De Belgen zijn ook voor Max, natuurlijk.quote:
Eerst vakantie in de zomer spelen dus die 4 weken zijn zo om.quote:
Te overbruggen door de OS.quote:
ga jij dat effe regelen voor onsquote:
Robertus George (Rob) Kamphues (Wassenaar, 16 september 1960) is een Nederlandse cabaretier en televisiepresentator.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:52 schreef franklop het volgende:
"Als je paar seconden achter je teamgenoot eindigt ben je een topper"
Was getekend; Rob Kampheus
Zal wel weer Max wordenquote:
neuh, maar hij moet ook beseffen dat hij vandaag niet snel genoeg was, zelfs al hield hij een Mercedes achter zichquote:
FTFY.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:52 schreef franklop het volgende:
Was getekend; Rob Kampheus iemand die niets van F1 snapt
Raar kaal mannetje is het toch.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:52 schreef franklop het volgende:
de eerste grap moet hij nog maken, of het moet zijn dat hij zichzelf cabaretier noemtquote:Op zondag 31 juli 2016 15:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Robertus George (Rob) Kamphues (Wassenaar, 16 september 1960) is een Nederlandse cabaretier en televisiepresentator.
Hij is niet zoek gereden, dus tot zover klopt het. Beetje minder geluk met de strategie, bandjes.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:52 schreef franklop het volgende:
quote:Op zondag 31 juli 2016 15:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
de eerste grap moet hij nog maken, of het moet zijn dat hij zichzelf cabaretier noemt
Gelukkig kan hij wel heel goed om zichzelf lachen.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:52 schreef franklop het volgende:
Button zat ik ook aan de denken.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Zal wel weer Max worden
Ik stem voor Button
Niet spannend genoeg om terug te kijken.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:54 schreef Fer het volgende:
Mijn verbinding Ziggo Horizon Go via een VPN, viel uit net voor de inhaal actie van Riciardo op Max, was daar nog veel aan? Riciardo zat er 2s achter na zijn stop en ging toen versnellen.
Maar ook niet vertyft. Was happy geweest als ie niet achter Ricciardo terecht was gekomen maar kan leven met P3 en dubbel podium. En overall terugkijken op een fantastisch eerste seizoenshelft.quote:
Ricciardo zou wel terecht zijn. Tenzij Hamilton, vanwege de winst pakken in de eerste bocht. Maar dat is wel de saaie keuze.quote:
Nee, voorbijgereden op het rechte stuk met DRS en Max die hem voorbij liet, want andere strategie.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:54 schreef Fer het volgende:
Mijn verbinding Ziggo Horizon Go via een VPN, viel uit net voor de inhaal actie van Riciardo op Max, was daar nog veel aan? Riciardo zat er 2s achter na zijn stop en ging toen versnellen.
Neuh, Ric was sneller en dat wist Max, dus ging hij aan de kant om tegen Ros te verdedigen.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:54 schreef Fer het volgende:
Button iddquote:Op zondag 31 juli 2016 15:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Zal wel weer Max worden
Ik stem voor Button
hahahaquote:Op zondag 31 juli 2016 15:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
de eerste grap moet hij nog maken, of het moet zijn dat hij zichzelf cabaretier noemt
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op zondag 31 juli 2016 15:54 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hij is niet zoek gereden, dus tot zover klopt het. Beetje minder geluk met de strategie, bandjes.
je had er al twee. Fuck leeftijd.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:55 schreef Nattekat het volgende:
Goed, tijd om op zoek te gaan naar een sleeptouw.
Min of meer wel, ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |