quote:Meerdere mensen zijn vrijdag omgekomen bij een schietpartij bij een winkelcentrum in de Duitse stad München. Een schutter of meerdere schutters zijn mogelijk op de vlucht geslagen.
De schietpartij was bij het winkelcentrum Olympia in het noorden van de stad. Het Beierse ministerie van Binnenlandse Zaken heeft tegenover Duitse media bevestigd dat er zeker drie doden zijn.
Volgens de politie zijn er in ieder geval zes zwaargewonde mensen naar het ziekenhuis gebracht.
Honderden politieagenten zijn ter plaatse. Ook is er een helikopter ingezet. Het is niet duidelijk hoeveel verdachten er zijn. Ook weet de politie niet waar de dader of daders zich bevinden.
Advies
De politie roept mensen op pleinen en grote openbare ruimtes te mijden. Ook wordt mensen geadviseerd geen beelden van de politieactie online te zetten, omdat dat het politiewerk kan verzwaren.
In de avond werd ook het Centraal Station van München ontruimd. Er was een melding van een schietpartij. Volgens de politie is daar nog geen zekerheid over.
Schutters
De politie kreeg rond 17.50 uur een melding binnen van een schietpartij bij een McDonalds bij het winkelcentrum. Op beelden is te zien dat een man met een handvuurwapen van dichtbij op omstanders schiet.
Volgens de politie zijn er vermoedelijk twee schutters. Waar die op dit moment zijn is niet duidelijk. Getuigen maakten volgens de politie melding van drie schutters.
Getuige
Volgens een getuige heeft een terrorist bij het centrum zeker dertig keer om zich heengeschoten. Daarbij zouden 15 mensen zijn omgekomen. De berichten zijn niet bevestigd.
De politie heeft de ruime omgeving afgezet. Ook de brandweer is op locatie. Medewerkers van het winkelcentrum mogen het pand niet verlaten. Op livebeelden van de zender RTL is te zien dat enkele mensen uit het winkelcentrum zijn gekomen en de politieafzetting hebben bereikt.
Politie
De politie roept mensen op weg te blijven van het winkelcentrum. Ook wordt mensen in de omgeving aangeraden binnen te blijven.
De metrolijnen in de stad zijn beperkt en bussen van en naar het winkelcentrum rijden niet vanwege de politie-inzet. Metrostations in de nabije omgeving zijn ontruimd.
Centrum
In het centrum van de stad zijn de winkels gesloten. Berichten over een schietpartij in het centrum van de stad bleken vals alarm.
De Duitse regering is vrijdag bijeengekomen voor een crisisberaad. De Beierse minister Horst Seehofer van Binnenlandse Zaken en minister Joachim Hermann van Binnenlandse Zaken ontmoeten elkaar in München.
Meer informatie volgt.
http://www.nu.nl/buitenla(...)trum-in-munchen.html
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:05 schreef Ryan3 het volgende:
Vertaling van conversatie op het dak in deze link:
http://pastebin.com/kF84hMfy
Ik wilde aanvankelijk graag wat Franse stadjes aandoen deze zomer. Hadden we het na die aanslagen als alternatief al over München (en Salzburg) deze weekquote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:25 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik ga voorlopig niet op vakantie door al die aanslagen en ik blijf weg van grote evenementen en grote steden
Ik hoorde net op die livestream dat ze het allemaal heel voorzichtig doen i.v.m. neonazi's.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:31 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ik dacht dat Belgie slecht communiceerde en dingen op orde heeft
Dit spant echt de kroon.
je weet niet wat er zich nu verder allemaal afspeelt natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:31 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Dit spant echt de kroon.
Dan moet je vooral zwijgen en mensen in het duister laten ja. Als neonazi's ervan over de rooie raken, doen ze dat uiteindelijk toch wel.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hoorde net op die livestream dat ze het allemaal heel voorzichtig doen i.v.m. neonazi's.
Klopt. Veiligheid is een gevoel dat zich weinig aantrekt van ratio.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:32 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ik wilde aanvankelijk graag wat Franse stadjes aandoen deze zomer. Hadden we het na die aanslagen als alternatief al over München (en Salzburg) deze week![]()
Maar ja, de kans dat je onder een bus loopt blijft nog altijd groter, dus eigenlijk moet je je er niet door laten tegenhouden.
Dat is dus verkeerde redenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hoorde net op die livestream dat ze het allemaal heel voorzichtig doen i.v.m. neonazi's.
Ja volgens mij hielden ze zelfs de optie open dat er juist neo-nazi's achter de aanslag zouden kunnen zitten.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:33 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dan moet je vooral zwijgen en mensen in het duister laten ja. Als neonazi's ervan over de rooie raken, doen ze dat uiteindelijk toch wel.
waarom juist dan extra voorzichtig ?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zou me er ook niet door laten tegenhouden. Wel zal ik niet meer zo snel naar een bioscoop gaan in Parijs.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:32 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ik wilde aanvankelijk graag wat Franse stadjes aandoen deze zomer. Hadden we het na die aanslagen als alternatief al over München (en Salzburg) deze week![]()
Maar ja, de kans dat je onder een bus loopt blijft nog altijd groter, dus eigenlijk moet je je er niet door laten tegenhouden.
Dat bedoel ik. Dit kun je niet meer in de doofpot stoppen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja volgens mij hielden ze zelfs de optie open dat er juist neo-nazi's achter de aanslag zouden kunnen zitten.
omdat de daders dan weten wat de regering weet, waardoor ze evt een voordeel eruit kunnen halen denk ikquote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:33 schreef HighVolume het volgende:
[..]
waarom juist dan extra voorzichtig ?
Als het moslims zijn willen ze niet dat neonazi's getriggerd worden, en andersom. (Neem ik aan.)quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:33 schreef HighVolume het volgende:
[..]
waarom juist dan extra voorzichtig ?
Ich hab es nicht ge.....nee, ik kop 'm er niet in!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:35 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Met deze doofpotten kunnen de Duitsers over 20 jaar zeggen dat ze niet wisten dat dit zo speelde
Ja je entertainment valt wel in het water zo...quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:31 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Dit spant echt de kroon.
Wat zijn "jullie" Nederlands toch bang aangelegd zeg. Laat je niet gek maken man. In principe zou je nu juist naar Nice moeten gaan. Veiliger dan daar zal het niet worden.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:32 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Dat kun je toch geen communicatie meer noemen man.quote:
Dat wordt toch al een paar uur geroepen? Of heb ik in de afgelopen twee uur wat gemist?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja volgens mij hielden ze zelfs de optie open dat er juist neo-nazi's achter de aanslag zouden kunnen zitten.
Omdat jouw geweldige broeders aanslagen plegen uit naam van een fantasiefiguur en een pedofiele profeet.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat zijn "jullie" Nederlands toch bang aangelegd zeg. Laat je niet gek maken man. In principe zou je nu juist naar Nice moeten gaan. Veiliger dan daar zal het niet worden.²
je kan ook even op een nieuwssite kijken voordat je deze standaardvraag in de groep gooit.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:37 schreef banaantjeEE het volgende:
Ben net terug thuis.
Wat is er precies gebeurd?
Schietpartij van 3 daders met klein kaliber wapens. Ongeveer 10 doden. Achtergrond daders nog onbekend.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:37 schreef banaantjeEE het volgende:
Ben net terug thuis.
Wat is er precies gebeurd?
Als ze nog met een politieactie bezig zijn is het natuurlijk geen faal als er geen info naar buiten komtquote:
Jij bent degene die constant zegt dat je je onveilig voelt. 'Moet ik nog naar me werk', 'moet ik naar het pretpark'quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat zijn "jullie" Nederlands toch bang aangelegd zeg. Laat je niet gek maken man. In principe zou je nu juist naar Nice moeten gaan. Veiliger dan daar zal het niet worden.²
Das oud....quote:
Hehehe jah, ik volg het niet continu, maar ik hoorde het net op die stream en het werd vrij gewichtig gezegd.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat wordt toch al een paar uur geroepen? Of heb ik in de afgelopen twee uur wat gemist?
Klopt, en deze is ernstig relevant.quote:
Oei oei oei, excuseer.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
je kan ook even op een nieuwssite kijken voordat je deze standaardvraag in de groep gooit.
Als verstandige mensen moeten we:quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:37 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Omdat jouw geweldige broeders aanslagen plegen uit naam van een fantasiefiguur en een pedofiele profeet.
Eens, plus de mogelijk zelfmoord van de dader in plaats van doorschieten tot de politie je doodschiet.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:39 schreef TheVulture het volgende:
Het aantal doden dat relatief laag is (en natuurlijk is elk slachtoffer er een teveel) en de beperkte informatiestroom doet me vermoeden dat dit geen moslimextremisme is. Die zijn tot nu toe altijd uit op zoveel mogelijk slachtoffers en daarvoor had je in dat winkelcentrum wel vrij spel...
Welk referendum?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:36 schreef Childofthe90s het volgende:
De Oekraïnereferendum-tactiek, gewoon zwijgen en hopen dat het uitdooft.
Een maand na 9/11 was in New York City op vakantie (was ruim van te voren geboekt) en ik heb me er geen moment onveilig gevoeld. De kans is zo klein dat zelf bij een aanslag omkomt.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een beter voorbeeld kun je niet geven. Ik negeer dit gevoel! Want ik doe wat ik moet doen:quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:38 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Jij bent degene die constant zegt dat je je onveilig voelt. 'Moet ik nog naar me werk', 'moet ik naar het pretpark'
Nee, lekker picknicken in jardin du Luxembourgquote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:34 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ik zou me er ook niet door laten tegenhouden. Wel zal ik niet meer zo snel naar een bioscoop gaan in Parijs.
Veel uitwijkmogelijkheden, prima te doen jaquote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, lekker picknicken in jardin du Luxembourg
Heerlijk! Elke zomer minimaal 6x keer!
Dit is een kansloze plaat die je elke keer herhaald. In het westen wordt niemand tegen iemand opgezet, dat word voor ons gedaan door terrorisme. Tientallen jaren geleden openden ''we'' onze deuren. Alle vrijheid hebben ''jullie'' gehad, om al die jaren jezelf te ontwikkelen en te integreren. Tot op bepaalde mate, we hebben moskees en kebab maar daar houdt het op. Een samenleving in een samenleving is het, en die samenleving haat haar gastheer.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als verstandige mensen moeten we:
A. Ons niet tegen elkaar op laten zetten
B. Niet gek laten maken, leef je leven²
Ook dat ja...quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:40 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Eens, plus de mogelijk zelfmoord van de dader in plaats van doorschieten tot de politie je doodschiet.
Ach zeiktrut.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
je kan ook even op een nieuwssite kijken voordat je deze standaardvraag in de groep gooit.
kijk maar weer wegquote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:41 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit is een kansloze plaat die je elke keer herhaald. In het westen wordt niemand tegen iemand opgezet, dat word voor ons gedaan door terrorisme. Tientallen jaren geleden openden ''we'' onze deuren. Alle vrijheid hebben ''jullie'' gehad, om al die jaren jezelf te ontwikkelen en te integreren. Tot op bepaalde mate, we hebben moskees en kebab maar daar houdt het op. Een samenleving in een samenleving is het, en die samenleving haat haar gastheer.
Gek maken? Ik moet godverdomme de eerste ''westerste terrorist'' die in een theater ergens in het midden oosten mensen doodschiet, hun ballen afsnijdt en in de mond stopt..
Met alle respect. Maar moet dit zo?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:41 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Gek maken? Ik moet godverdomme de eerste ''westerste terrorist'' die in een theater ergens in het midden oosten mensen doodschiet, hun ballen afsnijdt en in de mond stopt kankergek.
Ben er ook 2x geweest. Heerst een heerlijk ontspannen sfeer. Totaal anders dan de hectiek van Parijs.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, lekker picknicken in jardin du Luxembourg
Heerlijk! Elke zomer minimaal 6x keer!
Daar hebben we dan weer drones voor.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:41 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Gek maken? Ik moet godverdomme de eerste ''westerste terrorist'' die in een theater ergens in het midden oosten mensen doodschiet, hun ballen afsnijdt en in de mond stopt..
Je kunt moeilijk je leven leven als je op sommige plekken het risico loopt overhoop te worden geschoten door allah akbar schreeuwende figurenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als verstandige mensen moeten we:
A. Ons niet tegen elkaar op laten zetten
B. Niet gek laten maken, leef je leven²
Ik heb het al weggehaald, emotie is een slecht iets.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Met alle respect. Maar moet dit zo?²
Ik doe het gewoon. Ik laat mijn leven hier niet door beïnvloeden.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:43 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Je kunt moeilijk je leven leven als je op sommige plekken het risico loopt overhoop te worden geschoten door allah akbar schreeuwende figuren
Meen je dit nou?quote:
Je kunt ook in de lokale super worden doodgeschoten.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:43 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Je kunt moeilijk je leven leven als je op sommige plekken het risico loopt overhoop te worden geschoten door allah akbar schreeuwende figuren
Jij hebt dan ook weinig te vrezen vriend. Dacht je echt dat een terrorist iemand als jij, als ik je personage moet geloven, kapot schiet? Je roept waarschijnlijk iets in het Arabisch wat hem ligt (en dat lukt je geheid als vrome islamiet) en de man laat je gaan.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik doe het gewoon. Ik laat mijn leven hier niet door beïnvloeden.²
ik ook niet, behalve dat het steeds meer duidelijk wordt dat de Islam en het Westen niet per se een heel goede combinatie is.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zag gister nog een lijk van een baby met de navelstreng er nog aanhangend.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:41 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit is een kansloze plaat die je elke keer herhaald. In het westen wordt niemand tegen iemand opgezet, dat word voor ons gedaan door terrorisme. Tientallen jaren geleden openden ''we'' onze deuren. Alle vrijheid hebben ''jullie'' gehad, om al die jaren jezelf te ontwikkelen en te integreren. Tot op bepaalde mate, we hebben moskees en kebab maar daar houdt het op. Een samenleving in een samenleving is het, en die samenleving haat haar gastheer.
Gek maken? Ik moet godverdomme de eerste groep ''westerste terroristem''(of moet ik zeggen verwarde mannen) die in een theater ergens in het midden oosten mensen doodschiet, ze onthoofdt castreert en de ballen in de mond propt.
Ik tot op zekere hoogte ook niet, maar ik ga bepaalde doelwitten ook niet opzoeken. Toen ik net na de aanslagen in Brussel was, heb ik de metro links laten liggen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Goddelijk daar, mooiste park van heel Europa.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:41 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Veel uitwijkmogelijkheden, prima te doen ja
sterk punt.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik zag gister nog een lijk van een baby met de navelstreng er nog aanhangend.
Oh en een baby die met het bovenlijf was geplet tussen het beton van het gebouw waar het binnen was.
Dit was in Syrië, maar toen keek iedereen weg.
Oh ja hunnie doen het dus dan mag ik het ook. ''Wij'' zouden helemaal niet in Syrie moeten zitten, dat klopt als een bus. Wees dan een echte kerel en val de mensen aan die die besluiten maken. Zou zelfs beter zijn voor Nederland ook.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Oh en een baby die met het bovenlijf was geplet tussen het beton van het gebouw waar het binnen was.
Ja, dat deden ze ook in Nice (1/3 slachtoffers moslim) natuurlijk, of in Istanbul.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:45 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook weinig te vrezen vriend. Dacht je echt dat een terrorist iemand als jij, als ik je personage moet geloven, kapot schiet? Je roept waarschijnlijk iets in het Arabisch wat hem ligt (en dat lukt je geheid als vrome islamiet) en de man laat je gaan.
Hoogste tijd dat we eens stoppen ons daar mee te bemoeien inderdaad.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Met tegen elkaar opzetten bedoel ik ons goedwillende mensen. Het is nooit de terrorist zelf die ter verantwoording wordt geroepen. Nee, het is de nette systeembeheerder met een scherp aangesneden pantalon en correct taalgebruik.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:44 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb het al weggehaald, emotie is een slecht iets.
Westerse terroristen in het Midden-Oosten.. wil je foto's van Franse soldaten zien die de lokale bevolking onthoofden?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:41 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Gek maken? Ik moet godverdomme de eerste groep ''westerste terroristem''(of moet ik zeggen verwarde mannen) die in een theater ergens in het midden oosten mensen doodschiet, ze onthoofdt castreert en de ballen in de mond propt.
Sowieso is Parijs de mooiste stad van Europa. Zo jammer dat het wordt verpest door aanslagen en migrantenbedelaars op iedere straathoek.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:46 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Goddelijk daar, mooiste park van heel Europa.
Het is wel de avond van de kansloze vergelijkingen he, godverdomme manquote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:46 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ja, dat deden ze ook in Nice natuurlijk, of in Istanbul.
Geloof je dat echt? Eerder BansheeBoy wat gezegd heeft, zitten er al 3 gaten in zijn hoofd. Met doorgedraaide lui valt gewoon niet te praten.quote:
je hebt gelijk... er wordt met 2 maten gemeten.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als men wegkijkt prima, maar kom dan niet aanzetten als het andersom ook gebeurt.
Dat terroristen genadig zijn richting moslims is je reinste onzin.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:47 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is wel de avond van de kansloze vergelijkingen he, godverdomme man
Als jij een terrorist wijs weet te maken dat jij voor zijn doelen strijdt, dan laat hij je gaan.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:47 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Geloof je dat echt? Eerder BansheeBoy wat gezegd heeft, zitten er al 3 gaten in zijn hoofd. Met doorgedraaide lui valt gewoon niet te praten.
In het college van Beatrice de Graaf vertelde ze dat 90% van de slachtoffers van moslim terrorisme moslims zijn. Dus...quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:46 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ja, dat deden ze ook in Nice (1/3 slachtoffers moslim) natuurlijk, of in Istanbul.
Ze kunnen er over mee praten met de genocide van de Fransen in Algerije en Tunesie.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:47 schreef PXY225 het volgende:
[..]
Westerse terroristen in het Midden-Oosten.. wil je foto's van Franse soldaten zien die de lokale bevolking onthoofden?
Ik zeg niet tegen ''moslims'' koekebakker.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:48 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dat terroristen genadig zijn richting moslims is je reinste onzin.
Hahaha ik moest lachen om die scherp aangesneden pantalon!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Met tegen elkaar opzetten bedoel ik ons goedwillende mensen. Het is nooit de terrorist zelf die ter verantwoording wordt geroepen. Nee, het is de nette systeembeheerder met een scherp aangesneden pantalon en correct taalgebruik.²
Als je op gaan in de crowd wordt je gewoon neergeknald hoor. Dat ik dan een mop in het Arabisch kan vertellen brengt hem echt niet op andere gedachten.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:45 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook weinig te vrezen vriend. Dacht je echt dat een terrorist iemand als jij, als ik je personage moet geloven, kapot schiet? Je roept waarschijnlijk iets in het Arabisch wat hem ligt (en dat lukt je geheid als vrome islamiet) en de man laat je gaan.
Joh, omdat ze elkaar de hersenpan inslaan in het middenoosten, Syrie gevolgd? Zoveel honderduizend doden. Kweenie.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In het college van Beatrice de Graaf vertelde ze dat 90% van de slachtoffers van moslim terrorisme moslims zijn. Dus...
Ook in Nice veel moslims.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In het college van Beatrice de Graaf vertelde ze dat 90% van de slachtoffers van moslim terrorisme moslims zijn. Dus...
Maar lieve BansheeBoy, jij weet een stuk meer te vertellen dan een grap in het Arabisch.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als je op gaan in de crowd wordt je gewoon neergeknald hoor. Dat ik dan een mop in het Arabisch kan vertellen brengt hem echt niet op andere gedachten.²
jaquote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:47 schreef PXY225 het volgende:
[..]
Westerse terroristen in het Midden-Oosten.. wil je foto's van Franse soldaten zien die de lokale bevolking onthoofden?
Jij vind de martelingen die Erdolf pleegt prima, dus hou je hier maar buiten.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Oh ja nee prima, dacht al dat het daarom prima was om dan precies hetzelfde te doen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:47 schreef PXY225 het volgende:
[..]
Het is een ekte islamist, oog voor een oog enzo. Wat denk je, dat iedereen hier staat te juichen als kinderen en onschuldige burgers sterven in Syrie? Het is een gevecht van geld en andere duistere shit. Niet een of andere idealistische oorlog van het westen jegens de islam. Zo wordt het wel geframed en daarmee wordt goedgepraat dat hier ook nog eens onschuldige burgers sterven.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jij vind de martelingen die Erdolf pleegt prima, dus hou je hier maar buiten.
Ach, als zelfs in een westerse stad als Nice 1/3 van de slachtoffers moslim is...quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met fanatici en bipolairen is een redelijk gesprek voeren moeilijk. Daarnaast voel ik de behoefte niet om met ze te praten eigenlijk.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Maar lieve BansheeBoy, jij weet een stuk meer te vertellen dan een grap in het Arabisch.
Dit.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:43 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Het punt is dat je dan eerst in de buurt van die terrorist moet komen. Kans is groot dat je dan al dood bent.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:48 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Als jij een terrorist wijs weet te maken dat jij voor zijn doelen strijdt, dan laat hij je gaan.
Iedereen is slachtoffer bij gebeurtenissen als deze. Moslims worden sowieso met elke aanslag meer met de nek aangekeken door de autochtone bevolking. Hebben ze ook niet om gevraagt lijkt me.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:46 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ja, dat deden ze ook in Nice (1/3 slachtoffers moslim) natuurlijk, of in Istanbul.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:47 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Sowieso is Parijs de mooiste stad van Europa. Zo jammer dat het wordt verpest door aanslagen en migrantenbedelaars op iedere straathoek.
Ik geef je een voorbeeld van westerse terroristen in het Midden-Oosten, en dan reageer je zo.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:50 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Oh ja nee prima, dacht al dat het daarom prima was om dan precies hetzelfde te doen.
Dit is de reden waarom we nog steeds zo achterlijk zijn als mens
Het is een pauperdiscussie dus ik wil hem eigenlijk stoppen, maar als ik BSB mag geloven is het een vrome islamiet met bijpassende kledij en haar/baarddracht.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:52 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Het punt is dat je dan eerst in de buurt van die terrorist moet komen. Kans is groot dat je dan al dood bent.
Ja en jij en toont support aan Adolf Hitler dus wat dat betreft kan je er zelf ook buiten houden. Gister riep je nog dat je de aanvallen op joden in de Tweede Wereldoorlog goedkeurde.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Geloof die kutmedia maar en Engeland had zeker de Falkland eilanden 'bevrijd'.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ze willen misschien tijd om extra beveiliging te voorzien. Zijn nu al haast dagelijks (of nachtelijks) brandstichtingen in huizen van buitenlanders en asielcentra in Duitsland.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:33 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dan moet je vooral zwijgen en mensen in het duister laten ja. Als neonazi's ervan over de rooie raken, doen ze dat uiteindelijk toch wel.
Nog steeds benieuwd naar je bron dat franse militaire lokale bevolking onthoofd.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:52 schreef PXY225 het volgende:
[..]
Ik geef je een voorbeeld van westerse terroristen in het Midden-Oosten, en dan reageer je zo.
Nee, ik sta ook niet te juichen dan.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:50 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is een ekte islamist, oog voor een oog enzo. Wat denk je, dat iedereen hier staat te juichen als kinderen en onschuldige burgers sterven in Syrie? Het is een gevecht van geld en andere duistere shit. Niet een of andere idealistische oorlog van het westen jegens de islam.
Ja, als we in zo'n vicieuze cirkel blijven hangen komen we nergens he? Ik en velen met mij zien liever dat wij, als het westen, ons helemaal niet meer bemoeien met het midden oosten, want je ziet wat er van komt.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:52 schreef PXY225 het volgende:
[..]
Ik geef je een voorbeeld van westerse terroristen in het Midden-Oosten, en dan reageer je zo.
Bron?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:53 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Ze willen misschien tijd om extra beveiliging te voorzien. Zijn nu al haast dagelijks (of nachtelijks) brandstichtingen in huizen van buitenlanders en asielcentra in Duitsland.
Uh wut. Geef die quote eensquote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja en jij en toont support aan Adolf Hitler dus wat dat betreft kan je er zelf ook buiten houden. Gister riep je nog dat je de aanvallen op joden in de Tweede Wereldoorlog goedkeurde.
Vond Land of Confusion wel een treffende post van je. Ik ga hem nog eens opzetten. Elkaar verbaal in de haren vliegen maakt het allemaal ook niet prettiger.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Joh, omdat ze elkaar de hersenpan inslaan in het middenoosten, Syrie gevolgd? Zoveel honderduizend doden. Kweenie.
Dit dus. Ik marcheer vaak gegrilde vissen naar binnen en betaal een aardige duit belasting. Maar deze gasten zetten ons tegen elkaar op. Zou me niets verbazen als er een bipolaire entiteit uit extreemrechtse hoek een keer een volle moskee binnen stapt en gaat schieten.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Iedereen is slachtoffer bij gebeurtenissen als deze. Moslims worden sowieso met elke aanslag meer met de nek aangekeken door de autochtone bevolking. Hebben ze ook niet om gevraagd lijkt me.
Absoluut niet en vaak, zeker nu, word er gereageerd vanuit emotie. Ook vanuit mijn kant.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vond Land of Confusion wel een treffende post van je. Ik ga hem nog eens opzetten. Elkaar verbaal in de haren vliegen maakt het allemaal ook niet prettiger.
En een tool heeft van 25 cm.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:54 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Omdat de gemiddelde Fok!-toetsenbordheld alles beter weet, beter kan en sneller begrijpt.
Dat is waar ik ook bang voor ben.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit dus. Ik marcheer vaak gegrilde vissen naar binnen en betaal een aardige duit belasting. Maar deze gasten zetten ons tegen elkaar op. Zou me niets verbazen als er een bipolaire entiteit uit extreemrechtse hoek een keer een volle moskee binnen stapt en gaat schieten.²
Nee.quote:
https://goo.gl/images/r1VZWXquote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nog steeds benieuwd naar je bron dat franse militaire lokale bevolking onthoofd.
Is Nederland er klaar voor?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:56 schreef D.D.W. het volgende:
Duitsland mag wel even haar antiterrorisme skills oefenen. Wat een droevenis...
Sinds wanneer doen we aan bronnen geven. Waarom zou ik moeten bewijzen dat jij gister aanvallen op joden goedkeurdequote:
Dit zijn de eerste drie tweets die ik kon vindenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nog steeds benieuwd naar je bron dat franse militaire lokale bevolking onthoofd.
Nee, als tijdens de "gay pride" iemand random in het rond begint te schieten, ben je al te laat.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:57 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Is Nederland er klaar voor?
Ik heb geen idee...
wel van vorig jaarquote:
http://www.reuters.com/ar(...)dUSKCN0PV1QS20150721quote:Hardly a day has passed this year in Germany without an attack on refugee shelters as the country struggles to cope with a record-breaking number of asylum-seekers fleeing wars and violence abroad.
A total of 150 arson or other attacks have been recorded in the first six months of 2015, damaging or destroying newly renovated shelters for the 450,000 asylum-seekers expected to reach Germany this year, according to government data.
"I feel shame for the hatred of foreigners out there on the streets of Germany," Justice Minister Heiko Maas said on Tuesday after the Interior Ministry reported a near doubling of attacks on shelters to 150 in the first half of this year. There were 170 attacks in all of 2014.
Before dawn on Saturday, arsonists torched a shelter in the southwestern town of Remchingen, causing 70,000 euros in damages, just hours before assailants fired guns at the windows of another shelter in the eastern town of Boehlen near Leipzig.
In the Bavarian town of Vorra, an empty shelter was set on fire last week and swastikas were found painted on the wall.
There have been similar attacks in the eastern towns of Freital, Meissen and Troeglitz that prevented refugees from moving in.
In the northeastern city of Rostock on Sunday, police had to resort to tear gas to fight off right-wing extremists who had attacked a group of refugees from Albania and Egypt during a village festival.
Justice Minister Maas told Bild newspaper that aside from the "irrational fears and violence" against refugees in Germany, he has also seen an outpouring of compassion for their plight as well. An opinion poll in April showed 50 percent of Germans want their country to take in even more refugees.
Germany struggled with racist violence for several years during the economic upheaval that followed unification in 1990. Some 186 foreigners were killed.
Wel wat minder slachtoffers.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vond Land of Confusion wel een treffende post van je. Ik ga hem nog eens opzetten. Elkaar verbaal in de haren vliegen maakt het allemaal ook niet prettiger.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:58 schreef PXY225 het volgende:
[..]
Dit zijn de eerste drie tweets die ik kon vinden
https://twitter.com/AlexandraJune/status/504550529050365952
https://twitter.com/ArabCrunch/status/689244075845906432
https://twitter.com/Sultana_Farida/status/502849761636925441
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Sinds wanneer doen we aan bronnen geven. Waarom zou ik moeten bewijzen dat jij gister aanvallen op joden goedkeurde
Hierom misschien? Of anders gewoon je smoel houden?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja en jij en toont support aan Adolf Hitler dus wat dat betreft kan je er zelf ook buiten houden. Gister riep je nog dat je de aanvallen op joden in de Tweede Wereldoorlog goedkeurde.
FF de quote postenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Verwacht jij het?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:58 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee, als tijdens de "gay pride" iemand random in het rond begint te schieten, ben je al te laat.
Op dinsdag 19 juli 2016 zijn er tientallen burgers omgekomen door westerse bombardementen in Syrië.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:59 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Heb je ook bronnen van de laatste pakweg 10 jaar? Of moeten wij nu roepen dat de Duitsers deze aanslag over zichzelf hebben afgeroepen vanwege 40-45
Maar als voetbalmanager roept dat ik martelingen goedkeur is het allemaal goedquote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:00 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
[..]
Hierom misschien? Of anders gewoon je smoel houden?
die slaapt alquote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:59 schreef Nober het volgende:
Heeft Merkel al een pers conferencie gegeven of negeert ze het volledig?
Wie zegt dat dat goed is vriend? Dat platte achterhoofd heeft echt invloed op intelligentie zie ik al. Zonder bronnen dingen claimen = bullshit maar ik had niets anders verwacht van een AK toerk.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Maar als voetbalmanager roept dat ik martelingen goedkeur is het allemaal goed
Haha, simpel volk weer hier
Tokkies gonna tokquote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Daarnet zei je er niks van maar nu hang je de whiteknight uit en ga je racistisch lopen blaten.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:01 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat goed is vriend? Dat platte achterhoofd heeft echt invloed op intelligentie zie ik al. Zonder bronnen dingen claimen = bullshit maar ik had niets anders verwacht van een AK toerk.
Correctquote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:01 schreef Rabieluh het volgende:
Gezien het niveau van de posts en de hitlerverwijzingen die de kop op doen...is er nog niks bekend dus?
Nee, het kan nog alle kanten op. Behalve de goede.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:01 schreef Rabieluh het volgende:
Gezien het niveau van de posts en de hitlerverwijzingen die de kop op doen...is er nog niks bekend dus?
Ja nee ik zal voortaan op alle aantijgingen reageren hoor!1!! bronnenman to the rescuequote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Daarnet zei je er niks van maar nu hang je de whiteknight uit en ga je racistisch lopen blaten.
Ga jij nu maar de zielig blanke man uithangen. Maar ze vallen ons aan hoorquote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:03 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja nee ik zal voortaan op alle aantijgingen reageren hoor!1!! bronnenman to the rescue
twitter:PolizeiMuenchen twitterde op zaterdag 23-07-2016 om 01:02:57Wir bereiten eine Pressekonferenz für ca 2Uhr in unserem Medienzentrum vor.Journalisten bitte Presseausweis vorzeigen.#Schießerei #münchen reageer retweet
Die gozer die net zei dat er 1000 euro gestort moest worden op een palestijnse wezen fonds, gaat nu zelf wat storten neem ik aan?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:02 schreef Fluffypinkcupcake het volgende:
Cnn meldt drie verdachten met islamitische achtergrond.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:03 schreef Straatcommando. het volgende:
En jij bent ook niet vies van wat sektarische steekjes, gewoon incasseren en die blanke lul in je mond nemen.
Dat zijn burgerdoden in een oorlogssituatie. Ik ben het met je eens dat het Westen zich niet moet mengen in het Midden-Oosten, maar zie je het al voor je? Dat mensen in Nijmegen aan het eind van de oorlog opeens met nazivlaggen gaan wapperen, omdat de geallieerden per ongeluk de verkeerde stad bombardeerden?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:01 schreef PXY225 het volgende:
[..]
Op dinsdag 19 juli 2016 zijn er tientallen burgers omgekomen door westerse bombardementen in Syrië.
Hier heb je een voorbeeld waar Duitsland meer dan 100 burgers heeft gedood in Afghanistan:
https://en.wikipedia.org/wiki/2009_Kunduz_airstrike
Mijn vader was niet blankquote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
faalnazi gespot.
Grappig dat je het woord sektarisch kiest, en dan over blanke lullen praten, te vaak bij je vader langsgeweest zeker.
Euhj, ze weten het!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:04 schreef Fluffypinkcupcake het volgende:
twitter:PolizeiMuenchen twitterde op zaterdag 23-07-2016 om 01:02:57Wir bereiten eine Pressekonferenz für ca 2Uhr in unserem Medienzentrum vor.Journalisten bitte Presseausweis vorzeigen.#Schießerei #münchen reageer retweet
Goh.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:02 schreef Fluffypinkcupcake het volgende:
Cnn meldt drie verdachten met islamitische achtergrond.
Ah ik heb al een idee waar dat minderwaardigheidscomplex vandaan komtquote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:07 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Mijn vader was niet blankmaar toe maar, kansloze discussie dit.
1e foto zijn Fransen en Algerijnen en dan ga je zelf even zoeken naar het hoe wat en waarom. En de 2e foto lees je even wat er staat.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:58 schreef PXY225 het volgende:
[..]
Dit zijn de eerste drie tweets die ik kon vinden
https://twitter.com/AlexandraJune/status/504550529050365952
https://twitter.com/ArabCrunch/status/689244075845906432
https://twitter.com/Sultana_Farida/status/502849761636925441
Hee, een van de daders is er weer!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor die moslims is de aanslag mislukt denk ik
Omdat ik zoiets nooit zou doen. Jij beweert dat. Geef dan de quote maar.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Sinds wanneer doen we aan bronnen geven. Waarom zou ik moeten bewijzen dat jij gister aanvallen op joden goedkeurde
Hij was wel gewoon een volbloed Nederlander. Dus ben benieuwd met welk argument je nu aan gaat komen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ah ik heb al een idee waar dat minderwaardigheidscomplex vandaan komt
Jij beweert ook een hoop, geef hier dan ook maar een quote voor.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Omdat ik zoiets nooit zou doen. Jij beweert dat. Geef dan de quote maar.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Echt? Wel of niet terroristische aanslag uit welke hoek dan ook of een verwarde man of iemand die de saus van de MacDonalds niet lekker vindt.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:05 schreef Fokker89 het volgende:
Inderdaad ook wel vreemd dat Frau Merkel zich niet heeft laten horen.
Fok kent jou al langer. Bovendien maak je er geen geheim van Erdogan te steunen in alles wat hij doet.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik wacht wel op je bronnen dat ik martelingen goedkeur.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Fok kent jou al langer. Bovendien maak je er geen geheim van Erdogan te steunen in alles wat hij doet.
nee, sinds kort pas bij 80 doden.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Echt? Wel of niet terroristische aanslag uit welke hoek dan ook of een verwarde man of iemand die de saus van de MacDonalds niet lekker vindt.
Een regeringsleider laat bij zoiets toch iets van zich horen?
Dit inderdaad. Het turkije topic is al helemaal verbaggerd met propaganda rotzooi. Laten we dit topic dan schoonhouden daarvan en vooral de relevante actualiteiten posten en delen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:09 schreef yvonne het volgende:
En kan het nu weer over München gaan? Bedankt.
Dit dus, lekker over Syrië en Turkije gaan 'discussiëren' hierquote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:11 schreef qwerty_x het volgende:
Kunnen jullie je persoonlijke vete niet ergens anders uitvechten.
Voor mijn part in dat Jardin du Luxembourg.
Mooi niet, mooiste park van Europa verdedig ik met hand en tand tegen een Fok-meetquote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:11 schreef qwerty_x het volgende:
Kunnen jullie je persoonlijke vete niet ergens anders uitvechten.
Voor mijn part in dat Jardin du Luxembourg.
Ik moet werken over 7,5 uur en ben pas om 19.00 uur klaar. Hoop een uurtje later dronken te zijn, dus vraag het me zondagmiddag nog maar eens.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik wacht wel op je bronnen dat ik martelingen goedkeur.
Dank je welquote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wel wat minder slachtoffers.
Have fun morgen!
Sorry.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Mooi niet, mooiste park van Europa verdedig ik met hand en tand tegen een Fok-meet
Niet echt meer geloof ik, ook wel het gevolg van het gehamer op een mediastilte door de politie van München.quote:
twitter:PolizeiMuenchen twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 23:39:06Important:Please don't publish Fotos/Videos of #gunfire #Munich.Please help us and send these files to us underhttps://t.co/29Df0qGgM6 reageer retweet
Om 0.200 is er een persconferentie, en tot nu toe kan het ook een alien zijn. Drie aliens.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:13 schreef vigen98 het volgende:
Wie heeft het gedaan? Was het een moslim terrorist?
Ook niet, daar komen de dames met de kerst in bikini van de pistes af...quote:
Daders lopen nog rond, die gaan morgen voor ronde 2.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:14 schreef RobbieRonald het volgende:
9 Doden voor 3 terroristen lijkt me aan de karige kant. Aantal gewonden weet ik dan niet. Mijn inschatting is dat het 1 gast was die zich verplaatste. Net als in Dallas pas.
Quotes?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:15 schreef skysherrif het volgende:
Tof. Wierd duk reageerde op een tweet van me.
Je bent niet de makkelijkste.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ook niet, daar komen de dames met de kerst in bikini van de pistes af...
Ook geen fokkers daar.
Klooster zo'n 20 kilometer boven Sevilla is ook een no go.
Nooit geweest, goed plan!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:17 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Je bent niet de makkelijkste.
Jardim Almere dan.
Erg jammer dat Robben weer een blessure heeft opgelopen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:09 schreef yvonne het volgende:
En kan het nu weer over München gaan? Bedankt.
Om 02.00 uur pas.quote:
Maar je kan toch twitteren?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
nee, sinds kort pas bij 80 doden.
Regeringsleiders hebben ook vakantie.
wowquote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:15 schreef skysherrif het volgende:
tja en Mollema op plek tien.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:17 schreef superniger het volgende:
[..]
Erg jammer dat Robben weer een blessure heeft opgelopen.
Wierd Duk @wierdduk 8m8 minutes agoquote:
bah....quote:
Zelfs klaphark Trump heeft zijn zegje al gedaanquote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Maar je kan toch twitteren?
Dat doet de halve wereld toch? Inc regeringsleiders und so weiter.
Die begeleidende emoticon lijkt me wat ongepast.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat kon je wel zien op de beelden.
Tofquote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wierd Duk @wierdduk 8m8 minutes ago
Wierd Duk Retweeted Jake Tapper
Vreemd, voor een CNN anchor:Wierd Duk added,
Jake Tapper @jaketapper
Munich police: Shooting suspects have "Islamist background" http://cnn.it/29Zs6q7 @willripleyCNN #TheLead
N @Fuzzysherrif 5m5 minutes ago
@wierdduk CNN was ook de eerste die bericht deed over een ooggetuige die zei dat dader "allahu akhbar" schreeuwde.
Wierd Duk
@wierdduk
@Fuzzysherrif Ja, wellicht baseert hij zich daar op.
Die muts met dat truttenkapselquote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelfs klaphark Trump heeft zijn zegje al gedaan
Wo ist Merkel?
Ik had altijd veel respect voor Merkel maar ik vrees dat ze het de laatste tijd allemaal behoorlijk uit haar klauwen laat vallen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wo ist Merkel?
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:15 schreef skysherrif het volgende:
Das mijn positiviteit, maar verander hem ff.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Die begeleidende emoticon lijkt me wat ongepast.
Ja ik moet mijn Duits bijspijkeren.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:20 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die muts met dat truttenkapsel
twitter:VTMNIEUWS twitterde op zaterdag 23-07-2016 om 01:22:29[UPDATE] Volgens de politie raakten zeker 21 mensen gewonden bij de schietpartij : https://t.co/3ZY9fk3i0o reageer retweet
Leuk om je foto eens te zienquote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wierd Duk @wierdduk 8m8 minutes ago
Wierd Duk Retweeted Jake Tapper
Vreemd, voor een CNN anchor:Wierd Duk added,
Jake Tapper @jaketapper
Munich police: Shooting suspects have "Islamist background" http://cnn.it/29Zs6q7 @willripleyCNN #TheLead
N @Fuzzysherrif 5m5 minutes ago
@wierdduk CNN was ook de eerste die bericht deed over een ooggetuige die zei dat dader "allahu akhbar" schreeuwde.
Wierd Duk
@wierdduk
@Fuzzysherrif Ja, wellicht baseert hij zich daar op.
You wish you had ...quote:
Slapende honden wakker maken...quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:23 schreef yvonne het volgende:
Houd de boel een beetje schoon vannacht, hoeft de ochtendploeg zich niet door 4 topics offtopic te worstelen.
Dank
nee hoor, je zei t primaquote:
En naar mijn mening ook 1 van de betere zenders om groot nieuws op te volgen. TV heeft natuurlijk een achterstand op het internet maar Sky News doet het nog altijd beter en rustiger dan veel andere zenders. Zeker CNN heb ik al een tijdje geleden afgezworen met hun 'what does this mean for Murica'.quote:
ok, beetje misplaatste opmerking gezien het feit wat er gebeurt isquote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:23 schreef yvonne het volgende:
Houd de boel een beetje schoon vannacht, hoeft de ochtendploeg zich niet door 4 topics offtopic te worstelen.
Dank
Slaap lekker schatjequote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:23 schreef yvonne het volgende:
Dank
Ik ga zo slapen dus dat lijkt me niet haalbaar.. de sociale controle is dan volledig weg.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:23 schreef yvonne het volgende:
Dank
Merkel is duidelijk geen Thatcher, in tijden van rust en vrede doet Merkel het prima, maar als het erop aankomt blijkt ze gewoon niet krachtig genoeg.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had altijd veel respect voor Merkel maar ik vrees dat ze het de laatste tijd allemaal behoorlijk uit haar klauwen laat vallen.
Natuurlijk mevrouw. Alvast succes met puinruimen morgenochtendquote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:23 schreef yvonne het volgende:
Dank
Inderdaad, als jij off line gaat, gaan wij over het algemeen helemaal los.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ga zo slapen dus dat lijkt me niet haalbaar.. de sociale controle is dan volledig weg.
ik lees allesquote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:24 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Slapende honden wakker maken...
Je hebt vredesleiders en oorlogsleiders inderdaad. Beiden zijn goed als ze op de juiste momenten worden ingezet en slecht als dat niet zo is.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:26 schreef hottentot het volgende:
[..]
Merkel is duidelijk geen Thatcher, in tijden van rust en vrede doet Merkel het prima, maar als het erop aankomt blijkt ze gewoon niet krachtig genoeg.
Zo iemand behoort op te stappen in dit soort tijden en plaats te maken voor iemand die wel krachtig is.
Daarom. Een grote puinhoop wordt het dan.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:26 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Inderdaad, als jij off line gaat, gaan wij over het algemeen helemaal los.
truste! Aan team Margriet/Libelle/Cruedo zal het niet liggenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:23 schreef yvonne het volgende:
Dank
Je kan alles over Rutte, Willem-Alexander enz zeggen maar hier in NL was er allang een persconferentie geweest.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wo ist Merkel?
Dit is mij te cryptisch.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:28 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
truste! Aan team Margriet/Libelle/Cruedo zal het niet liggen
Ik heb de val van de Muur gevolgd op Sky News. En de eerste golfoorlog. Toen nog via de Astra satellieten.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:24 schreef Strani het volgende:
[..]
En naar mijn mening ook 1 van de betere zenders om groot nieuws op te volgen. TV heeft natuurlijk een achterstand op het internet maar Sky News doet het nog altijd beter en rustiger dan veel andere zenders. Zeker CNN heb ik al een tijdje geleden afgezworen met hun 'what does this mean for Murica'.
Vraag maar aan Toefje.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:29 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Dit is mij te cryptisch.
Of ik ben gewoon te dom, dat kan natuurlijk ook.
Ik heb nog steeds Astra, en in die tijd inderdaad ook al. Nou ja, toen hadden m'n ouders Astraquote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:29 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik heb de val van de Muur gevolgd op Sky News. En de eerste golfoorlog. Toen nog via de Astra satellieten.
Daarna heb ik het meer dan 20 jaar niet gezien, maar nu ik hun Youtube livestream heb ontdekt kijk ik weer af en toe, via het Youtube-kanaal van KPN.
Zit wat in. Al zit je misschien wel met formele zaken waar fok zich aan moet houden. Zal wel pro forma zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:29 schreef Strani het volgende:
Topic opschonen in de ochtend lijkt me trouwens sowieso vrij zinloos. Er zit dan allang een slotje op en alleen geestelijk gestoorden gaan nog alle topics langs om te kijken of er iets interessants in stond. Een echte FOK!ker checkt alleen de laatste drie posts en stort zich dan vol overgave in de discussie.
Bij bataclan en brussel heb ik wel teruggelezen. Vooral de eerste paginas.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:29 schreef Strani het volgende:
Topic opschonen in de ochtend lijkt me trouwens sowieso vrij zinloos. Er zit dan allang een slotje op en alleen geestelijk gestoorden gaan nog alle topics langs om te kijken of er iets interessants in stond. Een echte FOK!ker checkt alleen de laatste drie posts en stort zich dan vol overgave in de discussie.
Da's ook weer zo, goed punt.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zit wat in. Al zit je misschien wel met formele zaken waar fok zich aan moet houden. Zal wel pro forma zijn.
Dat we gebotst hebben in een ander topic hoef je niet hier naar toe te importeren. Staat nogal sneu.quote:
Dat wel. Vanaf het tweede topic wordt het meestal al vrij zinloos.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bij bataclan en brussel heb ik wel teruggelezen. Vooral de eerste paginas.
Truste ? Het is pas half negen hier !quote:
??quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:33 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Truste ? Het is pas half negen hier !
Nu we het er toch over hebben: jullie leven al op 23-07: is het een beetje de moeite waard ?
Dat hele Pokemon Go is anders ook een vorm van terrorisme..quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:34 schreef mijntjexx het volgende:
Jongen die dood lag had een rode pokemon rugzak. om, ze willen die tas gaan ondrzoeken omdat hij het zelfde lijkt als de rugzak bij mc donalds.
Het wordt steeds gekker. denk dat een terrorist niet met een pokemontas gaat lopen
We leven nog steeds.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:33 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Truste ? Het is pas half negen hier !
Nu we het er toch over hebben: jullie leven al op 23-07: is het een beetje de moeite waard ?
Mijn verhaal klopte dus hahah! Alleen ik wist niet dat het een rode pokemon rugzak wasquote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:37 schreef mijntjexx het volgende:
Hoe ik denk dat het gegaan is : Dikkige Jongen ( ik vind hem jong lijken op afstand met zijn rode rugzak) begint te vuren bij de mc donalds, loopt door winkelcentrum of iig richting parkeergarage, schiet onderweg nog een paar keer, komt bij parkeergarage. Iemand van afstand filmt hem en begint een discussie..jongen schreeuwt terug en zegt ik ben een duitser en iets over medicamenten. Hij vuurt nog wat schoten. JE hoort op achtergrond politie aankomen. Jongen naait eruit en is dus al lang weg als politie eraan komt.
Ik zal morgen zien of ik gelijk heb maar het begint er steeds meer op te lijken
Meer als die gast van the Mummy. Behalve dan die bloeddoorlopen ogen.quote:
bah..quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Meer als die gast van the Mummy. Behalve dan die bloeddoorlopen ogen.
Het is er maar 1 toch?quote:
Neuh, er was er maar 1.quote:
Op het nieuws hier werd zoëven gezegd dat de Duitse politie iedereen aanraadt om binnen te blijven.quote:
Bron: SkyNewsquote:Munich Police says up to three suspects armed with weapons are still at large in Munich after the shooting at a shopping centre.
Doe het lekker zelf dan, kneuzenkermis die in een topic zit met updatesquote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:41 schreef Joezi het volgende:
Verschrikkelijk die nieuwsvoering tegenwoordig, maar waarom willen we alle onzin zo snel weten ook
Nee, zelfmoord zie je inderdaad maar sporadisch bij moslimterroristen....quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:42 schreef crystal_meth het volgende:
Zichzelf een kogel door het hoofd gejaagd, dat verwacht je toch niet van de typische moslim-terrorist. In dat gesprek op het dak ook geen verwijzing naar Islam (of andere motieven).
Dat hij begon met vuren bij de Mac blijkt niet uit ooggetuigen verslagen. Hij scheen eerst op de verdieping boven de Mac geschoten te hebben, waar een Douglas zit, is waarschijnlijk naar beneden gelopen de Mac in naar de wc's, daar het pistool herladen en vervolgens losgegaan is in de Mac.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:36 schreef mijntjexx het volgende:
Mijn verhaal klopte dus hahah! Alleen ik wist niet dat het een rode pokemon rugzak was En dat ie nu dood bij een boom ligt . ik ga inspector worden vanaf nu
Die ligt op 1 oorquote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heeft Merkel al gereageerd? Of wacht ze eerst de afkomst af?
Er werd juist gezegd dat public transport weer ging rijden. Heel verwarrend dit.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:41 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Op het nieuws hier werd zoëven gezegd dat de Duitse politie iedereen aanraadt om binnen te blijven.
Ik weet niet of dat inmiddels achterhaald is, maar dat wijst erop dat ze de daders (nog ?) niet hebben gevonden.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
Misschien ligt ze wel te vingeren en alles
In een bus is ook binnen ???quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:44 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Er werd juist gezegd dat public transport weer ging rijden. Heel verwarrend dit.
Sexting met Juncker of Erdo.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nou, noem me één geval waar ze zichzelf een kogel in het hoofd schieten zonder dat ze omsingeld zijn en belegerd worden.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:43 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Nee, zelfmoord zie je inderdaad maar sporadisch bij moslimterroristen....
Kun je een voorbeeld geven van een recente aanslag waarbij een moslimterrorist zichzelf door het hoofd schoot?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:43 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Nee, zelfmoord zie je inderdaad maar sporadisch bij moslimterroristen....
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het is nog niet bekend of dat die kerel op dat dak een terrorist was.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:48 schreef DrDentz het volgende:
Was het een moslim of een nazi? Hij riep wel dat hij een Duitser is etc etc dat past niet in het profiel van een isis strijder.
Dit gaat te ver.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat klopt, je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:46 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Kun je een voorbeeld geven van een recente aanslag waarbij een moslimterrorist zichzelf door het hoofd schoot?
Daar zou ik meer begrip voor hebben dan.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:50 schreef DrDentz het volgende:
Oh okay. Misschien een uit de hand gelopen patat-friet discussie bij de McDonald's?
Misschien had het met geen van beide te maken en was het een "normale" spree killer.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:48 schreef DrDentz het volgende:
Was het een moslim of een nazi? Hij riep wel dat hij een Duitser is etc etc dat past niet in het profiel van een isis strijder.
Ja nou , ik zit eigenlijk op de persconferentie te wachten en jij haalt dat niet in 8 minuten.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je mag ook wel alleen kijken als je zin hebt?
Maar daar hoeven geen doden bij te vallen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:50 schreef DrDentz het volgende:
Oh okay. Misschien een uit de hand gelopen patat-friet discussie bij de McDonald's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |