Hahaha newbie. Crossroads pvp gevechten aangezien er nog geen BG's bestonden was het mooiste wat er was.quote:
Pokemon Arena?quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:13 schreef Karina het volgende:
Ik vind alleen battlegrounds leuk, Arena ben ik superslecht in en pvp servers zijn irritant.
Dan deed je dat in Hillsbradquote:Op donderdag 21 juli 2016 21:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hahaha newbie. Crossroads pvp gevechten aangezien er nog geen BG's bestonden was het mooiste wat er was.
Uh nee ook niet, over WoW.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:23 schreef Doublepain het volgende:
Maar jullie hadden het over Runescape, Haags is weer de enige die het niet begrijpt, leuk is dat.
Niks ben afgeleid door die wedstrijdquote:Op donderdag 21 juli 2016 21:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je reageert veel te serieus Karina, wat is er aan de hand?
PSV - Porto?quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Niks ben afgeleid door die wedstrijd
Mooie kol hé?quote:
Wat een heldquote:
Ah dankjewel, goeie foto hoor.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als goedmakertje dan:
[ afbeelding ]
We weten de afloop daarvan inmiddels.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah dankjewel, goeie foto hoor.
Maar nu ga ik de penalties kijken
Ja jammer hoor. Was wel spannend.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We weten de afloop daarvan inmiddels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |