Ik doe niet veel in de zomerquote:Op donderdag 21 juli 2016 18:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou ietsjes meer actief mag ik wel worden.
Meer actief. De gruwel.
Actiever.
Beetje wel natuurlijk. Maar ik heb nu regelmatig dat ik goed moet nadenken welke dag het ook alweer is.quote:Op donderdag 21 juli 2016 18:56 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Merk je niks van als je alleen maar thuis bent toch
Een hele voorbereiding geweest las ik. In eerste instantie denk je hij huurt een vrachtwagen en geeft gas.quote:Op donderdag 21 juli 2016 18:57 schreef JanCees het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)en-aanslag~a4343899/
Tot zover het lone wolf verhaal
Dan is er iets goed misquote:Op donderdag 21 juli 2016 18:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Beetje wel natuurlijk. Maar ik heb nu regelmatig dat ik goed moet nadenken welke dag het ook alweer is.
Dat heb ik in de lente herfst en winter. In de zomer ook niet maar dat hang ik niet aan de grote klok.quote:
Doe nu alleen elke dag even pompen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 18:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat heb ik in de lente herfst en winter. In de zomer ook niet maar dat hang ik niet aan de grote klok.
Nee hoor, dat is heel normaal. Ik hoef niet om 6 uur m'n bed uit en ik heb niet het gevoel van wat JanCees zei. Die kijkt uit naar het weekend.quote:
Ik heb geen vriendin momenteel. En ik heb niks met prostitutie.quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Doe nu alleen elke dag even pompen.
nee gewoon even gewichten pompenquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendin momenteel. En ik heb niks met prostitutie.
We hadden zo'n vermoeden daarentegenquote:Op donderdag 21 juli 2016 18:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat heb ik in de lente herfst en winter. In de zomer ook niet maar dat hang ik niet aan de grote klok.
Ik ben de broer van Henk de Vries nietquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee gewoon even gewichten pompen
ben gekke henkie niet
We ? En welk vermoeden ?quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We hadden zo'n vermoeden daarentegen
Chinees gegeten ?quote:
Don Leoquote:
3. Morgen laatste dag.quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:57 schreef vincenzo78 het volgende:
Op welke dag van die klote Vierdaagse zitten we?
Dat vind ik wat te ver gaan. Heb er zelf ook niets mee en het interesseert me werkelijk geen moer maar een aanslag hoeft van mij niet.quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:04 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Als je ooit hoopte op een vrachtwagen...
Dat is wel heel erg cru hoor. Niet dat het mij verder interesseert, wist ook niet welke dag ze nu waren.quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:04 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Als je ooit hoopte op een vrachtwagen...
http://www.thesportbible.(...)disappeared-20160720quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg cru hoor. Niet dat het mij verder interesseert, wist ook niet welke dag ze nu waren.
Ik vind Zlatan raar.quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.thesportbible.(...)disappeared-20160720
Ik vind dit allemaal maar raar.
Mmmm ik gok photoshopquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.thesportbible.(...)disappeared-20160720
Ik vind dit allemaal maar raar.
Het kan ook een onzin artikel zijn hoor. Het is dat ik via, via toevallig net een Zlatan iets zag toen jij postte en het derhalve niet voor mijzelf kon houden vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmmm ik gok photoshopOf er is iets met het water daar.
Dat van die namen wist ik. En de rest zal inderdaad gewoon bs zijn. Beetje The Sun niveau.quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het kan ook een onzin artikel zijn hoor. Het is dat ik via, via toevallig net een Zlatan iets zag toen jij postte en het derhalve niet voor mijzelf kon houden vanzelfsprekend.
https://www.oneworld.nl/w(...)r-honger-met-tattoos
Toch niet zo raar dus en best een mooie actie (En al in 2015)
jeetje die hagenezen zijn wel bijdehand he, maar idd niet van een vreemdequote:Op donderdag 21 juli 2016 20:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet van een vreemde inderdaad.
Hagenezen zijn van nature hele lieve mensen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
jeetje die hagenezen zijn wel bijdehand he, maar idd niet van een vreemdeDat zou een beetje gek zijn.
Dat kan ik beamen. Tenminste die ik ken zijn dat, maar ik ken er maar 2 waarvan jij er 1 bentquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hagenezen zijn van nature hele lieve mensen.
Hoi opperquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:30 schreef opperkleurder het volgende:
Goedenavond vrienden
[ afbeelding ]
Nazi.quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:30 schreef opperkleurder het volgende:
Goedenavond vrienden
[ afbeelding ]
vind politiek niet zo belangrijk meerquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Leuk om te volgen. Vaak spannender dan voetbal.
En de ander? Opper?quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat kan ik beamen. Tenminste die ik ken zijn dat, maar ik ken er maar 2 waarvan jij er 1 bent
Zozo, opper telt meteen voor 3.quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja die ook nog, nou laat ik zeggen ik ken er hooguit 5 dan
Dat bedoelde ik niet hequote:Op donderdag 21 juli 2016 20:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zozo, opper telt meteen voor 3.
Dat toernooi is voor hun toch afgelopen, of ben ik nou gek?quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:48 schreef opperkleurder het volgende:
Kijk je -19 Haags?
DENNISVANDERHEIJDENGOD
Weet ik, zat je even te dollen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet heMisschien ken ik er nog een paar zonder het te weten (of zo).
Ze spelen tegen Duitsland voor een WK ticket. 1-2 binnen gekopt vlak voor tijd.quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat toernooi is voor hun toch afgelopen, of ben ik nou gek?
Johquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet ik, zat je even te dollen.
Ow, dat wist ik nietquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze spelen tegen Duitsland voor een WK ticket. 1-2 binnen gekopt vlak voor tijd.
2-2, we gaan verlengenquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ow, dat wist ik niet
Genot!
Schalke > Dortmundquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaat terug naar de club waar hij echt hoort.
BVB DORTMUND
Datzelfde geldt ook wel voor Dortmund.quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als stad is het bijzonder matig. Bijna alle andere steden in die regio zijn leuker.
Ik vind het een mooie naam, net als het Duitse woord: kartoffelsalatquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als stad is het bijzonder matig. Bijna alle andere steden in die regio zijn leuker.
Ik vind de Duitse taal sowieso erg mooi.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vind het een mooie naam, net als het Duitse woord: kartoffelsalat
obersturmbannführer ook mooiquote:Op donderdag 21 juli 2016 21:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind de Duitse taal sowieso erg mooi.
Mijn schoonvader heeft ook nog zo'n ouderwets mobieltje. Zat laatst op zijn telefoon omdat ik iets moest typen voor hem. Zat gewoon echt 5 minuten te vogelen hoe dat toetsenbord ook al weer werktquote:Op donderdag 21 juli 2016 21:06 schreef Doublepain het volgende:
Nokia 3310 touch
http://supergeekforum.org/nokia-3310-touch-type/
NICE
Mijn hunter doet opeens geen dps meerquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja die ook nog, nou laat ik zeggen ik ken er hooguit 5 dan
quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn hunter doet opeens geen dps meer
Voor de patch was ik top dps. Nu haal ik 10% van de dmg t.o.v. partymembers
Het ontgaat mij even waar dit over gaat?quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
WoW spelen na TBCquote:Op donderdag 21 juli 2016 21:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier gaat alles lekker man, bij jou? Wanneer ga je met vakantie, en ga je ook naar het buitenland of niet?quote:
BM? Ik heb alleen een beetje low levels gekilled om te proberen, dacht dat het wel meeviel eigenlijk. Anders SV proberen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
World pvp is nooit leuk geweest.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
World pvp ging toen officieel dood.
MM nu. ik zal BM eens proberenquote:Op donderdag 21 juli 2016 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
BM? Ik heb alleen een beetje low levels gekilled om te proberen, dacht dat het wel meeviel eigenlijk. Anders SV proberen.
Lekker niveauloos pvpenquote:Op donderdag 21 juli 2016 21:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
World pvp was waarvoor ik het spel speelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |