quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:03 schreef Straatcommando. het volgende:
En jij bent ook niet vies van wat sektarische steekjes, gewoon incasseren en die blanke lul in je mond nemen.
Dat zijn burgerdoden in een oorlogssituatie. Ik ben het met je eens dat het Westen zich niet moet mengen in het Midden-Oosten, maar zie je het al voor je? Dat mensen in Nijmegen aan het eind van de oorlog opeens met nazivlaggen gaan wapperen, omdat de geallieerden per ongeluk de verkeerde stad bombardeerden?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:01 schreef PXY225 het volgende:
[..]
Op dinsdag 19 juli 2016 zijn er tientallen burgers omgekomen door westerse bombardementen in Syrië.
Hier heb je een voorbeeld waar Duitsland meer dan 100 burgers heeft gedood in Afghanistan:
https://en.wikipedia.org/wiki/2009_Kunduz_airstrike
Mijn vader was niet blankquote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
faalnazi gespot.
Grappig dat je het woord sektarisch kiest, en dan over blanke lullen praten, te vaak bij je vader langsgeweest zeker.
Euhj, ze weten het!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:04 schreef Fluffypinkcupcake het volgende:
twitter:PolizeiMuenchen twitterde op zaterdag 23-07-2016 om 01:02:57Wir bereiten eine Pressekonferenz für ca 2Uhr in unserem Medienzentrum vor.Journalisten bitte Presseausweis vorzeigen.#Schießerei #münchen reageer retweet
Goh.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:02 schreef Fluffypinkcupcake het volgende:
Cnn meldt drie verdachten met islamitische achtergrond.
Ah ik heb al een idee waar dat minderwaardigheidscomplex vandaan komtquote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:07 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Mijn vader was niet blankmaar toe maar, kansloze discussie dit.
1e foto zijn Fransen en Algerijnen en dan ga je zelf even zoeken naar het hoe wat en waarom. En de 2e foto lees je even wat er staat.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:58 schreef PXY225 het volgende:
[..]
Dit zijn de eerste drie tweets die ik kon vinden
https://twitter.com/AlexandraJune/status/504550529050365952
https://twitter.com/ArabCrunch/status/689244075845906432
https://twitter.com/Sultana_Farida/status/502849761636925441
Hee, een van de daders is er weer!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor die moslims is de aanslag mislukt denk ik
Omdat ik zoiets nooit zou doen. Jij beweert dat. Geef dan de quote maar.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Sinds wanneer doen we aan bronnen geven. Waarom zou ik moeten bewijzen dat jij gister aanvallen op joden goedkeurde
Hij was wel gewoon een volbloed Nederlander. Dus ben benieuwd met welk argument je nu aan gaat komen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ah ik heb al een idee waar dat minderwaardigheidscomplex vandaan komt
Jij beweert ook een hoop, geef hier dan ook maar een quote voor.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Omdat ik zoiets nooit zou doen. Jij beweert dat. Geef dan de quote maar.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jij vind de martelingen die Erdolf pleegt prima, dus hou je hier maar buiten.
Echt? Wel of niet terroristische aanslag uit welke hoek dan ook of een verwarde man of iemand die de saus van de MacDonalds niet lekker vindt.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:05 schreef Fokker89 het volgende:
Inderdaad ook wel vreemd dat Frau Merkel zich niet heeft laten horen.
Fok kent jou al langer. Bovendien maak je er geen geheim van Erdogan te steunen in alles wat hij doet.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Maar als voetbalmanager roept dat ik martelingen goedkeur is het allemaal goed
Haha, simpel volk weer hier
Ik wacht wel op je bronnen dat ik martelingen goedkeur.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Fok kent jou al langer. Bovendien maak je er geen geheim van Erdogan te steunen in alles wat hij doet.
nee, sinds kort pas bij 80 doden.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Echt? Wel of niet terroristische aanslag uit welke hoek dan ook of een verwarde man of iemand die de saus van de MacDonalds niet lekker vindt.
Een regeringsleider laat bij zoiets toch iets van zich horen?
Dit inderdaad. Het turkije topic is al helemaal verbaggerd met propaganda rotzooi. Laten we dit topic dan schoonhouden daarvan en vooral de relevante actualiteiten posten en delen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:09 schreef yvonne het volgende:
En kan het nu weer over München gaan? Bedankt.
Dit dus, lekker over Syrië en Turkije gaan 'discussiëren' hierquote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:11 schreef qwerty_x het volgende:
Kunnen jullie je persoonlijke vete niet ergens anders uitvechten.
Voor mijn part in dat Jardin du Luxembourg.
Mooi niet, mooiste park van Europa verdedig ik met hand en tand tegen een Fok-meetquote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:11 schreef qwerty_x het volgende:
Kunnen jullie je persoonlijke vete niet ergens anders uitvechten.
Voor mijn part in dat Jardin du Luxembourg.
Ik moet werken over 7,5 uur en ben pas om 19.00 uur klaar. Hoop een uurtje later dronken te zijn, dus vraag het me zondagmiddag nog maar eens.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik wacht wel op je bronnen dat ik martelingen goedkeur.
Dank je welquote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wel wat minder slachtoffers.
Have fun morgen!
Sorry.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Mooi niet, mooiste park van Europa verdedig ik met hand en tand tegen een Fok-meet
Niet echt meer geloof ik, ook wel het gevolg van het gehamer op een mediastilte door de politie van München.quote:
twitter:PolizeiMuenchen twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 23:39:06Important:Please don't publish Fotos/Videos of #gunfire #Munich.Please help us and send these files to us underhttps://t.co/29Df0qGgM6 reageer retweet
Om 0.200 is er een persconferentie, en tot nu toe kan het ook een alien zijn. Drie aliens.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:13 schreef vigen98 het volgende:
Wie heeft het gedaan? Was het een moslim terrorist?
Ook niet, daar komen de dames met de kerst in bikini van de pistes af...quote:
Daders lopen nog rond, die gaan morgen voor ronde 2.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:14 schreef RobbieRonald het volgende:
9 Doden voor 3 terroristen lijkt me aan de karige kant. Aantal gewonden weet ik dan niet. Mijn inschatting is dat het 1 gast was die zich verplaatste. Net als in Dallas pas.
Quotes?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:15 schreef skysherrif het volgende:
Tof. Wierd duk reageerde op een tweet van me.
Je bent niet de makkelijkste.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ook niet, daar komen de dames met de kerst in bikini van de pistes af...
Ook geen fokkers daar.
Klooster zo'n 20 kilometer boven Sevilla is ook een no go.
Nooit geweest, goed plan!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:17 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Je bent niet de makkelijkste.
Jardim Almere dan.
Erg jammer dat Robben weer een blessure heeft opgelopen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:09 schreef yvonne het volgende:
En kan het nu weer over München gaan? Bedankt.
Om 02.00 uur pas.quote:
Maar je kan toch twitteren?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
nee, sinds kort pas bij 80 doden.
Regeringsleiders hebben ook vakantie.
wowquote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:15 schreef skysherrif het volgende:
Tof. Wierd duk reageerde op een tweet van me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |