of niet komen opdagen, bij een bioscoop bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 21 juli 2016 16:07 schreef Scrummie het volgende:
Ik snap niet dat mensen zich niet aan weddenschappen houden. Ben je dan een slappeling zeg.
Ik lees hier ook meer dan ik post. Vind de sfeer hier leuk.quote:Op donderdag 21 juli 2016 16:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bedankt. Ik doe mijn best zo veel mogelijk hier te posten, dat is vast ook wat waard
.
Valide punt amice.quote:Op donderdag 21 juli 2016 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja oke maar Typisch heb ik wel enigszins hoog zitten en Tjacka is een erkende randdebiel.
Bijna net zo leuk als onze (voorheen) beste SC van FOK!quote:Op donderdag 21 juli 2016 16:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik lees hier ook meer dan ik post. Vind de sfeer hier leuk.
quote:Op donderdag 21 juli 2016 16:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
of niet komen opdagen, bij een bioscoop bijvoorbeeld.
Post gewoon mee danquote:Op donderdag 21 juli 2016 16:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik lees hier ook meer dan ik post. Vind de sfeer hier leuk.
Dit verhaal ken ik nog niet? Wie is er niet op komen dagen?quote:Op donderdag 21 juli 2016 16:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
of niet komen opdagen, bij een bioscoop bijvoorbeeld.
Welke is dat?quote:Op donderdag 21 juli 2016 16:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bijna net zo leuk als onze (voorheen) beste SC van FOK!
GGMM kan jou hier meer over vertellenquote:Op donderdag 21 juli 2016 16:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit verhaal ken ik nog niet? Wie is er niet op komen dagen?
Een of ander jood, ook nog in zijn stadquote:Op donderdag 21 juli 2016 16:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit verhaal ken ik nog niet? Wie is er niet op komen dagen?
Arme Johannesquote:Op donderdag 21 juli 2016 16:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Een of ander jood, ook nog in zijn stad
Waarom zou hij mij nu wel moeten vergeten? Ik wil niet te narcistisch klinken maar ik vind jouw opvatting ook wel weer ietwat negatiefquote:Op donderdag 21 juli 2016 16:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
LR is terug. Derhave is je sig. niet meer van toepassing.
Jawel, ik steun LR nog steeds nu hij het zo zwaar heeft op zijn werk door het weer, dus mijn SIG klopt nogquote:Op donderdag 21 juli 2016 16:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
LR is terug. Derhave is je sig. niet meer van toepassing.
Bedanktquote:Op donderdag 21 juli 2016 16:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jawel, ik steun LR nog steeds nu hij het zo zwaar heeft op zijn werk door het weer, dus mijn SIG klopt nog
quote:
Onlogisch loopt weer weg hoorquote:Op donderdag 21 juli 2016 16:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom zou hij mij nu wel moeten vergeten? Ik wil niet te narcistisch klinken maar ik vind jouw opvatting ook wel weer ietwat negatief
2 miljoen max las ik, niks mis meequote:Op donderdag 21 juli 2016 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt
Hoeveel gaat Psv nog verdienen aan Wijnaldum?
Fijne meevaller en wat een bedrag voor Wijnaldumquote:Op donderdag 21 juli 2016 16:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Onlogisch loopt weer weg hoor
[..]
2 miljoen max las ik, niks mis mee
Ja, wat was het tof he? Mooie tijd.quote:Op donderdag 21 juli 2016 16:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bijna net zo leuk als onze (voorheen) beste SC van FOK!
Ik schrok meer van het bedrag voor Gotze maar ook van welk teamquote:Op donderdag 21 juli 2016 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fijne meevaller en wat een bedrag voor Wijnaldum
Welk terras zit je?quote:Op donderdag 21 juli 2016 16:22 schreef DonRaja het volgende:
Goedemiddag vanaf een zonnig terras in Den Haag.
In een stad als Den Haag zijn er tal van cafés en restaurants.quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
Denk voor een café of een restaurant
oh ik dacht een paar maarquote:Op donderdag 21 juli 2016 17:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In een stad als Den Haag zijn er tal van cafés en restaurants.
Nasi uit moeders keuken met een eitje uit eigen leg.quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker makkelijk broodje braadworst en broodje gezond.
Hier ook zo iets. Nu is het te houden. Gisteren was ik gebroken om 20.30 naar bed gegaan.quote:Op donderdag 21 juli 2016 18:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Temperatuur gaat de goede kanto p hier.
Net 25 graden
Gelukkig begin v olgende week rond de 30quote:Op donderdag 21 juli 2016 18:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier ook zo iets. Nu is het te houden. Gisteren was ik gebroken om 20.30 naar bed gegaan.
Net een BBQ achter de rug met heel wat vleeschquote:Op donderdag 21 juli 2016 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker makkelijk broodje braadworst en broodje gezond.
Oh ja, dat ben ik gevoelsmatig kwijt. Vreemd is dat. Vroeger vond ik het lekker om op vrijdag een uurtje eerder naar huis te mogen. Nu heb ik daar totaal geen notie maar van.quote:
heb ik ookquote:Op donderdag 21 juli 2016 18:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh ja, dat ben ik gevoelsmatig kwijt. Vreemd is dat. Vroeger vond ik het lekker om op vrijdag een uurtje eerder naar huis te mogen. Nu heb ik daar totaal geen notie maar van.
Te warm. Heeft geen nut. Zweten en inactief.quote:Op donderdag 21 juli 2016 18:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gelukkig begin v olgende week rond de 30
Het is dan ook een waanidee dat je elke dag actief moet zijnquote:Op donderdag 21 juli 2016 18:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Te warm. Heeft geen nut. Zweten en inactief.
Vlees bij een BBQ, jeetje man.quote:Op donderdag 21 juli 2016 18:54 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Net een BBQ achter de rug met heel wat vleesch
Ik plande mijn vakanties tijdens grote toernooien. Nu kijk ik niet meer uit naar de vakantie maar nog wel naar de sportevenementen.quote:
Merk je niks van als je alleen maar thuis bent tochquote:Op donderdag 21 juli 2016 18:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh ja, dat ben ik gevoelsmatig kwijt. Vreemd is dat. Vroeger vond ik het lekker om op vrijdag een uurtje eerder naar huis te mogen. Nu heb ik daar totaal geen notie maar van.
Nou ietsjes meer actief mag ik wel worden.quote:Op donderdag 21 juli 2016 18:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is dan ook een waanidee dat je elke dag actief moet zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |