Er werd juist gezegd dat public transport weer ging rijden. Heel verwarrend dit.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:41 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Op het nieuws hier werd zoëven gezegd dat de Duitse politie iedereen aanraadt om binnen te blijven.
Ik weet niet of dat inmiddels achterhaald is, maar dat wijst erop dat ze de daders (nog ?) niet hebben gevonden.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
Misschien ligt ze wel te vingeren en alles
In een bus is ook binnen ???quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:44 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Er werd juist gezegd dat public transport weer ging rijden. Heel verwarrend dit.
Sexting met Juncker of Erdo.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nou, noem me één geval waar ze zichzelf een kogel in het hoofd schieten zonder dat ze omsingeld zijn en belegerd worden.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:43 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Nee, zelfmoord zie je inderdaad maar sporadisch bij moslimterroristen....
Kun je een voorbeeld geven van een recente aanslag waarbij een moslimterrorist zichzelf door het hoofd schoot?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:43 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Nee, zelfmoord zie je inderdaad maar sporadisch bij moslimterroristen....
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het is nog niet bekend of dat die kerel op dat dak een terrorist was.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:48 schreef DrDentz het volgende:
Was het een moslim of een nazi? Hij riep wel dat hij een Duitser is etc etc dat past niet in het profiel van een isis strijder.
Dit gaat te ver.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat klopt, je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:46 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Kun je een voorbeeld geven van een recente aanslag waarbij een moslimterrorist zichzelf door het hoofd schoot?
Daar zou ik meer begrip voor hebben dan.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:50 schreef DrDentz het volgende:
Oh okay. Misschien een uit de hand gelopen patat-friet discussie bij de McDonald's?
Misschien had het met geen van beide te maken en was het een "normale" spree killer.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:48 schreef DrDentz het volgende:
Was het een moslim of een nazi? Hij riep wel dat hij een Duitser is etc etc dat past niet in het profiel van een isis strijder.
Ja nou , ik zit eigenlijk op de persconferentie te wachten en jij haalt dat niet in 8 minuten.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je mag ook wel alleen kijken als je zin hebt?
Maar daar hoeven geen doden bij te vallen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:50 schreef DrDentz het volgende:
Oh okay. Misschien een uit de hand gelopen patat-friet discussie bij de McDonald's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |