Ik doe niet veel in de zomerquote:Op donderdag 21 juli 2016 18:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou ietsjes meer actief mag ik wel worden.
Meer actief. De gruwel.
Actiever.
Beetje wel natuurlijk. Maar ik heb nu regelmatig dat ik goed moet nadenken welke dag het ook alweer is.quote:Op donderdag 21 juli 2016 18:56 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Merk je niks van als je alleen maar thuis bent toch
Een hele voorbereiding geweest las ik. In eerste instantie denk je hij huurt een vrachtwagen en geeft gas.quote:Op donderdag 21 juli 2016 18:57 schreef JanCees het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)en-aanslag~a4343899/
Tot zover het lone wolf verhaal
Dan is er iets goed misquote:Op donderdag 21 juli 2016 18:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Beetje wel natuurlijk. Maar ik heb nu regelmatig dat ik goed moet nadenken welke dag het ook alweer is.
Dat heb ik in de lente herfst en winter. In de zomer ook niet maar dat hang ik niet aan de grote klok.quote:
Doe nu alleen elke dag even pompen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 18:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat heb ik in de lente herfst en winter. In de zomer ook niet maar dat hang ik niet aan de grote klok.
Nee hoor, dat is heel normaal. Ik hoef niet om 6 uur m'n bed uit en ik heb niet het gevoel van wat JanCees zei. Die kijkt uit naar het weekend.quote:
Ik heb geen vriendin momenteel. En ik heb niks met prostitutie.quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Doe nu alleen elke dag even pompen.
nee gewoon even gewichten pompenquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendin momenteel. En ik heb niks met prostitutie.
We hadden zo'n vermoeden daarentegenquote:Op donderdag 21 juli 2016 18:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat heb ik in de lente herfst en winter. In de zomer ook niet maar dat hang ik niet aan de grote klok.
Ik ben de broer van Henk de Vries nietquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee gewoon even gewichten pompen
ben gekke henkie niet
We ? En welk vermoeden ?quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We hadden zo'n vermoeden daarentegen
Chinees gegeten ?quote:
Don Leoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |