Terecht. Opdonderen met je haattaal.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:30 schreef JanCees het volgende:
Wtf mogen ze niet mocro rappen bij RTL ln?
niks haat aan kaaskopquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Terecht. Opdonderen met je haattaal.
al mocros terug naar istanbul.quote:
Als ze hier illegaal zijn of crimineel zeker mee eensquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
al mocros terug naar istanbul.
ik was vandaag op de markt, 90% pinguins.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou, dan blijft er nog 5% over hier.
Voel je je toch ook niet meer thuis.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik was vandaag op de markt, 90% pinguins.
bespottelijk vind ik het.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voel je je toch ook niet meer thuis.
http://www.telegraaf.nl/b(...)s_badmeester___.htmlquote:
kennen die mensen zwemmen dan?quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)s_badmeester___.html
Dit moet echt een walgelijk slechte grap zijn. Desondanks wel keihard gelachen tijdens het lezen.
Wat moet ik zienquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:40 schreef Doublepain het volgende:
De Brazilianen zijn klaar voor de OS
[ afbeelding ]
Nee, dat moeten ze nog even leren.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
kennen die mensen zwemmen dan?
Zijn wat mensen opgepakt vandaag daar. Hebben daarmee een aanslag voorkomen.quote:
Humberto welquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
RTL late night doet niet aan zomerstop?
Er gaat heus nog wel wat gebeuren in Rio. De beveiliging daar is een lachertje.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zijn wat mensen opgepakt vandaag daar. Hebben daarmee een aanslag voorkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |