De 5sec penalty van ROS die langer duurde was dus een stopwatch issue. Duur foutje. Ted vertelt het rond 10:10.quote:
geld zat binnen het team, maar kennelijk niet voor een goede stopwatchquote:Op zondag 31 juli 2016 17:54 schreef zoem het volgende:
[..]
De 5sec penalty van ROS die langer duurde was dus een stopwatch issue. Duur foutje.
Mag ik het raar vinden dat ze daar het team voor verantwoordelijk maken? En niet een mannetje van de FIA daarbij zetten?quote:Op zondag 31 juli 2016 17:54 schreef zoem het volgende:
[..]
De 5sec penalty van ROS die langer duurde was dus een stopwatch issue. Duur foutje.
Vroeger werden de stop and go's door de FIA uitgevoerd, maar al lang geleden is besloten om dat door de teams te laten doenquote:Op zondag 31 juli 2016 17:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Mag ik het raar vinden dat ze daar het team voor verantwoordelijk maken? En niet een mannetje van de FIA daarbij zetten?
Waarom zou je er een mannetje van de FIA bij zetten?quote:Op zondag 31 juli 2016 17:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Mag ik het raar vinden dat ze daar het team voor verantwoordelijk maken? En niet een mannetje van de FIA daarbij zetten?
Om te zorgen dat het daadwerkelijk vijf seconden is.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waarom zou je er een mannetje van de FIA bij zetten?
had het wat uitgemaakt als je 5 seconden aftrekt van Rosberg na Finish tegenover Verstappen.quote:Op zondag 31 juli 2016 17:54 schreef zoem het volgende:
[..]
De 5sec penalty van ROS die langer duurde was dus een stopwatch issue. Duur foutje. Ted vertelt het rond 10:10.
Ja, in die zin dat hij daardoor meer naar binnen moest en daardoor gedwongen werd tot de lijn die hij nam en die geen ruimte voor Verstappen liet.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:04 schreef opgebaarde het volgende:
Heeft Rosberg een punt dat Max in de remzone toch Rosberg probeerde te blokken?
Ik neem aan dat de FIA hem je met alle liefde laat overdoen als het minder dan vijf was.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Om te zorgen dat het daadwerkelijk vijf seconden is.
"He looked like he was driving to Cologne"quote:
Is het niet zo dat je altijd bij de eerstvolgende pitstop die 5s in moet lossen en niet zomaar mag kiezen het na de race erbij te laten tellen?quote:Op zondag 31 juli 2016 18:07 schreef KingRadler het volgende:
zie het Rosberg had op Finish +2.432 achterstand op Max.
Die 5 seconden extra had Max 4de gestaan.
Je moet hem bij een pitstop inlossen en als je niet meer stopt dan wordt het aan het einde opgeteld.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:10 schreef zoem het volgende:
Links en rechts op het internet nog steeds discussie over het ROS-VES incident. Veelal verdeeldheid. Op Reddit best wat mensen die vallen over het insturen van VES in de remzone. Desalniettemin slaagt VES er bijna elke race wel in om een mooi stukje racen te laten zien.
[..]
Is het niet zo dat je altijd bij de eerstvolgende pitstop die 5s in moet lossen en niet zomaar mag kiezen het na de race erbij te laten tellen?
Dat kan je niet zo zwart wit zien. Max liet het laatste rondjes wat varen.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:07 schreef KingRadler het volgende:
zie het Rosberg had op Finish +2.432 achterstand op Max.
Die 5 seconden extra had Max 4de gestaan.
dat is waar, Auto veilig thuis brengenquote:Op zondag 31 juli 2016 18:11 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat kan je niet zo zwart wit zien. Max liet het laatste rondjes wat varen.
Inderdaad. Hij reed 1.23 ipv 1.21. Dan zit je al bijna op 5.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:11 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat kan je niet zo zwart wit zien. Max liet het laatste rondjes wat varen.
Hij kan gewoon zien dat Rosberg zijn handen niet full lock had. Die tegenwoordigheid van geest heeft ie dus.quote:
Toch zie je aan hem dat die niet helemaal tevreden is.quote:
Bewegen mag in de remzone. Je mag alleen geen defensive move doen (maw blocken). Aangezien Rosberg er naast zat was daar geen sprake van.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:10 schreef zoem het volgende:
Links en rechts op het internet nog steeds discussie over het ROS-VES incident. Veelal verdeeldheid. Op Reddit best wat mensen die vallen over het insturen van VES in de remzone. Ik denk dat Rosberg nog wat meer moet oefenen op dergelijke 'schijnmanoeuvres'. Ik durf te wedden dat hij de apex makkelijk gehaald had.
Desalniettemin slaagt VES er bijna elke race wel in om een mooi stukje racen te laten zien.
[..]
Is het niet zo dat je altijd bij de eerstvolgende pitstop die 5s in moet lossen en niet zomaar mag kiezen het na de race erbij te laten tellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |