Ik moet werken over 7,5 uur en ben pas om 19.00 uur klaar. Hoop een uurtje later dronken te zijn, dus vraag het me zondagmiddag nog maar eens.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik wacht wel op je bronnen dat ik martelingen goedkeur.
Dank je welquote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wel wat minder slachtoffers.
Have fun morgen!
Sorry.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Mooi niet, mooiste park van Europa verdedig ik met hand en tand tegen een Fok-meet
Niet echt meer geloof ik, ook wel het gevolg van het gehamer op een mediastilte door de politie van München.quote:
twitter:PolizeiMuenchen twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 23:39:06Important:Please don't publish Fotos/Videos of #gunfire #Munich.Please help us and send these files to us underhttps://t.co/29Df0qGgM6 reageer retweet
Om 0.200 is er een persconferentie, en tot nu toe kan het ook een alien zijn. Drie aliens.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:13 schreef vigen98 het volgende:
Wie heeft het gedaan? Was het een moslim terrorist?
Ook niet, daar komen de dames met de kerst in bikini van de pistes af...quote:
Daders lopen nog rond, die gaan morgen voor ronde 2.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:14 schreef RobbieRonald het volgende:
9 Doden voor 3 terroristen lijkt me aan de karige kant. Aantal gewonden weet ik dan niet. Mijn inschatting is dat het 1 gast was die zich verplaatste. Net als in Dallas pas.
Quotes?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:15 schreef skysherrif het volgende:
Tof. Wierd duk reageerde op een tweet van me.
Je bent niet de makkelijkste.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ook niet, daar komen de dames met de kerst in bikini van de pistes af...
Ook geen fokkers daar.
Klooster zo'n 20 kilometer boven Sevilla is ook een no go.
Nooit geweest, goed plan!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:17 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Je bent niet de makkelijkste.
Jardim Almere dan.
Erg jammer dat Robben weer een blessure heeft opgelopen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:09 schreef yvonne het volgende:
En kan het nu weer over München gaan? Bedankt.
Om 02.00 uur pas.quote:
Maar je kan toch twitteren?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
nee, sinds kort pas bij 80 doden.
Regeringsleiders hebben ook vakantie.
wowquote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:15 schreef skysherrif het volgende:
Tof. Wierd duk reageerde op een tweet van me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |