De Belgen zijn ook voor Max, natuurlijk.quote:
Eerst vakantie in de zomer spelen dus die 4 weken zijn zo om.quote:
Te overbruggen door de OS.quote:
ga jij dat effe regelen voor onsquote:
Robertus George (Rob) Kamphues (Wassenaar, 16 september 1960) is een Nederlandse cabaretier en televisiepresentator.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:52 schreef franklop het volgende:
"Als je paar seconden achter je teamgenoot eindigt ben je een topper"
Was getekend; Rob Kampheus
Zal wel weer Max wordenquote:
neuh, maar hij moet ook beseffen dat hij vandaag niet snel genoeg was, zelfs al hield hij een Mercedes achter zichquote:
FTFY.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:52 schreef franklop het volgende:
Was getekend; Rob Kampheus iemand die niets van F1 snapt
Raar kaal mannetje is het toch.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:52 schreef franklop het volgende:
de eerste grap moet hij nog maken, of het moet zijn dat hij zichzelf cabaretier noemtquote:Op zondag 31 juli 2016 15:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Robertus George (Rob) Kamphues (Wassenaar, 16 september 1960) is een Nederlandse cabaretier en televisiepresentator.
Hij is niet zoek gereden, dus tot zover klopt het. Beetje minder geluk met de strategie, bandjes.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:52 schreef franklop het volgende:
quote:Op zondag 31 juli 2016 15:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
de eerste grap moet hij nog maken, of het moet zijn dat hij zichzelf cabaretier noemt
Gelukkig kan hij wel heel goed om zichzelf lachen.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:52 schreef franklop het volgende:
Button zat ik ook aan de denken.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Zal wel weer Max worden
Ik stem voor Button
Niet spannend genoeg om terug te kijken.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:54 schreef Fer het volgende:
Mijn verbinding Ziggo Horizon Go via een VPN, viel uit net voor de inhaal actie van Riciardo op Max, was daar nog veel aan? Riciardo zat er 2s achter na zijn stop en ging toen versnellen.
Maar ook niet vertyft. Was happy geweest als ie niet achter Ricciardo terecht was gekomen maar kan leven met P3 en dubbel podium. En overall terugkijken op een fantastisch eerste seizoenshelft.quote:
Ricciardo zou wel terecht zijn. Tenzij Hamilton, vanwege de winst pakken in de eerste bocht. Maar dat is wel de saaie keuze.quote:
Nee, voorbijgereden op het rechte stuk met DRS en Max die hem voorbij liet, want andere strategie.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:54 schreef Fer het volgende:
Mijn verbinding Ziggo Horizon Go via een VPN, viel uit net voor de inhaal actie van Riciardo op Max, was daar nog veel aan? Riciardo zat er 2s achter na zijn stop en ging toen versnellen.
Neuh, Ric was sneller en dat wist Max, dus ging hij aan de kant om tegen Ros te verdedigen.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:54 schreef Fer het volgende:
Button iddquote:Op zondag 31 juli 2016 15:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Zal wel weer Max worden
Ik stem voor Button
hahahaquote:Op zondag 31 juli 2016 15:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
de eerste grap moet hij nog maken, of het moet zijn dat hij zichzelf cabaretier noemt
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op zondag 31 juli 2016 15:54 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hij is niet zoek gereden, dus tot zover klopt het. Beetje minder geluk met de strategie, bandjes.
je had er al twee. Fuck leeftijd.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:55 schreef Nattekat het volgende:
Goed, tijd om op zoek te gaan naar een sleeptouw.
Min of meer wel, ja.quote:
Hoe meer zielen...quote:Op zondag 31 juli 2016 15:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je had er al twee. Fuck leeftijd.
quote:Op zondag 31 juli 2016 15:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ja, Ricciardo bedankte hem hiervoor na afloop.quote:
Die gast is een wandelend clichéquote:Op zondag 31 juli 2016 16:00 schreef Zipportal het volgende:
Schijtinga heeft een dom hoofd. Einde bericht.
Een voetbalhoofd dusquote:Op zondag 31 juli 2016 16:00 schreef Zipportal het volgende:
Denk het niet, Ricciardo was véél sneller op dat moment.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:02 schreef opreis het volgende:
Denk dat Max misschien beetje geirriteerd is dat hij Ric wel er langs liet (dat zei hij op het podium)
Eerder een doodnormale dagquote:Op zondag 31 juli 2016 16:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Het was een slechte dag als je Felipe heet.
Jou eigen hoofd wel eens bekeken.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:00 schreef Zipportal het volgende:
quote:Op zondag 31 juli 2016 16:03 schreef Fopje het volgende:
[..]
Denk het niet, Ricciardo was véél sneller op dat moment.
Hij was misschien wel sneller maar dan nog liet max hem er langs.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:03 schreef Fopje het volgende:
[..]
Denk het niet, Ricciardo was véél sneller op dat moment.
Neequote:Op zondag 31 juli 2016 16:04 schreef opgebaarde het volgende:
Heeft Rosberg een punt dat Max in de remzone toch Rosberg probeerde te blokken?
ik zag het eerder als dat Max al in wilde sturen voor de bocht, maar dat er toen iemand voorbij stoof die dacht dat de bocht een halve kilometer verder lagquote:Op zondag 31 juli 2016 16:04 schreef opgebaarde het volgende:
Ja, omdat hij veel sneller was.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:05 schreef opreis het volgende:
[..]
[..]
Hij was misschien wel sneller maar dan nog liet max hem er langs.
Ik heb medelijden met Rosberg, Gedoemd om eeuwige tweede rijder te zijnquote:Op zondag 31 juli 2016 16:05 schreef _Flea_ het volgende:
Rosberg klaagt dat Max weer in de remzone van zijn lijn ging.
Was geen blok, maar eerder een afschrik actie in de hoop dat Rosberg eerder zou remmen. Of al wilde insturen en toen Rosberg zag.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:04 schreef opgebaarde het volgende:
Hij wilde inderdaad gewoon insturen om de bocht te nemen maar stuurde toen terug omdat Rosberg er langs zat. Had niks met blokken te maken.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik zag het eerder als dat Max al in wilde sturen voor de bocht, maar dat er toen iemand voorbij stoof die dacht dat de bocht een halve kilometer verder lag
Dit dus.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik zag het eerder als dat Max al in wilde sturen voor de bocht, maar dat er toen iemand voorbij stoof die dacht dat de bocht een halve kilometer verder lag
Nee helaas deed hetzelfde als vin Oostenrijk. Rosbergquote:Op zondag 31 juli 2016 16:04 schreef opgebaarde het volgende:
Effectief was het niet veel anders dan wat hij in Oostenrijk deed, alleen dat hij nu de inhalende partij was. Toen penalty is ook nu penalty.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:06 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Was geen blok, maar eerder een afschrik actie in de hoop dat Rosberg eerder zou remmen.
Maar zelfs na de analyse op Ziggo en Sky denk ik dat het geen penalty was.
doeiquote:Op zondag 31 juli 2016 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die penalty voor Rosberg was belachelijk. Misschien was dit de laatste race die ik dit seizoen keek. Dat zal ze leren!
Geboren loser.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:06 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met Rosberg, Gedoemd om eeuwige tweede rijder te zijn
Dan nog, hij liet hem er langs, daarom is ricciardo dus voor hem geindigd. Max had hem langer op kunnen houden en dan waren ze misschien niet in deze volgorde gefinished dusquote:
Het verschil was dat toen Hamilton voor lag en nu Rosberg.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:07 schreef franklop het volgende:
[..]
Effectief was het niet veel anders dan wat hij in Oostenrijk deed, alleen dat hij nu de inhalende partij was. Toen penalty is ook nu penalty.
Parkeer bij de aankomende race een bus voor de ingang, dat zal ze leren!quote:Op zondag 31 juli 2016 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die penalty voor Rosberg was belachelijk. Misschien was dit de laatste race die ik dit seizoen keek. Dat zal ze leren!
Heb ik tijd om echte sport te kijken, voetbal en wielrennen enzoquote:
Jose Mourinho vindt dit leukquote:Op zondag 31 juli 2016 16:08 schreef tjaptjoep het volgende:
[..]
Parkeer bij de aankomende race een bus voor de ingang, dat zal ze leren!
kthxbaiquote:Op zondag 31 juli 2016 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
En dat Rosberg "doorschoof" in de bocht en Max naar buiten drukt, is het logisch dat de verklaring gezocht zou moeten worden in de beweging van Max vlak voor/tijdens het moment dat hij de bocht in stuurt?quote:Op zondag 31 juli 2016 16:06 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Was geen blok, maar eerder een afschrik actie in de hoop dat Rosberg eerder zou remmen. Of al wilde insturen en toen Rosberg zag.
Maar zelfs na de analyse op Ziggo en Sky denk ik dat het geen penalty was.
Nou, je ziet wel dat hij hongerig is naar meer, idd.quote:
Die penalty was gewoon terecht. Dat die leugenaar daarna zegt dat hij al max lock op z'n stuur heeft terwijl dat niet zo is.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, de man die fout op fout stapelt probeert het af te schuiven op een ander. Mag ondertussen wel een voorwaardelijke straf krijgen voor de ongelukken en straffen die al op zijn naam staan dit seizoen.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:05 schreef _Flea_ het volgende:
Rosberg klaagt dat Max weer in de remzone van zijn lijn ging.
3 weken boycot!quote:Op zondag 31 juli 2016 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
'goed voor t team'. volgende x weer gewoon NO zeggenquote:Op zondag 31 juli 2016 16:09 schreef Jane het volgende:
[..]
Nou, je ziet wel dat hij hongerig is naar meer, idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |