vind politiek niet zo belangrijk meerquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Leuk om te volgen. Vaak spannender dan voetbal.
En de ander? Opper?quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat kan ik beamen. Tenminste die ik ken zijn dat, maar ik ken er maar 2 waarvan jij er 1 bent
Zozo, opper telt meteen voor 3.quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja die ook nog, nou laat ik zeggen ik ken er hooguit 5 dan
Dat bedoelde ik niet hequote:Op donderdag 21 juli 2016 20:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zozo, opper telt meteen voor 3.
Dat toernooi is voor hun toch afgelopen, of ben ik nou gek?quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:48 schreef opperkleurder het volgende:
Kijk je -19 Haags?
DENNISVANDERHEIJDENGOD
Weet ik, zat je even te dollen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet heMisschien ken ik er nog een paar zonder het te weten (of zo).
Ze spelen tegen Duitsland voor een WK ticket. 1-2 binnen gekopt vlak voor tijd.quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat toernooi is voor hun toch afgelopen, of ben ik nou gek?
Johquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet ik, zat je even te dollen.
Ow, dat wist ik nietquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze spelen tegen Duitsland voor een WK ticket. 1-2 binnen gekopt vlak voor tijd.
2-2, we gaan verlengenquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ow, dat wist ik niet
Genot!
Schalke > Dortmundquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaat terug naar de club waar hij echt hoort.
BVB DORTMUND
Datzelfde geldt ook wel voor Dortmund.quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als stad is het bijzonder matig. Bijna alle andere steden in die regio zijn leuker.
Ik vind het een mooie naam, net als het Duitse woord: kartoffelsalatquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als stad is het bijzonder matig. Bijna alle andere steden in die regio zijn leuker.
Ik vind de Duitse taal sowieso erg mooi.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vind het een mooie naam, net als het Duitse woord: kartoffelsalat
obersturmbannführer ook mooiquote:Op donderdag 21 juli 2016 21:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind de Duitse taal sowieso erg mooi.
Mijn schoonvader heeft ook nog zo'n ouderwets mobieltje. Zat laatst op zijn telefoon omdat ik iets moest typen voor hem. Zat gewoon echt 5 minuten te vogelen hoe dat toetsenbord ook al weer werktquote:Op donderdag 21 juli 2016 21:06 schreef Doublepain het volgende:
Nokia 3310 touch
http://supergeekforum.org/nokia-3310-touch-type/
NICE
Mijn hunter doet opeens geen dps meerquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja die ook nog, nou laat ik zeggen ik ken er hooguit 5 dan
quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn hunter doet opeens geen dps meer
Voor de patch was ik top dps. Nu haal ik 10% van de dmg t.o.v. partymembers
Het ontgaat mij even waar dit over gaat?quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
WoW spelen na TBCquote:Op donderdag 21 juli 2016 21:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier gaat alles lekker man, bij jou? Wanneer ga je met vakantie, en ga je ook naar het buitenland of niet?quote:
BM? Ik heb alleen een beetje low levels gekilled om te proberen, dacht dat het wel meeviel eigenlijk. Anders SV proberen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
World pvp is nooit leuk geweest.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
World pvp ging toen officieel dood.
MM nu. ik zal BM eens proberenquote:Op donderdag 21 juli 2016 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
BM? Ik heb alleen een beetje low levels gekilled om te proberen, dacht dat het wel meeviel eigenlijk. Anders SV proberen.
Lekker niveauloos pvpenquote:Op donderdag 21 juli 2016 21:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
World pvp was waarvoor ik het spel speelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |