Dat hele Pokemon Go is anders ook een vorm van terrorisme..quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:34 schreef mijntjexx het volgende:
Jongen die dood lag had een rode pokemon rugzak. om, ze willen die tas gaan ondrzoeken omdat hij het zelfde lijkt als de rugzak bij mc donalds.
Het wordt steeds gekker. denk dat een terrorist niet met een pokemontas gaat lopen
We leven nog steeds.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:33 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Truste ? Het is pas half negen hier !
Nu we het er toch over hebben: jullie leven al op 23-07: is het een beetje de moeite waard ?
Mijn verhaal klopte dus hahah! Alleen ik wist niet dat het een rode pokemon rugzak wasquote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:37 schreef mijntjexx het volgende:
Hoe ik denk dat het gegaan is : Dikkige Jongen ( ik vind hem jong lijken op afstand met zijn rode rugzak) begint te vuren bij de mc donalds, loopt door winkelcentrum of iig richting parkeergarage, schiet onderweg nog een paar keer, komt bij parkeergarage. Iemand van afstand filmt hem en begint een discussie..jongen schreeuwt terug en zegt ik ben een duitser en iets over medicamenten. Hij vuurt nog wat schoten. JE hoort op achtergrond politie aankomen. Jongen naait eruit en is dus al lang weg als politie eraan komt.
Ik zal morgen zien of ik gelijk heb maar het begint er steeds meer op te lijken
Meer als die gast van the Mummy. Behalve dan die bloeddoorlopen ogen.quote:
bah..quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Meer als die gast van the Mummy. Behalve dan die bloeddoorlopen ogen.
Het is er maar 1 toch?quote:
Neuh, er was er maar 1.quote:
Op het nieuws hier werd zoëven gezegd dat de Duitse politie iedereen aanraadt om binnen te blijven.quote:
Bron: SkyNewsquote:Munich Police says up to three suspects armed with weapons are still at large in Munich after the shooting at a shopping centre.
Doe het lekker zelf dan, kneuzenkermis die in een topic zit met updatesquote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:41 schreef Joezi het volgende:
Verschrikkelijk die nieuwsvoering tegenwoordig, maar waarom willen we alle onzin zo snel weten ook
Nee, zelfmoord zie je inderdaad maar sporadisch bij moslimterroristen....quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:42 schreef crystal_meth het volgende:
Zichzelf een kogel door het hoofd gejaagd, dat verwacht je toch niet van de typische moslim-terrorist. In dat gesprek op het dak ook geen verwijzing naar Islam (of andere motieven).
Dat hij begon met vuren bij de Mac blijkt niet uit ooggetuigen verslagen. Hij scheen eerst op de verdieping boven de Mac geschoten te hebben, waar een Douglas zit, is waarschijnlijk naar beneden gelopen de Mac in naar de wc's, daar het pistool herladen en vervolgens losgegaan is in de Mac.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:36 schreef mijntjexx het volgende:
Mijn verhaal klopte dus hahah! Alleen ik wist niet dat het een rode pokemon rugzak was En dat ie nu dood bij een boom ligt . ik ga inspector worden vanaf nu
Die ligt op 1 oorquote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heeft Merkel al gereageerd? Of wacht ze eerst de afkomst af?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |