tja en Mollema op plek tien.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:17 schreef superniger het volgende:
[..]
Erg jammer dat Robben weer een blessure heeft opgelopen.
Wierd Duk @wierdduk 8m8 minutes agoquote:
bah....quote:
Zelfs klaphark Trump heeft zijn zegje al gedaanquote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Maar je kan toch twitteren?
Dat doet de halve wereld toch? Inc regeringsleiders und so weiter.
Die begeleidende emoticon lijkt me wat ongepast.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat kon je wel zien op de beelden.
Tofquote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wierd Duk @wierdduk 8m8 minutes ago
Wierd Duk Retweeted Jake Tapper
Vreemd, voor een CNN anchor:Wierd Duk added,
Jake Tapper @jaketapper
Munich police: Shooting suspects have "Islamist background" http://cnn.it/29Zs6q7 @willripleyCNN #TheLead
N @Fuzzysherrif 5m5 minutes ago
@wierdduk CNN was ook de eerste die bericht deed over een ooggetuige die zei dat dader "allahu akhbar" schreeuwde.
Wierd Duk
@wierdduk
@Fuzzysherrif Ja, wellicht baseert hij zich daar op.
Die muts met dat truttenkapselquote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelfs klaphark Trump heeft zijn zegje al gedaan
Wo ist Merkel?
Ik had altijd veel respect voor Merkel maar ik vrees dat ze het de laatste tijd allemaal behoorlijk uit haar klauwen laat vallen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelfs klaphark Trump heeft zijn zegje al gedaan
Wo ist Merkel?
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:15 schreef skysherrif het volgende:
Tof. Wierd duk reageerde op een tweet van me.
Das mijn positiviteit, maar verander hem ff.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Die begeleidende emoticon lijkt me wat ongepast.
Ja ik moet mijn Duits bijspijkeren.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:20 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die muts met dat truttenkapsel
twitter:VTMNIEUWS twitterde op zaterdag 23-07-2016 om 01:22:29[UPDATE] Volgens de politie raakten zeker 21 mensen gewonden bij de schietpartij : https://t.co/3ZY9fk3i0o reageer retweet
Leuk om je foto eens te zienquote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wierd Duk @wierdduk 8m8 minutes ago
Wierd Duk Retweeted Jake Tapper
Vreemd, voor een CNN anchor:Wierd Duk added,
Jake Tapper @jaketapper
Munich police: Shooting suspects have "Islamist background" http://cnn.it/29Zs6q7 @willripleyCNN #TheLead
N @Fuzzysherrif 5m5 minutes ago
@wierdduk CNN was ook de eerste die bericht deed over een ooggetuige die zei dat dader "allahu akhbar" schreeuwde.
Wierd Duk
@wierdduk
@Fuzzysherrif Ja, wellicht baseert hij zich daar op.
You wish you had ...quote:
Slapende honden wakker maken...quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:23 schreef yvonne het volgende:
Houd de boel een beetje schoon vannacht, hoeft de ochtendploeg zich niet door 4 topics offtopic te worstelen.
Dank
nee hoor, je zei t primaquote:
En naar mijn mening ook 1 van de betere zenders om groot nieuws op te volgen. TV heeft natuurlijk een achterstand op het internet maar Sky News doet het nog altijd beter en rustiger dan veel andere zenders. Zeker CNN heb ik al een tijdje geleden afgezworen met hun 'what does this mean for Murica'.quote:
ok, beetje misplaatste opmerking gezien het feit wat er gebeurt isquote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:23 schreef yvonne het volgende:
Houd de boel een beetje schoon vannacht, hoeft de ochtendploeg zich niet door 4 topics offtopic te worstelen.
Dank
Slaap lekker schatjequote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:23 schreef yvonne het volgende:
Dank
Ik ga zo slapen dus dat lijkt me niet haalbaar.. de sociale controle is dan volledig weg.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:23 schreef yvonne het volgende:
Dank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |