kijk maar weer wegquote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:41 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit is een kansloze plaat die je elke keer herhaald. In het westen wordt niemand tegen iemand opgezet, dat word voor ons gedaan door terrorisme. Tientallen jaren geleden openden ''we'' onze deuren. Alle vrijheid hebben ''jullie'' gehad, om al die jaren jezelf te ontwikkelen en te integreren. Tot op bepaalde mate, we hebben moskees en kebab maar daar houdt het op. Een samenleving in een samenleving is het, en die samenleving haat haar gastheer.
Gek maken? Ik moet godverdomme de eerste ''westerste terrorist'' die in een theater ergens in het midden oosten mensen doodschiet, hun ballen afsnijdt en in de mond stopt..
Met alle respect. Maar moet dit zo?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:41 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Gek maken? Ik moet godverdomme de eerste ''westerste terrorist'' die in een theater ergens in het midden oosten mensen doodschiet, hun ballen afsnijdt en in de mond stopt kankergek.
Ben er ook 2x geweest. Heerst een heerlijk ontspannen sfeer. Totaal anders dan de hectiek van Parijs.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, lekker picknicken in jardin du Luxembourg
Heerlijk! Elke zomer minimaal 6x keer!
Daar hebben we dan weer drones voor.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:41 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Gek maken? Ik moet godverdomme de eerste ''westerste terrorist'' die in een theater ergens in het midden oosten mensen doodschiet, hun ballen afsnijdt en in de mond stopt..
Je kunt moeilijk je leven leven als je op sommige plekken het risico loopt overhoop te worden geschoten door allah akbar schreeuwende figurenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als verstandige mensen moeten we:
A. Ons niet tegen elkaar op laten zetten
B. Niet gek laten maken, leef je leven²
Ik heb het al weggehaald, emotie is een slecht iets.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Met alle respect. Maar moet dit zo?²
Ik doe het gewoon. Ik laat mijn leven hier niet door beïnvloeden.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:43 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Je kunt moeilijk je leven leven als je op sommige plekken het risico loopt overhoop te worden geschoten door allah akbar schreeuwende figuren
Meen je dit nou?quote:
Je kunt ook in de lokale super worden doodgeschoten.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:43 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Je kunt moeilijk je leven leven als je op sommige plekken het risico loopt overhoop te worden geschoten door allah akbar schreeuwende figuren
Jij hebt dan ook weinig te vrezen vriend. Dacht je echt dat een terrorist iemand als jij, als ik je personage moet geloven, kapot schiet? Je roept waarschijnlijk iets in het Arabisch wat hem ligt (en dat lukt je geheid als vrome islamiet) en de man laat je gaan.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik doe het gewoon. Ik laat mijn leven hier niet door beïnvloeden.²
ik ook niet, behalve dat het steeds meer duidelijk wordt dat de Islam en het Westen niet per se een heel goede combinatie is.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zag gister nog een lijk van een baby met de navelstreng er nog aanhangend.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:41 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit is een kansloze plaat die je elke keer herhaald. In het westen wordt niemand tegen iemand opgezet, dat word voor ons gedaan door terrorisme. Tientallen jaren geleden openden ''we'' onze deuren. Alle vrijheid hebben ''jullie'' gehad, om al die jaren jezelf te ontwikkelen en te integreren. Tot op bepaalde mate, we hebben moskees en kebab maar daar houdt het op. Een samenleving in een samenleving is het, en die samenleving haat haar gastheer.
Gek maken? Ik moet godverdomme de eerste groep ''westerste terroristem''(of moet ik zeggen verwarde mannen) die in een theater ergens in het midden oosten mensen doodschiet, ze onthoofdt castreert en de ballen in de mond propt.
Ik tot op zekere hoogte ook niet, maar ik ga bepaalde doelwitten ook niet opzoeken. Toen ik net na de aanslagen in Brussel was, heb ik de metro links laten liggen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Goddelijk daar, mooiste park van heel Europa.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:41 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Veel uitwijkmogelijkheden, prima te doen ja
sterk punt.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik zag gister nog een lijk van een baby met de navelstreng er nog aanhangend.
Oh en een baby die met het bovenlijf was geplet tussen het beton van het gebouw waar het binnen was.
Dit was in Syrië, maar toen keek iedereen weg.
Oh ja hunnie doen het dus dan mag ik het ook. ''Wij'' zouden helemaal niet in Syrie moeten zitten, dat klopt als een bus. Wees dan een echte kerel en val de mensen aan die die besluiten maken. Zou zelfs beter zijn voor Nederland ook.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Oh en een baby die met het bovenlijf was geplet tussen het beton van het gebouw waar het binnen was.
Ja, dat deden ze ook in Nice (1/3 slachtoffers moslim) natuurlijk, of in Istanbul.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:45 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook weinig te vrezen vriend. Dacht je echt dat een terrorist iemand als jij, als ik je personage moet geloven, kapot schiet? Je roept waarschijnlijk iets in het Arabisch wat hem ligt (en dat lukt je geheid als vrome islamiet) en de man laat je gaan.
Hoogste tijd dat we eens stoppen ons daar mee te bemoeien inderdaad.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Met tegen elkaar opzetten bedoel ik ons goedwillende mensen. Het is nooit de terrorist zelf die ter verantwoording wordt geroepen. Nee, het is de nette systeembeheerder met een scherp aangesneden pantalon en correct taalgebruik.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:44 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb het al weggehaald, emotie is een slecht iets.
Westerse terroristen in het Midden-Oosten.. wil je foto's van Franse soldaten zien die de lokale bevolking onthoofden?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:41 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Gek maken? Ik moet godverdomme de eerste groep ''westerste terroristem''(of moet ik zeggen verwarde mannen) die in een theater ergens in het midden oosten mensen doodschiet, ze onthoofdt castreert en de ballen in de mond propt.
Sowieso is Parijs de mooiste stad van Europa. Zo jammer dat het wordt verpest door aanslagen en migrantenbedelaars op iedere straathoek.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:46 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Goddelijk daar, mooiste park van heel Europa.
Het is wel de avond van de kansloze vergelijkingen he, godverdomme manquote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:46 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ja, dat deden ze ook in Nice natuurlijk, of in Istanbul.
Geloof je dat echt? Eerder BansheeBoy wat gezegd heeft, zitten er al 3 gaten in zijn hoofd. Met doorgedraaide lui valt gewoon niet te praten.quote:
je hebt gelijk... er wordt met 2 maten gemeten.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als men wegkijkt prima, maar kom dan niet aanzetten als het andersom ook gebeurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |