Blijkbaar ziet de FIA dat zo inderdaad. In het verleden was dat anders.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:31 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Vind je niet dat Ros enkel die lijn reed om Max buiten de baan te drukken? Dat is het verschil met andere acties waarbij de ingehaalde moet wijken.
Je zag duidelijk dat hij niet instuurde terwijl hij dat wel kon.
Ja, je hebt gelijk wat betreft eigen lijn kiezen. Maar een andere rijder buiten de baan duwen mag niet en blijkbaar weegt dat zwaarder dan die lijn mogen kiezen.
ga jij eens je mond spoelenquote:Op zondag 31 juli 2016 16:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en dan max die een motor opblaast 3 bochten na de start.
Zolang het niet zijn eigen motor is vind ik het bestquote:Op zondag 31 juli 2016 16:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja inderdaad.... zou wel weer een typische fok! meet zijn, dat dan wel weerquote:Op zondag 31 juli 2016 16:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jij komt ook?quote:Op zondag 31 juli 2016 16:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
owh, jij gaat ook mee samen met nattekat en sasquatsch en mijn persoontje in de auto?quote:
Het is wel gek dat het bij het insturen van een bocht kennelijk niet mag (nu een paar keer bestraft), maar dat ik het regelmatig zie gebeuren bij het uitkomen van een bocht en het daar kennelijk wel OK is, want dat is nog nooit bestraft.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:31 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Vind je niet dat Ros enkel die lijn reed om Max buiten de baan te drukken? Dat is het verschil met andere acties waarbij de ingehaalde moet wijken.
Je zag duidelijk dat hij niet instuurde terwijl hij dat wel kon.
Ja, je hebt gelijk wat betreft eigen lijn kiezen. Maar een andere rijder buiten de baan duwen mag niet en blijkbaar weegt dat zwaarder dan die lijn mogen kiezen.
Weekendkaart ¤145. Campingkaart ¤80.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:45 schreef F1gamer het volgende:
Jammer dat ik geen geld heb voor Spa![]()
Bijna afgestudeerd en moet eerst werk vinden en mogelijk verhuizen
Gaan we volgend jaar toch?quote:Op zondag 31 juli 2016 16:45 schreef F1gamer het volgende:
Jammer dat ik geen geld heb voor Spa![]()
Bijna afgestudeerd en moet eerst werk vinden en mogelijk verhuizen
Ik ga zaterdag, met pa en broer.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:43 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
owh, jij gaat ook mee samen met nattekat en sasquatsch en mijn persoontje in de auto?
yup, wat ik net zei geld voor andere belangrijke dingen nodig. Als (Bijna) afgestudeerde HBO'er wordt het leven opeens duur als je nog geen werk hebt. Volgend jaar ga ik wel proberen om naar Spa te gaan.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weekendkaart ¤145. Campingkaart ¤80.
Valt mee toch?
Daar kun je nu makkelijk zeggen, niet tijdens de race, een Mercedes auto met alleen Hamilton daar voor werd hij niet op gehouden. Tijdens de race vond ik de 5 seconden ook wel mager tot het duidelijk werd dat Ricciardo beter reed dan Rosberg.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:30 schreef franklop het volgende:
"Jij verliest veel meer dan vijf seconden"
Denk niet dat Max meer dan 5 seconden heeft verloren door dat incident
Oh, jij kan het dus prima betalenquote:Op zondag 31 juli 2016 16:48 schreef Spockjuh_ het volgende:
bedenk me net dat ik het weekend na Spa ga beginnen bij een nieuwe werkgever na 16 jaar bij de huidige te hebben gewerkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |