Geloof die kutmedia maar en Engeland had zeker de Falkland eilanden 'bevrijd'.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jij vind de martelingen die Erdolf pleegt prima, dus hou je hier maar buiten.
Ze willen misschien tijd om extra beveiliging te voorzien. Zijn nu al haast dagelijks (of nachtelijks) brandstichtingen in huizen van buitenlanders en asielcentra in Duitsland.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:33 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dan moet je vooral zwijgen en mensen in het duister laten ja. Als neonazi's ervan over de rooie raken, doen ze dat uiteindelijk toch wel.
Nog steeds benieuwd naar je bron dat franse militaire lokale bevolking onthoofd.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:52 schreef PXY225 het volgende:
[..]
Ik geef je een voorbeeld van westerse terroristen in het Midden-Oosten, en dan reageer je zo.
Nee, ik sta ook niet te juichen dan.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:50 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is een ekte islamist, oog voor een oog enzo. Wat denk je, dat iedereen hier staat te juichen als kinderen en onschuldige burgers sterven in Syrie? Het is een gevecht van geld en andere duistere shit. Niet een of andere idealistische oorlog van het westen jegens de islam.
Ja, als we in zo'n vicieuze cirkel blijven hangen komen we nergens he? Ik en velen met mij zien liever dat wij, als het westen, ons helemaal niet meer bemoeien met het midden oosten, want je ziet wat er van komt.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:52 schreef PXY225 het volgende:
[..]
Ik geef je een voorbeeld van westerse terroristen in het Midden-Oosten, en dan reageer je zo.
Bron?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:53 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Ze willen misschien tijd om extra beveiliging te voorzien. Zijn nu al haast dagelijks (of nachtelijks) brandstichtingen in huizen van buitenlanders en asielcentra in Duitsland.
Uh wut. Geef die quote eensquote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja en jij en toont support aan Adolf Hitler dus wat dat betreft kan je er zelf ook buiten houden. Gister riep je nog dat je de aanvallen op joden in de Tweede Wereldoorlog goedkeurde.
Vond Land of Confusion wel een treffende post van je. Ik ga hem nog eens opzetten. Elkaar verbaal in de haren vliegen maakt het allemaal ook niet prettiger.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Joh, omdat ze elkaar de hersenpan inslaan in het middenoosten, Syrie gevolgd? Zoveel honderduizend doden. Kweenie.
Dit dus. Ik marcheer vaak gegrilde vissen naar binnen en betaal een aardige duit belasting. Maar deze gasten zetten ons tegen elkaar op. Zou me niets verbazen als er een bipolaire entiteit uit extreemrechtse hoek een keer een volle moskee binnen stapt en gaat schieten.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Iedereen is slachtoffer bij gebeurtenissen als deze. Moslims worden sowieso met elke aanslag meer met de nek aangekeken door de autochtone bevolking. Hebben ze ook niet om gevraagd lijkt me.
Absoluut niet en vaak, zeker nu, word er gereageerd vanuit emotie. Ook vanuit mijn kant.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vond Land of Confusion wel een treffende post van je. Ik ga hem nog eens opzetten. Elkaar verbaal in de haren vliegen maakt het allemaal ook niet prettiger.
En een tool heeft van 25 cm.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:54 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Omdat de gemiddelde Fok!-toetsenbordheld alles beter weet, beter kan en sneller begrijpt.
Dat is waar ik ook bang voor ben.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit dus. Ik marcheer vaak gegrilde vissen naar binnen en betaal een aardige duit belasting. Maar deze gasten zetten ons tegen elkaar op. Zou me niets verbazen als er een bipolaire entiteit uit extreemrechtse hoek een keer een volle moskee binnen stapt en gaat schieten.²
Nee.quote:
https://goo.gl/images/r1VZWXquote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nog steeds benieuwd naar je bron dat franse militaire lokale bevolking onthoofd.
Is Nederland er klaar voor?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:56 schreef D.D.W. het volgende:
Duitsland mag wel even haar antiterrorisme skills oefenen. Wat een droevenis...
Sinds wanneer doen we aan bronnen geven. Waarom zou ik moeten bewijzen dat jij gister aanvallen op joden goedkeurdequote:
Dit zijn de eerste drie tweets die ik kon vindenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nog steeds benieuwd naar je bron dat franse militaire lokale bevolking onthoofd.
Nee, als tijdens de "gay pride" iemand random in het rond begint te schieten, ben je al te laat.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:57 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Is Nederland er klaar voor?
Ik heb geen idee...
wel van vorig jaarquote:
http://www.reuters.com/ar(...)dUSKCN0PV1QS20150721quote:Hardly a day has passed this year in Germany without an attack on refugee shelters as the country struggles to cope with a record-breaking number of asylum-seekers fleeing wars and violence abroad.
A total of 150 arson or other attacks have been recorded in the first six months of 2015, damaging or destroying newly renovated shelters for the 450,000 asylum-seekers expected to reach Germany this year, according to government data.
"I feel shame for the hatred of foreigners out there on the streets of Germany," Justice Minister Heiko Maas said on Tuesday after the Interior Ministry reported a near doubling of attacks on shelters to 150 in the first half of this year. There were 170 attacks in all of 2014.
Before dawn on Saturday, arsonists torched a shelter in the southwestern town of Remchingen, causing 70,000 euros in damages, just hours before assailants fired guns at the windows of another shelter in the eastern town of Boehlen near Leipzig.
In the Bavarian town of Vorra, an empty shelter was set on fire last week and swastikas were found painted on the wall.
There have been similar attacks in the eastern towns of Freital, Meissen and Troeglitz that prevented refugees from moving in.
In the northeastern city of Rostock on Sunday, police had to resort to tear gas to fight off right-wing extremists who had attacked a group of refugees from Albania and Egypt during a village festival.
Justice Minister Maas told Bild newspaper that aside from the "irrational fears and violence" against refugees in Germany, he has also seen an outpouring of compassion for their plight as well. An opinion poll in April showed 50 percent of Germans want their country to take in even more refugees.
Germany struggled with racist violence for several years during the economic upheaval that followed unification in 1990. Some 186 foreigners were killed.
Wel wat minder slachtoffers.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vond Land of Confusion wel een treffende post van je. Ik ga hem nog eens opzetten. Elkaar verbaal in de haren vliegen maakt het allemaal ook niet prettiger.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:58 schreef PXY225 het volgende:
[..]
Dit zijn de eerste drie tweets die ik kon vinden
https://twitter.com/AlexandraJune/status/504550529050365952
https://twitter.com/ArabCrunch/status/689244075845906432
https://twitter.com/Sultana_Farida/status/502849761636925441
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Sinds wanneer doen we aan bronnen geven. Waarom zou ik moeten bewijzen dat jij gister aanvallen op joden goedkeurde
Hierom misschien? Of anders gewoon je smoel houden?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja en jij en toont support aan Adolf Hitler dus wat dat betreft kan je er zelf ook buiten houden. Gister riep je nog dat je de aanvallen op joden in de Tweede Wereldoorlog goedkeurde.
FF de quote postenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Verwacht jij het?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:58 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee, als tijdens de "gay pride" iemand random in het rond begint te schieten, ben je al te laat.
Op dinsdag 19 juli 2016 zijn er tientallen burgers omgekomen door westerse bombardementen in Syrië.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:59 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Heb je ook bronnen van de laatste pakweg 10 jaar? Of moeten wij nu roepen dat de Duitsers deze aanslag over zichzelf hebben afgeroepen vanwege 40-45
Maar als voetbalmanager roept dat ik martelingen goedkeur is het allemaal goedquote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:00 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
[..]
Hierom misschien? Of anders gewoon je smoel houden?
die slaapt alquote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:59 schreef Nober het volgende:
Heeft Merkel al een pers conferencie gegeven of negeert ze het volledig?
Wie zegt dat dat goed is vriend? Dat platte achterhoofd heeft echt invloed op intelligentie zie ik al. Zonder bronnen dingen claimen = bullshit maar ik had niets anders verwacht van een AK toerk.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Maar als voetbalmanager roept dat ik martelingen goedkeur is het allemaal goed
Haha, simpel volk weer hier
Tokkies gonna tokquote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Maar als voetbalmanager roept dat ik martelingen goedkeur is het allemaal goed
Haha, simpel volk weer hier
Daarnet zei je er niks van maar nu hang je de whiteknight uit en ga je racistisch lopen blaten.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:01 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat goed is vriend? Dat platte achterhoofd heeft echt invloed op intelligentie zie ik al. Zonder bronnen dingen claimen = bullshit maar ik had niets anders verwacht van een AK toerk.
Correctquote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:01 schreef Rabieluh het volgende:
Gezien het niveau van de posts en de hitlerverwijzingen die de kop op doen...is er nog niks bekend dus?
Nee, het kan nog alle kanten op. Behalve de goede.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:01 schreef Rabieluh het volgende:
Gezien het niveau van de posts en de hitlerverwijzingen die de kop op doen...is er nog niks bekend dus?
Ja nee ik zal voortaan op alle aantijgingen reageren hoor!1!! bronnenman to the rescuequote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Daarnet zei je er niks van maar nu hang je de whiteknight uit en ga je racistisch lopen blaten.
Ga jij nu maar de zielig blanke man uithangen. Maar ze vallen ons aan hoorquote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:03 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja nee ik zal voortaan op alle aantijgingen reageren hoor!1!! bronnenman to the rescue
twitter:PolizeiMuenchen twitterde op zaterdag 23-07-2016 om 01:02:57Wir bereiten eine Pressekonferenz für ca 2Uhr in unserem Medienzentrum vor.Journalisten bitte Presseausweis vorzeigen.#Schießerei #münchen reageer retweet
Die gozer die net zei dat er 1000 euro gestort moest worden op een palestijnse wezen fonds, gaat nu zelf wat storten neem ik aan?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:02 schreef Fluffypinkcupcake het volgende:
Cnn meldt drie verdachten met islamitische achtergrond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |