Dat kun je toch geen communicatie meer noemen man.quote:
Dat wordt toch al een paar uur geroepen? Of heb ik in de afgelopen twee uur wat gemist?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja volgens mij hielden ze zelfs de optie open dat er juist neo-nazi's achter de aanslag zouden kunnen zitten.
Omdat jouw geweldige broeders aanslagen plegen uit naam van een fantasiefiguur en een pedofiele profeet.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat zijn "jullie" Nederlands toch bang aangelegd zeg. Laat je niet gek maken man. In principe zou je nu juist naar Nice moeten gaan. Veiliger dan daar zal het niet worden.²
je kan ook even op een nieuwssite kijken voordat je deze standaardvraag in de groep gooit.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:37 schreef banaantjeEE het volgende:
Ben net terug thuis.
Wat is er precies gebeurd?
Schietpartij van 3 daders met klein kaliber wapens. Ongeveer 10 doden. Achtergrond daders nog onbekend.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:37 schreef banaantjeEE het volgende:
Ben net terug thuis.
Wat is er precies gebeurd?
Als ze nog met een politieactie bezig zijn is het natuurlijk geen faal als er geen info naar buiten komtquote:
Jij bent degene die constant zegt dat je je onveilig voelt. 'Moet ik nog naar me werk', 'moet ik naar het pretpark'quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat zijn "jullie" Nederlands toch bang aangelegd zeg. Laat je niet gek maken man. In principe zou je nu juist naar Nice moeten gaan. Veiliger dan daar zal het niet worden.²
Das oud....quote:
Hehehe jah, ik volg het niet continu, maar ik hoorde het net op die stream en het werd vrij gewichtig gezegd.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat wordt toch al een paar uur geroepen? Of heb ik in de afgelopen twee uur wat gemist?
Klopt, en deze is ernstig relevant.quote:
Oei oei oei, excuseer.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
je kan ook even op een nieuwssite kijken voordat je deze standaardvraag in de groep gooit.
Als verstandige mensen moeten we:quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:37 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Omdat jouw geweldige broeders aanslagen plegen uit naam van een fantasiefiguur en een pedofiele profeet.
Eens, plus de mogelijk zelfmoord van de dader in plaats van doorschieten tot de politie je doodschiet.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:39 schreef TheVulture het volgende:
Het aantal doden dat relatief laag is (en natuurlijk is elk slachtoffer er een teveel) en de beperkte informatiestroom doet me vermoeden dat dit geen moslimextremisme is. Die zijn tot nu toe altijd uit op zoveel mogelijk slachtoffers en daarvoor had je in dat winkelcentrum wel vrij spel...
Welk referendum?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:36 schreef Childofthe90s het volgende:
De Oekraïnereferendum-tactiek, gewoon zwijgen en hopen dat het uitdooft.
Een maand na 9/11 was in New York City op vakantie (was ruim van te voren geboekt) en ik heb me er geen moment onveilig gevoeld. De kans is zo klein dat zelf bij een aanslag omkomt.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een beter voorbeeld kun je niet geven. Ik negeer dit gevoel! Want ik doe wat ik moet doen:quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:38 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Jij bent degene die constant zegt dat je je onveilig voelt. 'Moet ik nog naar me werk', 'moet ik naar het pretpark'
Nee, lekker picknicken in jardin du Luxembourgquote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:34 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ik zou me er ook niet door laten tegenhouden. Wel zal ik niet meer zo snel naar een bioscoop gaan in Parijs.
Veel uitwijkmogelijkheden, prima te doen jaquote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, lekker picknicken in jardin du Luxembourg
Heerlijk! Elke zomer minimaal 6x keer!
Dit is een kansloze plaat die je elke keer herhaald. In het westen wordt niemand tegen iemand opgezet, dat word voor ons gedaan door terrorisme. Tientallen jaren geleden openden ''we'' onze deuren. Alle vrijheid hebben ''jullie'' gehad, om al die jaren jezelf te ontwikkelen en te integreren. Tot op bepaalde mate, we hebben moskees en kebab maar daar houdt het op. Een samenleving in een samenleving is het, en die samenleving haat haar gastheer.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als verstandige mensen moeten we:
A. Ons niet tegen elkaar op laten zetten
B. Niet gek laten maken, leef je leven²
Ook dat ja...quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:40 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Eens, plus de mogelijk zelfmoord van de dader in plaats van doorschieten tot de politie je doodschiet.
Ach zeiktrut.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
je kan ook even op een nieuwssite kijken voordat je deze standaardvraag in de groep gooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |