Gewoon allemaal goed geschoten, alleen 2x op de lat is pech hebben.quote:
Ze negeren je, ze lullen over suffe computerspelletetjes of zo.quote:
Zat in het verkeerde topic.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze negeren je, ze lullen over suffe computerspelletetjes of zo.
Nou die penalties waren inderdaad prima genomen door die jongens. Heb een paar wedstrijden gekeken van dit EK en vond het best leuk.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gewoon allemaal goed geschoten, alleen 2x op de lat is pech hebben.
Ik heb alleen dit gezien.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou die penalties waren inderdaad prima genomen door die jongens. Heb een paar wedstrijden gekeken van dit EK en vond het best leuk.
Met z'n oma knotjequote:Op donderdag 21 juli 2016 21:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als goedmakertje dan:
[ afbeelding ]
Sorry. Verkeerd topicquote:Op donderdag 21 juli 2016 21:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze negeren je, ze lullen over suffe computerspelletetjes of zo.
Zag af en toe een wedstrijd voorbijkomen en liet het dan opstaan.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb alleen dit gezien.
Dan heb je hem niet goed genomen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gewoon allemaal goed geschoten, alleen 2x op de lat is pech hebben.
Het was allemaal bedroevend. Nederland heeft nis op het WK te zoeken.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb alleen dit gezien.
Ken ik niet. Het laatste dat ik heb gespeeld is PacMan. En Pong via de tvquote:Op donderdag 21 juli 2016 21:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry. Verkeerd topic
Zou je ook eens moeten spelen. Vind je wel leuk denk ik. Beetje zoals commander Keen van vroeger, maar dan anders.
Wat heb ik met het kapsel van Zlatan te makenquote:
Pong was wel een ware revolutiequote:Op donderdag 21 juli 2016 22:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken ik niet. Het laatste dat ik heb gespeeld is PacMan. En Pong via de tv
Geloof ik graag.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het was allemaal bedroevend. Nederland heeft nis op het WK te zoeken.
En schieten kon je ook. Op een bewegend kruisje. Had je een draad van 3 meterquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pong was wel een ware revolutie
Laatst nog een docu op discovery van gezien. Wel geinig.
Vielen me echt tegen. Dan ook nog van der Heijden van den Haag op de bank laten.quote:
Die viel vandaag dan weer prima in.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vielen me echt tegen. Dan ook nog van der Heijden van den Haag op de bank laten.
Dat heb ik dan weer net niet gezien.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die viel vandaag dan weer prima in.
Gemiste kans. Niet letterlijkquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer net niet gezien.
Maakte de 2-1 op mooie wijze vlak voor tijd en schoot zijn strafschop wel binnen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer net niet gezien.
yoquote:
Je zei het laatst nog dat ie zou moeten spelen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maakte de 2-1 op mooie wijze vlak voor tijd en schoot zijn strafschop wel binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |