SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbau's, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
Tsjiks:
[ Bericht 2% gewijzigd door onlogisch op 21-07-2016 15:46:43 ]
Whehe. dondersteentje.quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:27 schreef Jojoortje het volgende:
Ja ik was er ook één. Wij deden andere dingen in die tijd.
Ik hoop dat het meer spektakel wordt dan gisterenquote:Op donderdag 21 juli 2016 15:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dundee United.
Nu even snel douchen en dan de tour maar eens meekijken.
Het is een bergtijdrit dus je krijgt wel wat je kunt verwachten denk ik.quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop dat het meer spektakel wordt dan gisteren
Voorlopig moet ik nog een uur werken
Dundee
Serieus?quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog 130 keer posten en je tikt de 100.000 aan
Waarschijnlijk zijn het weer een stel mensen die zo hard mogelijk proberen te fietsen, net als gisteren.quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:34 schreef onlogisch het volgende:
Ik hoop dat het meer spektakel wordt dan gisteren
Wat een mazzel dat ik dat voor je in de gaten hou héquote:
Wielrennen is dan ook geen sportquote:Op donderdag 21 juli 2016 15:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn het weer een stel mensen die zo hard mogelijk proberen te fietsen, net als gisteren.
Ik ben er ook weer uitgehaald door 1 of andere lul.quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kijk ze mij niet bij de prachtusers zetten. Goede prank jongens haha.
Done maatje. Niet dat je hier vaak postquote:Op donderdag 21 juli 2016 15:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben er ook weer uitgehaald door 1 of andere lul.
Er zijn dagen dat ook een mod het moet ontgelden. Volledig aan zichzelf te danken overigens.quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:46 schreef Sked het volgende:
Stijn krijgt het wel te verduren vandaag zeg
Nou Stinho, we wachten het af.quote:Op donderdag 21 juli 2016 09:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
[..]
Dit is wel bijzonder zwakquote:Op donderdag 21 juli 2016 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, jij wacht ook nog op kratjes bier.
Dat klopt, 5 stuksquote:Op donderdag 21 juli 2016 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, jij wacht ook nog op kratjes bier.
Hoe voel je je daarbij?quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat klopt, 5 stuks3 jaar inmiddels.
Waarom heb je het dan op bier gewed?quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik drink niet eens bier, maar ik doe het jullie graag cadeau
Wat boeit het waar er om gewed wordt? Wanneer met wed en het niet nakomt ben je gewoon smeriger dan dat witte spul wat weleens bij mensen in de mondhoeken ontstaat als ze dorst hebbenquote:Op donderdag 21 juli 2016 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom heb je het dan op bier gewed?
quote:Cyrus Grissom: [to Johnny 23] I despise rapists. For me, you're somewhere between a cockroach and that white stuff that accumulates at the corner of your mouth when you're really thirsty. But, in your case, I'll make an exception.
Hij begon daarmeequote:Op donderdag 21 juli 2016 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom heb je het dan op bier gewed?
quote:Op zondag 20 mei 2012 17:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
5 kratjes op dat Feyenoord niet in het rechter rijtje eindigt.
quote:Op zondag 20 mei 2012 17:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee.
Ik wed dat PSV lager eindigt dan Feyenoord. Deal or no deal? Laat iemand de shit posten in dat topic, dan komt het goed.
quote:
Oefff dat Typisch het zo stellig aanging en zelfs het topic benoemde wist ik niet en dan heeft Tompsv18 nog altijd deze reputatie om iets lulligs als een UI.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oei, pijnlijke feiten voor Typisch.
quote:Op zondag 20 mei 2012 17:12 schreef Typisch het volgende:
Doe gewoon dezelfde als Davy en ik. Maar dan voor pussies, dus met UI's.
Gelukkig zet HMF zich ook weer historisch voor lul in dat topic, maar ja... Wanneer doet hij dat niet.quote:
Tjacka past ook prima in dat rijtje.quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oefff dat Typisch het zo stellig aanging en zelfs het topic benoemde wist ik niet en dan heeft Tompsv18 nog altijd deze reputatie om iets lulligs als een UI.
quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Prima, dit seizoen, de aankomende 2 wedstrijden hé?
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja.
Heineken alsjeblieft.![]()
Wat wed jij?
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wed dat dat niet gebeurt.
HertogJan
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb je die krat met een postduif gestuurd of zo?
quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik had een ban dus kon je rek nr niet vinden
ik zou het vandaag of morgen overmaken
quote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inmiddels zijn we een maand verder.......
Tommieboyquote:Op donderdag 21 juli 2016 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo zeg, wat een terugkrabbelarij in 10 minuten.
Ja oke maar Typisch heb ik wel enigszins hoog zitten en Tjacka is een erkende randdebiel.quote:Op donderdag 21 juli 2016 16:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tjacka past ook prima in dat rijtje.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Bedanktquote:Op donderdag 21 juli 2016 15:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Done maatje. Niet dat je hier vaak postmaar toch
of niet komen opdagen, bij een bioscoop bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 21 juli 2016 16:07 schreef Scrummie het volgende:
Ik snap niet dat mensen zich niet aan weddenschappen houden. Ben je dan een slappeling zeg.
Ik lees hier ook meer dan ik post. Vind de sfeer hier leuk.quote:Op donderdag 21 juli 2016 16:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bedankt. Ik doe mijn best zo veel mogelijk hier te posten, dat is vast ook wat waard
.
Valide punt amice.quote:Op donderdag 21 juli 2016 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja oke maar Typisch heb ik wel enigszins hoog zitten en Tjacka is een erkende randdebiel.
Bijna net zo leuk als onze (voorheen) beste SC van FOK!quote:Op donderdag 21 juli 2016 16:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik lees hier ook meer dan ik post. Vind de sfeer hier leuk.
quote:Op donderdag 21 juli 2016 16:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
of niet komen opdagen, bij een bioscoop bijvoorbeeld.
Post gewoon mee danquote:Op donderdag 21 juli 2016 16:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik lees hier ook meer dan ik post. Vind de sfeer hier leuk.
Dit verhaal ken ik nog niet? Wie is er niet op komen dagen?quote:Op donderdag 21 juli 2016 16:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
of niet komen opdagen, bij een bioscoop bijvoorbeeld.
Welke is dat?quote:Op donderdag 21 juli 2016 16:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bijna net zo leuk als onze (voorheen) beste SC van FOK!
GGMM kan jou hier meer over vertellenquote:Op donderdag 21 juli 2016 16:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit verhaal ken ik nog niet? Wie is er niet op komen dagen?
Een of ander jood, ook nog in zijn stadquote:Op donderdag 21 juli 2016 16:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit verhaal ken ik nog niet? Wie is er niet op komen dagen?
Arme Johannesquote:Op donderdag 21 juli 2016 16:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Een of ander jood, ook nog in zijn stad
Waarom zou hij mij nu wel moeten vergeten? Ik wil niet te narcistisch klinken maar ik vind jouw opvatting ook wel weer ietwat negatiefquote:Op donderdag 21 juli 2016 16:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
LR is terug. Derhave is je sig. niet meer van toepassing.
Jawel, ik steun LR nog steeds nu hij het zo zwaar heeft op zijn werk door het weer, dus mijn SIG klopt nogquote:Op donderdag 21 juli 2016 16:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
LR is terug. Derhave is je sig. niet meer van toepassing.
Bedanktquote:Op donderdag 21 juli 2016 16:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jawel, ik steun LR nog steeds nu hij het zo zwaar heeft op zijn werk door het weer, dus mijn SIG klopt nog
quote:
Onlogisch loopt weer weg hoorquote:Op donderdag 21 juli 2016 16:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom zou hij mij nu wel moeten vergeten? Ik wil niet te narcistisch klinken maar ik vind jouw opvatting ook wel weer ietwat negatief
2 miljoen max las ik, niks mis meequote:Op donderdag 21 juli 2016 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt
Hoeveel gaat Psv nog verdienen aan Wijnaldum?
Fijne meevaller en wat een bedrag voor Wijnaldumquote:Op donderdag 21 juli 2016 16:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Onlogisch loopt weer weg hoor
[..]
2 miljoen max las ik, niks mis mee
Ja, wat was het tof he? Mooie tijd.quote:Op donderdag 21 juli 2016 16:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bijna net zo leuk als onze (voorheen) beste SC van FOK!
Ik schrok meer van het bedrag voor Gotze maar ook van welk teamquote:Op donderdag 21 juli 2016 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fijne meevaller en wat een bedrag voor Wijnaldum
Welk terras zit je?quote:Op donderdag 21 juli 2016 16:22 schreef DonRaja het volgende:
Goedemiddag vanaf een zonnig terras in Den Haag.
In een stad als Den Haag zijn er tal van cafés en restaurants.quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
Denk voor een café of een restaurant
oh ik dacht een paar maarquote:Op donderdag 21 juli 2016 17:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In een stad als Den Haag zijn er tal van cafés en restaurants.
Nasi uit moeders keuken met een eitje uit eigen leg.quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker makkelijk broodje braadworst en broodje gezond.
Hier ook zo iets. Nu is het te houden. Gisteren was ik gebroken om 20.30 naar bed gegaan.quote:Op donderdag 21 juli 2016 18:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Temperatuur gaat de goede kanto p hier.
Net 25 graden
Gelukkig begin v olgende week rond de 30quote:Op donderdag 21 juli 2016 18:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier ook zo iets. Nu is het te houden. Gisteren was ik gebroken om 20.30 naar bed gegaan.
Net een BBQ achter de rug met heel wat vleeschquote:Op donderdag 21 juli 2016 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker makkelijk broodje braadworst en broodje gezond.
Oh ja, dat ben ik gevoelsmatig kwijt. Vreemd is dat. Vroeger vond ik het lekker om op vrijdag een uurtje eerder naar huis te mogen. Nu heb ik daar totaal geen notie maar van.quote:
heb ik ookquote:Op donderdag 21 juli 2016 18:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh ja, dat ben ik gevoelsmatig kwijt. Vreemd is dat. Vroeger vond ik het lekker om op vrijdag een uurtje eerder naar huis te mogen. Nu heb ik daar totaal geen notie maar van.
Te warm. Heeft geen nut. Zweten en inactief.quote:Op donderdag 21 juli 2016 18:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gelukkig begin v olgende week rond de 30
Het is dan ook een waanidee dat je elke dag actief moet zijnquote:Op donderdag 21 juli 2016 18:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Te warm. Heeft geen nut. Zweten en inactief.
Vlees bij een BBQ, jeetje man.quote:Op donderdag 21 juli 2016 18:54 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Net een BBQ achter de rug met heel wat vleesch
Ik plande mijn vakanties tijdens grote toernooien. Nu kijk ik niet meer uit naar de vakantie maar nog wel naar de sportevenementen.quote:
Merk je niks van als je alleen maar thuis bent tochquote:Op donderdag 21 juli 2016 18:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh ja, dat ben ik gevoelsmatig kwijt. Vreemd is dat. Vroeger vond ik het lekker om op vrijdag een uurtje eerder naar huis te mogen. Nu heb ik daar totaal geen notie maar van.
Nou ietsjes meer actief mag ik wel worden.quote:Op donderdag 21 juli 2016 18:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is dan ook een waanidee dat je elke dag actief moet zijn
Ik doe niet veel in de zomerquote:Op donderdag 21 juli 2016 18:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou ietsjes meer actief mag ik wel worden.
Meer actief. De gruwel.
Actiever.
Beetje wel natuurlijk. Maar ik heb nu regelmatig dat ik goed moet nadenken welke dag het ook alweer is.quote:Op donderdag 21 juli 2016 18:56 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Merk je niks van als je alleen maar thuis bent toch
Een hele voorbereiding geweest las ik. In eerste instantie denk je hij huurt een vrachtwagen en geeft gas.quote:Op donderdag 21 juli 2016 18:57 schreef JanCees het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)en-aanslag~a4343899/
Tot zover het lone wolf verhaal
Dan is er iets goed misquote:Op donderdag 21 juli 2016 18:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Beetje wel natuurlijk. Maar ik heb nu regelmatig dat ik goed moet nadenken welke dag het ook alweer is.
Dat heb ik in de lente herfst en winter. In de zomer ook niet maar dat hang ik niet aan de grote klok.quote:
Doe nu alleen elke dag even pompen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 18:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat heb ik in de lente herfst en winter. In de zomer ook niet maar dat hang ik niet aan de grote klok.
Nee hoor, dat is heel normaal. Ik hoef niet om 6 uur m'n bed uit en ik heb niet het gevoel van wat JanCees zei. Die kijkt uit naar het weekend.quote:
Ik heb geen vriendin momenteel. En ik heb niks met prostitutie.quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Doe nu alleen elke dag even pompen.
nee gewoon even gewichten pompenquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendin momenteel. En ik heb niks met prostitutie.
We hadden zo'n vermoeden daarentegenquote:Op donderdag 21 juli 2016 18:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat heb ik in de lente herfst en winter. In de zomer ook niet maar dat hang ik niet aan de grote klok.
Ik ben de broer van Henk de Vries nietquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee gewoon even gewichten pompen
ben gekke henkie niet
We ? En welk vermoeden ?quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We hadden zo'n vermoeden daarentegen
Chinees gegeten ?quote:
Don Leoquote:
3. Morgen laatste dag.quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:57 schreef vincenzo78 het volgende:
Op welke dag van die klote Vierdaagse zitten we?
Dat vind ik wat te ver gaan. Heb er zelf ook niets mee en het interesseert me werkelijk geen moer maar een aanslag hoeft van mij niet.quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:04 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Als je ooit hoopte op een vrachtwagen...
Dat is wel heel erg cru hoor. Niet dat het mij verder interesseert, wist ook niet welke dag ze nu waren.quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:04 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Als je ooit hoopte op een vrachtwagen...
http://www.thesportbible.(...)disappeared-20160720quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg cru hoor. Niet dat het mij verder interesseert, wist ook niet welke dag ze nu waren.
Ik vind Zlatan raar.quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.thesportbible.(...)disappeared-20160720
Ik vind dit allemaal maar raar.
Mmmm ik gok photoshopquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.thesportbible.(...)disappeared-20160720
Ik vind dit allemaal maar raar.
Het kan ook een onzin artikel zijn hoor. Het is dat ik via, via toevallig net een Zlatan iets zag toen jij postte en het derhalve niet voor mijzelf kon houden vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmmm ik gok photoshopOf er is iets met het water daar.
Dat van die namen wist ik. En de rest zal inderdaad gewoon bs zijn. Beetje The Sun niveau.quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het kan ook een onzin artikel zijn hoor. Het is dat ik via, via toevallig net een Zlatan iets zag toen jij postte en het derhalve niet voor mijzelf kon houden vanzelfsprekend.
https://www.oneworld.nl/w(...)r-honger-met-tattoos
Toch niet zo raar dus en best een mooie actie (En al in 2015)
jeetje die hagenezen zijn wel bijdehand he, maar idd niet van een vreemdequote:Op donderdag 21 juli 2016 20:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet van een vreemde inderdaad.
Hagenezen zijn van nature hele lieve mensen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
jeetje die hagenezen zijn wel bijdehand he, maar idd niet van een vreemdeDat zou een beetje gek zijn.
Dat kan ik beamen. Tenminste die ik ken zijn dat, maar ik ken er maar 2 waarvan jij er 1 bentquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hagenezen zijn van nature hele lieve mensen.
Hoi opperquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:30 schreef opperkleurder het volgende:
Goedenavond vrienden
[ afbeelding ]
Nazi.quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:30 schreef opperkleurder het volgende:
Goedenavond vrienden
[ afbeelding ]
vind politiek niet zo belangrijk meerquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Leuk om te volgen. Vaak spannender dan voetbal.
En de ander? Opper?quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat kan ik beamen. Tenminste die ik ken zijn dat, maar ik ken er maar 2 waarvan jij er 1 bent
Zozo, opper telt meteen voor 3.quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja die ook nog, nou laat ik zeggen ik ken er hooguit 5 dan
Dat bedoelde ik niet hequote:Op donderdag 21 juli 2016 20:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zozo, opper telt meteen voor 3.
Dat toernooi is voor hun toch afgelopen, of ben ik nou gek?quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:48 schreef opperkleurder het volgende:
Kijk je -19 Haags?
DENNISVANDERHEIJDENGOD
Weet ik, zat je even te dollen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet heMisschien ken ik er nog een paar zonder het te weten (of zo).
Ze spelen tegen Duitsland voor een WK ticket. 1-2 binnen gekopt vlak voor tijd.quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat toernooi is voor hun toch afgelopen, of ben ik nou gek?
Johquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet ik, zat je even te dollen.
Ow, dat wist ik nietquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze spelen tegen Duitsland voor een WK ticket. 1-2 binnen gekopt vlak voor tijd.
2-2, we gaan verlengenquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ow, dat wist ik niet
Genot!
Schalke > Dortmundquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaat terug naar de club waar hij echt hoort.
BVB DORTMUND
Datzelfde geldt ook wel voor Dortmund.quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als stad is het bijzonder matig. Bijna alle andere steden in die regio zijn leuker.
Ik vind het een mooie naam, net als het Duitse woord: kartoffelsalatquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als stad is het bijzonder matig. Bijna alle andere steden in die regio zijn leuker.
Ik vind de Duitse taal sowieso erg mooi.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vind het een mooie naam, net als het Duitse woord: kartoffelsalat
obersturmbannführer ook mooiquote:Op donderdag 21 juli 2016 21:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind de Duitse taal sowieso erg mooi.
Mijn schoonvader heeft ook nog zo'n ouderwets mobieltje. Zat laatst op zijn telefoon omdat ik iets moest typen voor hem. Zat gewoon echt 5 minuten te vogelen hoe dat toetsenbord ook al weer werktquote:Op donderdag 21 juli 2016 21:06 schreef Doublepain het volgende:
Nokia 3310 touch
http://supergeekforum.org/nokia-3310-touch-type/
NICE
Mijn hunter doet opeens geen dps meerquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja die ook nog, nou laat ik zeggen ik ken er hooguit 5 dan
quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn hunter doet opeens geen dps meer
Voor de patch was ik top dps. Nu haal ik 10% van de dmg t.o.v. partymembers
Het ontgaat mij even waar dit over gaat?quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
WoW spelen na TBCquote:Op donderdag 21 juli 2016 21:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier gaat alles lekker man, bij jou? Wanneer ga je met vakantie, en ga je ook naar het buitenland of niet?quote:
BM? Ik heb alleen een beetje low levels gekilled om te proberen, dacht dat het wel meeviel eigenlijk. Anders SV proberen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
World pvp is nooit leuk geweest.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
World pvp ging toen officieel dood.
MM nu. ik zal BM eens proberenquote:Op donderdag 21 juli 2016 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
BM? Ik heb alleen een beetje low levels gekilled om te proberen, dacht dat het wel meeviel eigenlijk. Anders SV proberen.
Lekker niveauloos pvpenquote:Op donderdag 21 juli 2016 21:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
World pvp was waarvoor ik het spel speelde.
Hahaha newbie. Crossroads pvp gevechten aangezien er nog geen BG's bestonden was het mooiste wat er was.quote:
Pokemon Arena?quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:13 schreef Karina het volgende:
Ik vind alleen battlegrounds leuk, Arena ben ik superslecht in en pvp servers zijn irritant.
Dan deed je dat in Hillsbradquote:Op donderdag 21 juli 2016 21:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hahaha newbie. Crossroads pvp gevechten aangezien er nog geen BG's bestonden was het mooiste wat er was.
Uh nee ook niet, over WoW.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:23 schreef Doublepain het volgende:
Maar jullie hadden het over Runescape, Haags is weer de enige die het niet begrijpt, leuk is dat.
Niks ben afgeleid door die wedstrijdquote:Op donderdag 21 juli 2016 21:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je reageert veel te serieus Karina, wat is er aan de hand?
PSV - Porto?quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Niks ben afgeleid door die wedstrijd
Mooie kol hé?quote:
Wat een heldquote:
Ah dankjewel, goeie foto hoor.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als goedmakertje dan:
[ afbeelding ]
We weten de afloop daarvan inmiddels.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah dankjewel, goeie foto hoor.
Maar nu ga ik de penalties kijken
Ja jammer hoor. Was wel spannend.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We weten de afloop daarvan inmiddels.
Gewoon allemaal goed geschoten, alleen 2x op de lat is pech hebben.quote:
Ze negeren je, ze lullen over suffe computerspelletetjes of zo.quote:
Zat in het verkeerde topic.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze negeren je, ze lullen over suffe computerspelletetjes of zo.
Nou die penalties waren inderdaad prima genomen door die jongens. Heb een paar wedstrijden gekeken van dit EK en vond het best leuk.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gewoon allemaal goed geschoten, alleen 2x op de lat is pech hebben.
Ik heb alleen dit gezien.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou die penalties waren inderdaad prima genomen door die jongens. Heb een paar wedstrijden gekeken van dit EK en vond het best leuk.
Met z'n oma knotjequote:Op donderdag 21 juli 2016 21:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als goedmakertje dan:
[ afbeelding ]
Sorry. Verkeerd topicquote:Op donderdag 21 juli 2016 21:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze negeren je, ze lullen over suffe computerspelletetjes of zo.
Zag af en toe een wedstrijd voorbijkomen en liet het dan opstaan.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb alleen dit gezien.
Dan heb je hem niet goed genomen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gewoon allemaal goed geschoten, alleen 2x op de lat is pech hebben.
Het was allemaal bedroevend. Nederland heeft nis op het WK te zoeken.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb alleen dit gezien.
Ken ik niet. Het laatste dat ik heb gespeeld is PacMan. En Pong via de tvquote:Op donderdag 21 juli 2016 21:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry. Verkeerd topic
Zou je ook eens moeten spelen. Vind je wel leuk denk ik. Beetje zoals commander Keen van vroeger, maar dan anders.
Wat heb ik met het kapsel van Zlatan te makenquote:
Pong was wel een ware revolutiequote:Op donderdag 21 juli 2016 22:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken ik niet. Het laatste dat ik heb gespeeld is PacMan. En Pong via de tv
Geloof ik graag.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het was allemaal bedroevend. Nederland heeft nis op het WK te zoeken.
En schieten kon je ook. Op een bewegend kruisje. Had je een draad van 3 meterquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pong was wel een ware revolutie
Laatst nog een docu op discovery van gezien. Wel geinig.
Vielen me echt tegen. Dan ook nog van der Heijden van den Haag op de bank laten.quote:
Die viel vandaag dan weer prima in.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vielen me echt tegen. Dan ook nog van der Heijden van den Haag op de bank laten.
Dat heb ik dan weer net niet gezien.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die viel vandaag dan weer prima in.
Gemiste kans. Niet letterlijkquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer net niet gezien.
Maakte de 2-1 op mooie wijze vlak voor tijd en schoot zijn strafschop wel binnen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer net niet gezien.
yoquote:
Je zei het laatst nog dat ie zou moeten spelen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maakte de 2-1 op mooie wijze vlak voor tijd en schoot zijn strafschop wel binnen.
toch wel 2minuten.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:13 schreef JanCees het volgende:
Yo
Hoe groot verschil van 15.6 inch naar 14 inch gaan
Opper heeft er kijk op.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je zei het laatst nog dat ie zou moeten spelen.
Je buikomvang? Wat bedoel je manquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:13 schreef JanCees het volgende:
Yo
Hoe groot verschil van 15.6 inch naar 14 inch gaan
Ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat zijn buikomvang zoveel inch is.quote:
15.6inch = 39.62cmquote:
Wel zijn spijkerbroek ofzoquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat zijn buikomvang zoveel inch is.
OKe en gevoelsmatigquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
15.6inch = 39.62cm
14inch = 35.56 cm
Nee ik heb nog nooit iemand sowieso iets in inches horen zeggenquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ligt dan ook nog aan resolutie enzo geloof ik.quote:
Van 720p naar full HD iigquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ligt dan ook nog aan resolutie enzo geloof ik.
best goed welquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoi Saind, hoe gaat het stoppen met roken?
Gewoon cold turkey of met pleisters of zo?quote:
2 dagen kauwgom en toen klaarquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon cold turkey of met pleisters of zo?
Ik ben gisteren met zo een e-smoker begonnen, wel even wennen hoor.
Valide puntquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
'en klaar'
We spreken elkaar weer over 2 maandjes
Terecht. Opdonderen met je haattaal.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:30 schreef JanCees het volgende:
Wtf mogen ze niet mocro rappen bij RTL ln?
niks haat aan kaaskopquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Terecht. Opdonderen met je haattaal.
al mocros terug naar istanbul.quote:
Als ze hier illegaal zijn of crimineel zeker mee eensquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
al mocros terug naar istanbul.
ik was vandaag op de markt, 90% pinguins.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou, dan blijft er nog 5% over hier.
Voel je je toch ook niet meer thuis.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik was vandaag op de markt, 90% pinguins.
bespottelijk vind ik het.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voel je je toch ook niet meer thuis.
http://www.telegraaf.nl/b(...)s_badmeester___.htmlquote:
kennen die mensen zwemmen dan?quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)s_badmeester___.html
Dit moet echt een walgelijk slechte grap zijn. Desondanks wel keihard gelachen tijdens het lezen.
Wat moet ik zienquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:40 schreef Doublepain het volgende:
De Brazilianen zijn klaar voor de OS
[ afbeelding ]
Nee, dat moeten ze nog even leren.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
kennen die mensen zwemmen dan?
Zijn wat mensen opgepakt vandaag daar. Hebben daarmee een aanslag voorkomen.quote:
Humberto welquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
RTL late night doet niet aan zomerstop?
Er gaat heus nog wel wat gebeuren in Rio. De beveiliging daar is een lachertje.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zijn wat mensen opgepakt vandaag daar. Hebben daarmee een aanslag voorkomen.
Aolonia six wilde een paar inches more. Maar dat bungelde onder de buik.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |