤145. Campingkaart ¤80.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:45 schreef F1gamer het volgende:
Jammer dat ik geen geld heb voor Spa![]()
Bijna afgestudeerd en moet eerst werk vinden en mogelijk verhuizen
Gaan we volgend jaar toch?quote:Op zondag 31 juli 2016 16:45 schreef F1gamer het volgende:
Jammer dat ik geen geld heb voor Spa![]()
Bijna afgestudeerd en moet eerst werk vinden en mogelijk verhuizen
Ik ga zaterdag, met pa en broer.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:43 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
owh, jij gaat ook mee samen met nattekat en sasquatsch en mijn persoontje in de auto?
yup, wat ik net zei geld voor andere belangrijke dingen nodig. Als (Bijna) afgestudeerde HBO'er wordt het leven opeens duur als je nog geen werk hebt. Volgend jaar ga ik wel proberen om naar Spa te gaan.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weekendkaart ¤145. Campingkaart ¤80.
Valt mee toch?
Daar kun je nu makkelijk zeggen, niet tijdens de race, een Mercedes auto met alleen Hamilton daar voor werd hij niet op gehouden. Tijdens de race vond ik de 5 seconden ook wel mager tot het duidelijk werd dat Ricciardo beter reed dan Rosberg.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:30 schreef franklop het volgende:
"Jij verliest veel meer dan vijf seconden"
Denk niet dat Max meer dan 5 seconden heeft verloren door dat incident
Oh, jij kan het dus prima betalenquote:Op zondag 31 juli 2016 16:48 schreef Spockjuh_ het volgende:
bedenk me net dat ik het weekend na Spa ga beginnen bij een nieuwe werkgever na 16 jaar bij de huidige te hebben gewerkt
Oh ik ben het er helemaal mee eens dat de FIA wat vaag is mbt straffen. Maar dit was een duidelijke actie om een ander van de baan te duwen, dus wat dat betreft in mijn ogen terecht bestraft. Zeker als Ros daarna over de radio roept dat hij full lock had, terwijl de onboard daar geen twijfel over laat bestaan. Heb dan ballen en roep dat het zijn lijn was.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:43 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het is wel gek dat het bij het insturen van een bocht kennelijk niet mag (nu een paar keer bestraft), maar dat ik het regelmatig zie gebeuren bij het uitkomen van een bocht en het daar kennelijk wel OK is, want dat is nog nooit bestraft.
Ik ook (na ruim 20 jaar).quote:Op zondag 31 juli 2016 16:48 schreef Spockjuh_ het volgende:
bedenk me net dat ik het weekend na Spa ga beginnen bij een nieuwe werkgever na 16 jaar bij de huidige te hebben gewerkt
Fokkers kennende is een inzamelactie niet onmogelijkquote:Op zondag 31 juli 2016 16:47 schreef F1gamer het volgende:
[..]
yup, wat ik net zei geld voor andere belangrijke dingen nodig. Als (Bijna) afgestudeerde HBO'er wordt het leven opeens duur als je nog geen werk hebt. Volgend jaar ga ik wel proberen om naar Spa te gaan.
Ik ga wel in het Spa weekeinde een feestje bouwen in dit topicquote:Op zondag 31 juli 2016 16:50 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Fokkers kennende is een inzamelactie niet onmogelijk
Dat was zijn lijn ook niet. Hij liet hem erg lang recht lopen, om af te remmen. Maar daarmee werd de bocht die hij moest maken steeds scherper, dus is het allemaal kul.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:49 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Oh ik ben het er helemaal mee eens dat de FIA wat vaag is mbt straffen. Maar dit was een duidelijke actie om een ander van de baan te duwen, dus wat dat betreft in mijn ogen terecht bestraft. Zeker als Ros daarna over de radio roept dat hij full lock had, terwijl de onboard daar geen twijfel over laat bestaan. Heb dan ballen en roep dat het zijn lijn was.
Helemaal alleenquote:Op zondag 31 juli 2016 16:51 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik ga wel in het Spa weekeinde een feestje bouwen in dit topic
Volgens mij als de radio verkeer niet geheel was vrijgegeven, dan hadden wij die uitspraak van Rosberg nooit gehoord. omdat de beelden zich direct tegen hem zouden keren. Beste verandering van Formule1 regels wat ik dit jaar tot nu toe heb gezienquote:Op zondag 31 juli 2016 16:49 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Oh ik ben het er helemaal mee eens dat de FIA wat vaag is mbt straffen. Maar dit was een duidelijke actie om een ander van de baan te duwen, dus wat dat betreft in mijn ogen terecht bestraft. Zeker als Ros daarna over de radio roept dat hij full lock had, terwijl de onboard daar geen twijfel over laat bestaan. Heb dan ballen en roep dat het zijn lijn was.
quote:Op zondag 31 juli 2016 16:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaan wij met z'n tweeën naar Eindhoven waar we moblo oppikken
huh?quote:Op zondag 31 juli 2016 16:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 31 juli 2016 16:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij komt ook?
[ afbeelding ]
Ik pik je op op het vliegveld
Welke actie?quote:Op zondag 31 juli 2016 16:54 schreef Nattekat het volgende:
Ah, Ricciardo's actie was een Australisch gebruik.
Boks.quote:
heidfeldquote:Op zondag 31 juli 2016 16:56 schreef MakkieR het volgende:
zijn er al steun betuigingen voor Rosberg over de tijdsstraf van Rosberg bekend?
Jij gaat toch niet naar Spa?quote:Op zondag 31 juli 2016 16:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
wie zijn dat?quote:Op zondag 31 juli 2016 16:53 schreef Sjemmert het volgende:
Man wat heb ik genoten was een geweldig weekend zo. Super start van Max en een goede 3e plek. RIC was ook erg sterk deze race. Top weekend voor Redbull met beide jongens op het podium.
Beetje gare kwaliteit maar goed:
[ afbeelding ]
Als je er volledig voor zit wel, maar als je een auto naast je achterwiel hebt, moet je een "car's width" ruimte laten.quote:
Dat deed hij heel netjes, inderdaad. Hij zegt het zoals het is, maar niet klagen over de strategie. Tuurlijk merk je wel dat hij meer wil, maar dat lijkt me alleen maar goed.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:43 schreef MakkieR het volgende:
Ik vind Max Verstappen wel een heel stuk volwassener geworden. Alleen al als je voor laten gaan van Ricciardo vergelijkt met zijn reactie vorig jaar tegenover Sainz met de welbekende "NO!!!"
Ik vond hem heel kalm waarop hij sprak dat hij een voor de team heeft genomen. Max leert snel.
Alleen op het rechte stuk.quote:Op zondag 31 juli 2016 17:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je er volledig voor zit wel, maar als je een auto naast je achterwiel hebt, moet je een "car's width" ruimte laten.
cool, pixels.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:53 schreef Sjemmert het volgende:
Man wat heb ik genoten was een geweldig weekend zo. Super start van Max en een goede 3e plek. RIC was ook erg sterk deze race. Top weekend voor Redbull met beide jongens op het podium.
Beetje gare kwaliteit maar goed:
[ afbeelding ]
Het voor/achter verhaal is bullshit. Dat snap je zelf. Hij remt naar een vreemd instuurpunt waardoor er geen twee coureurs door de bocht kunnen. Als je dat stuurpunt naar achter legt kun je later remmen en daardoor kom je er voor, zowel bij Hamilton als bij Verstappen. Je doet alleen geen inhaalactie, je gaat voor het blokkeren.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:31 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De vorige keer zat hij achter Hamilton en nu voor Verstappen. Dat is het verschil waarom het imho nu goed was en toen fout.
Mmmkay. Nou ja, er zal toch wel iets van een regel zijn hierover? Ik bedoel, hij krijgt die 5 seconden toch niet zomaar?quote:
Ja, je mag niet iemand expres van de baan afduwen en als zodanig werd het waarschijnlijk gezien.quote:Op zondag 31 juli 2016 17:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mmmkay. Nou ja, er zal toch wel iets van een regel zijn hierover? Ik bedoel, hij krijgt die 5 seconden toch niet zomaar?
quote:27.6 More than one change of direction to defend a position is not permitted. Any driver moving back towards the racing line, having earlier defended his position off-line, should leave at least one car width between his own car and the edge of the track on the approach to the corner.
27.7 Any driver defending his position on a straight, and before any braking area, may use the full width of the track during his first move, provided no significant portion of the car attempting to pass is alongside his. Whilst defending in this way the driver may not leave the track without justifiable reason.
For the avoidance of doubt, if any part of the front wing of the car attempting to pass is alongside the rear wheel of the car in front this will be deemed to be a 'significant portion'.
27.8 Manoeuvres liable to hinder other drivers, such as deliberate crowding of a car beyond the edge of the track or any other abnormal change of direction, are not permitted.
Klopt, al verwijzen ze naar artikel 38.1 e van de reglementenquote:Op zondag 31 juli 2016 17:05 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ja, je mag niet iemand expres van de baan afduwen en als zodanig werd het waarschijnlijk gezien.
[..]
Ja, in regel staat hoe je moet rijden en in regel 38 de incidenten. Dus of er sprake is van het incident "Forcing another driver of the track' wordt bekeken door regel 27 er bij te pakken.quote:Op zondag 31 juli 2016 17:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klopt, al verwijzen ze naar artikel 38.1 e van de reglementen
quote:38.1 "Incident" means any occurrence or series of occurrences involving one or more drivers, or any action by any driver, which is reported to the stewards by the race director (or noted by the stewards and subsequently investigated) which :
a) Necessitated the suspension of a race under Article 41.
b) Constituted a breach of these Sporting Regulations or the Code.
c) Caused a false start by one or more cars.
d) Caused a collision.
e) Forced a driver off the track.
f) Illegitimately prevented a legitimate overtaking manoeuvre by a driver.
g) Illegitimately impeded another driver during overtaking.
Unless it was completely clear that a driver was in breach of any of the above, any incidents involving more than one car will normally be investigated after the race.
Sainz is behoorlijk teruggevallen, beide TR's vielen helaas tegen vandaag.quote:Op zondag 31 juli 2016 17:16 schreef opreis het volgende:
Door al de actie voorin heb ik de gevechten achterin niet kunnen volgen, maar heeft Kvyat zich vandaag gerevancheerd? of hoe kan hij anders zo dicht op Sainz eindigen als die verder naar voren startte? of heeft sainz het slecht gedaan
De STR pitcrew liet Sainz weer eens in de steek.quote:Op zondag 31 juli 2016 17:16 schreef opreis het volgende:
Door al de actie voorin heb ik de gevechten achterin niet kunnen volgen, maar heeft Kvyat zich vandaag gerevancheerd? of hoe kan hij anders zo dicht op Sainz eindigen als die verder naar voren startte? of heeft sainz het slecht gedaan
Alles om de streams beter te makenquote:Op zondag 31 juli 2016 15:55 schreef tjaptjoep het volgende:
Die Henno haalt iedere keer een leuk bedrag binnen.
Zegt degene die op zondagmiddag voor z'n televisie zit te kijkenquote:
De 5sec penalty van ROS die langer duurde was dus een stopwatch issue. Duur foutje. Ted vertelt het rond 10:10.quote:
geld zat binnen het team, maar kennelijk niet voor een goede stopwatchquote:Op zondag 31 juli 2016 17:54 schreef zoem het volgende:
[..]
De 5sec penalty van ROS die langer duurde was dus een stopwatch issue. Duur foutje.
Mag ik het raar vinden dat ze daar het team voor verantwoordelijk maken? En niet een mannetje van de FIA daarbij zetten?quote:Op zondag 31 juli 2016 17:54 schreef zoem het volgende:
[..]
De 5sec penalty van ROS die langer duurde was dus een stopwatch issue. Duur foutje.
Vroeger werden de stop and go's door de FIA uitgevoerd, maar al lang geleden is besloten om dat door de teams te laten doenquote:Op zondag 31 juli 2016 17:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Mag ik het raar vinden dat ze daar het team voor verantwoordelijk maken? En niet een mannetje van de FIA daarbij zetten?
Waarom zou je er een mannetje van de FIA bij zetten?quote:Op zondag 31 juli 2016 17:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Mag ik het raar vinden dat ze daar het team voor verantwoordelijk maken? En niet een mannetje van de FIA daarbij zetten?
Om te zorgen dat het daadwerkelijk vijf seconden is.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waarom zou je er een mannetje van de FIA bij zetten?
had het wat uitgemaakt als je 5 seconden aftrekt van Rosberg na Finish tegenover Verstappen.quote:Op zondag 31 juli 2016 17:54 schreef zoem het volgende:
[..]
De 5sec penalty van ROS die langer duurde was dus een stopwatch issue. Duur foutje. Ted vertelt het rond 10:10.
Ja, in die zin dat hij daardoor meer naar binnen moest en daardoor gedwongen werd tot de lijn die hij nam en die geen ruimte voor Verstappen liet.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:04 schreef opgebaarde het volgende:
Ik neem aan dat de FIA hem je met alle liefde laat overdoen als het minder dan vijf was.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Om te zorgen dat het daadwerkelijk vijf seconden is.
"He looked like he was driving to Cologne"quote:
Is het niet zo dat je altijd bij de eerstvolgende pitstop die 5s in moet lossen en niet zomaar mag kiezen het na de race erbij te laten tellen?quote:Op zondag 31 juli 2016 18:07 schreef KingRadler het volgende:
zie het Rosberg had op Finish +2.432 achterstand op Max.
Die 5 seconden extra had Max 4de gestaan.
Je moet hem bij een pitstop inlossen en als je niet meer stopt dan wordt het aan het einde opgeteld.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:10 schreef zoem het volgende:
Links en rechts op het internet nog steeds discussie over het ROS-VES incident. Veelal verdeeldheid. Op Reddit best wat mensen die vallen over het insturen van VES in de remzone. Desalniettemin slaagt VES er bijna elke race wel in om een mooi stukje racen te laten zien.
[..]
Is het niet zo dat je altijd bij de eerstvolgende pitstop die 5s in moet lossen en niet zomaar mag kiezen het na de race erbij te laten tellen?
Dat kan je niet zo zwart wit zien. Max liet het laatste rondjes wat varen.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:07 schreef KingRadler het volgende:
zie het Rosberg had op Finish +2.432 achterstand op Max.
Die 5 seconden extra had Max 4de gestaan.
dat is waar, Auto veilig thuis brengenquote:Op zondag 31 juli 2016 18:11 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat kan je niet zo zwart wit zien. Max liet het laatste rondjes wat varen.
Inderdaad. Hij reed 1.23 ipv 1.21. Dan zit je al bijna op 5.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:11 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat kan je niet zo zwart wit zien. Max liet het laatste rondjes wat varen.
Hij kan gewoon zien dat Rosberg zijn handen niet full lock had. Die tegenwoordigheid van geest heeft ie dus.quote:
Toch zie je aan hem dat die niet helemaal tevreden is.quote:
Bewegen mag in de remzone. Je mag alleen geen defensive move doen (maw blocken). Aangezien Rosberg er naast zat was daar geen sprake van.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:10 schreef zoem het volgende:
Links en rechts op het internet nog steeds discussie over het ROS-VES incident. Veelal verdeeldheid. Op Reddit best wat mensen die vallen over het insturen van VES in de remzone. Ik denk dat Rosberg nog wat meer moet oefenen op dergelijke 'schijnmanoeuvres'. Ik durf te wedden dat hij de apex makkelijk gehaald had.
Desalniettemin slaagt VES er bijna elke race wel in om een mooi stukje racen te laten zien.
[..]
Is het niet zo dat je altijd bij de eerstvolgende pitstop die 5s in moet lossen en niet zomaar mag kiezen het na de race erbij te laten tellen?
quote:Op zondag 31 juli 2016 18:37 schreef Klummie het volgende:
http://nl.motorsport.com/(...)t-verstappen-804317/
Hmmm, dat vind ik eigenlijk wel een beetje too much.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:37 schreef Klummie het volgende:
Misschien wel, al hebben coureurs in het verleden wel eens voor minder strafpunten gekregen. Zo kreeg Max in Hongarije vorig jaar 3 strafpunten vanwege speeding under the SC en 2 voor ignoring blue flags in Abu Dhabi. Dus in die lijn van redenatie zijn Rosbergs strafpunten niet zwaar.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:39 schreef Jane het volgende:
[..]
Hmmm, dat vind ik eigenlijk wel een beetje too much.
2 strafpunten voor het liegen over de boardradio.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:39 schreef Jane het volgende:
[..]
Hmmm, dat vind ik eigenlijk wel een beetje too much.
Als je er 12 hebt mag je een race niet meedoen.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:54 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat zijn eigenlijk de consequenties van strafpunten op je licentie?
Ik kijk niet meer. Wat een onzin. 2017 weer een kans.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:37 schreef Klummie het volgende:
Twaalf binnen 12 maanden en je mag een race toekijkenquote:Op zondag 31 juli 2016 18:56 schreef zoem het volgende:
[..]
Als je er 12 hebt mag je een race niet meedoen.
Je keek toch al niet meer?quote:Op zondag 31 juli 2016 18:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk niet meer. Wat een onzin. 2017 weer een kans.
blijf hier dan ook wegquote:Op zondag 31 juli 2016 18:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Ik mag dit toch belachelijk vinden?quote:
Nog steeds gefrustreerd?quote:Op zondag 31 juli 2016 18:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik vind het belachelijk dat voor inhaalacties zoals ze al jaren worden gedaan als iemand de binnenkant open laat in een hairpin ineens wordt gestraft.quote:
dat hebben we al gelezen en als je verder niks nuttig ik kijk geen f1 meer blijf dan weg uit dit topicquote:Op zondag 31 juli 2016 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Ik mag dit toch belachelijk vinden?
Ow dit vind ik ook onzin ja. 5 sec was voldoende.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zal ik doenquote:
Er wordt toch niets anders besproken? Je hoeft mijn posts niet te lezen als je ze niet boeiend vindt, maar ik blijf hier gewoon mijn mening geven.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:02 schreef F1gamer het volgende:
[..]
dat hebben we al gelezen en als je verder niks nuttig ik kijk geen f1 meer blijf dan weg uit dit topic
Dat kan ik dan wel weer waarderen. En waarschijnlijk kijk ik over 3 weken weer gewoonquote:Op zondag 31 juli 2016 19:04 schreef F1gamer het volgende:
[..]
zal ik doen
geeft Mex een taco en wat nacho's
Toto Wolff verklaarde gelijk na de race hetzelfde voor de Duits RTL. Ze moesten met een ouderwetse handstopwatch timen, dat ging dus niet helemaal goed.quote:Op zondag 31 juli 2016 17:54 schreef zoem het volgende:
[..]
De 5sec penalty van ROS die langer duurde was dus een stopwatch issue. Duur foutje. Ted vertelt het rond 10:10.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |