SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbau's, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
Tsjiks:
[ Bericht 2% gewijzigd door onlogisch op 21-07-2016 15:46:43 ]
Whehe. dondersteentje.quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:27 schreef Jojoortje het volgende:
Ja ik was er ook één. Wij deden andere dingen in die tijd.
Ik hoop dat het meer spektakel wordt dan gisterenquote:Op donderdag 21 juli 2016 15:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dundee United.
Nu even snel douchen en dan de tour maar eens meekijken.
Het is een bergtijdrit dus je krijgt wel wat je kunt verwachten denk ik.quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop dat het meer spektakel wordt dan gisteren
Voorlopig moet ik nog een uur werken
Dundee
Serieus?quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog 130 keer posten en je tikt de 100.000 aan
Waarschijnlijk zijn het weer een stel mensen die zo hard mogelijk proberen te fietsen, net als gisteren.quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:34 schreef onlogisch het volgende:
Ik hoop dat het meer spektakel wordt dan gisteren
Wat een mazzel dat ik dat voor je in de gaten hou héquote:
Wielrennen is dan ook geen sportquote:Op donderdag 21 juli 2016 15:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn het weer een stel mensen die zo hard mogelijk proberen te fietsen, net als gisteren.
Ik ben er ook weer uitgehaald door 1 of andere lul.quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kijk ze mij niet bij de prachtusers zetten. Goede prank jongens haha.
Done maatje. Niet dat je hier vaak postquote:Op donderdag 21 juli 2016 15:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben er ook weer uitgehaald door 1 of andere lul.
Er zijn dagen dat ook een mod het moet ontgelden. Volledig aan zichzelf te danken overigens.quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:46 schreef Sked het volgende:
Stijn krijgt het wel te verduren vandaag zeg
Nou Stinho, we wachten het af.quote:Op donderdag 21 juli 2016 09:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
[..]
Dit is wel bijzonder zwakquote:Op donderdag 21 juli 2016 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, jij wacht ook nog op kratjes bier.
Dat klopt, 5 stuksquote:Op donderdag 21 juli 2016 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, jij wacht ook nog op kratjes bier.
Hoe voel je je daarbij?quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat klopt, 5 stuks3 jaar inmiddels.
Waarom heb je het dan op bier gewed?quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik drink niet eens bier, maar ik doe het jullie graag cadeau
Wat boeit het waar er om gewed wordt? Wanneer met wed en het niet nakomt ben je gewoon smeriger dan dat witte spul wat weleens bij mensen in de mondhoeken ontstaat als ze dorst hebbenquote:Op donderdag 21 juli 2016 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom heb je het dan op bier gewed?
quote:Cyrus Grissom: [to Johnny 23] I despise rapists. For me, you're somewhere between a cockroach and that white stuff that accumulates at the corner of your mouth when you're really thirsty. But, in your case, I'll make an exception.
Hij begon daarmeequote:Op donderdag 21 juli 2016 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom heb je het dan op bier gewed?
quote:Op zondag 20 mei 2012 17:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
5 kratjes op dat Feyenoord niet in het rechter rijtje eindigt.
quote:Op zondag 20 mei 2012 17:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee.
Ik wed dat PSV lager eindigt dan Feyenoord. Deal or no deal? Laat iemand de shit posten in dat topic, dan komt het goed.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |