SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Team Valor (rood/Moltres)
44rdbei
Blobje
DaCybrSrfr
Delibird
DjUntzUntz
Friday12
Funzel
Hawaii_Tim
houdjemond
Inaithnir
LastPost
Lenny_Leonard
Lijnloos
PeeJie_
Rabieluh
RichardRichard
Rockiejj
Sarasi
schuimpjes
Syntos
Xummon
Team Mystic (blauw/Articuno)
Badr_Harry
Ceased2Be
douche-eendje
Franknfurter
FreekVonk
IJsdraakje
Koettie
LompeHork
Narcotical
Poekie1993
Reemi
Sked
Slimpleton
Tjik
Typisch
Team Instinct (geel/Zapdos)
borisz
DeLuna
deuk.in.een.pakje.boter
esv7
Gesloten
Gutanoth
Kwaitnait
PrisTheShiz
pussycatdoll
rubensanti
Shadowkid053
Skysherrif
ThePlaneteer
toekito
Items
Hier staat een volledige lijst met items in het spel inclusief vanaf welk level je ze kan krijgen, waar je ze kan krijgen en wat je er mee kunt.
Experience
Pokémon
Je kan elke generatie 1 Pokémon in het spel tot nu toe verkrijgen behalve Ditto en legendarische/mythische Pokémon (Articuno, Zapdos, Moltres, Mew en Mewtwo). Andere generaties zullen later toegevoegd worden.
Pokémon GO Plus
Te koop voor ¤39,99 bij de officiële Nintendo webwinkel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veelgestelde vragen in dit topic
Hoe kan ik een team kiezen?
Hiervoor moet je eerst level 5 zijn. Dan klik je op een willekeurige gym (hij hoeft alleen zichtbaar te zijn op je kaart) en krijg je een verhaaltje van professor Willow. Hij geeft je de mogelijkheid om een team te kiezen.
Kan ik beïnvloeden welke Eeveelution ik krijg?
Voor zover we weten niet. Een reddituser heeft de volgende data verzameld: Eeveelutions
Wat betekenen die pootjes rechts onderin mijn scherm?
De pootjes geven de afstand aan tot de pokemon die erbij staat. 3 pootjes betekent dat je in de buurt bent maar nog even moet wandelen, 2 betekent dat je er bijna bent, bij 1 ben je heel warm en als er geen pootjes meer onder staan moet de pokémon in je cirkel te vinden zijn.
[ Bericht 1% gewijzigd door Franknfurter op 11-07-2016 20:34:56 ]
quote:Op maandag 11 juli 2016 18:24 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Je bedoelt gefeliciteerd met de overduidelijk enige juiste keuze?
Gewoon dat ding om en langzaam rondjes fietsen, ideaal.quote:Op maandag 11 juli 2016 18:23 schreef Helsinki het volgende:
Pokémon Go Plus gaat me wel even te ver hoor.
Voor de echte fans vast wel, ja.quote:Op maandag 11 juli 2016 18:25 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Gewoon dat ding om en langzaam rondjes fietsen, ideaal.
Nee, het geeft je wel een kans op de betere pokemons. Een 10 Km ei kan ook een Ratatta hebben.quote:Op maandag 11 juli 2016 18:37 schreef isax het volgende:
[..]
Dus hoe verder je loopt hoe beter de Pokemon?
Ja, wel terechtquote:Op maandag 11 juli 2016 18:41 schreef FrauMilena het volgende:
230,- boete voor Pokemon Go op je fiets, boh.
Waar, hoezo? Telefoneren op de fiets mag gewoon dacht ik xDquote:Op maandag 11 juli 2016 18:41 schreef FrauMilena het volgende:
Wat? Hoezo dat dan?quote:Op maandag 11 juli 2016 18:41 schreef FrauMilena het volgende:
Team Blauw, en gauw!quote:Op maandag 11 juli 2016 18:30 schreef Inaithnir het volgende:
Zoals mijn collega al riep: Team rood of dood. Als het rijmt moet het wel waar zijn
Straks maar weer mijn rondje park doen. Er lijkt ergens een Golbat te vliegen!
quote:Op maandag 11 juli 2016 18:42 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Waar, hoezo? Telefoneren op de fiets mag gewoon dacht ik xD
Mn snorlax is nu 900CP
Volgens de verslaggeving bij EenVandaag.quote:
Ohhhhh zo!quote:Op maandag 11 juli 2016 18:38 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Nee, het geeft je wel een kans op de betere pokemons. Een 10 Km ei kan ook een Ratatta hebben.
P.s. Pidgeot van 939 CP en lvl 16
Zag het ook. Groot gelijk want eigenlijk is het wachten op ongelukken.quote:Op maandag 11 juli 2016 18:44 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
Volgens de verslaggeving bij EenVandaag.
Zelfde geldt voor stoppen op de vluchtstrook om een pokemon te vangen, maar dat is niet meer dan logisch.
Rond 9 uur kwamen bij mij al Gastly's tevoorschijn.quote:Op maandag 11 juli 2016 18:48 schreef Slimpleton het volgende:
Iemand een idee hoe laat er andere pokemon zijn? Ze zeggen savonds zijn er andere pokemon buiten. Is dat als het donker is pas? Of rond acht uur? Iemand ervaring?
Ah mooi. Hoewel ik hier overdag ook om de haverklap gastlys vang. Maar ben benieuwd!quote:Op maandag 11 juli 2016 18:49 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Rond 9 uur kwamen bij mij al Gastly's tevoorschijn.
Dit is nieuw voor mij, dan ga ik S nachts pokemon spottenquote:Op maandag 11 juli 2016 18:49 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Rond 9 uur kwamen bij mij al Gastly's tevoorschijn.
Laat alles vallen, gotta catch them allquote:Op maandag 11 juli 2016 18:54 schreef Helsinki het volgende:
Shit, ben nu niet in de gelegenheid om naar buiten te gaan.
Ja, eigenlijk wel hèquote:Op maandag 11 juli 2016 18:59 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Laat alles vallen, gotta catch them all
Ik wilde een Electabuz vangen, scheet er een pidgey op mn kop.quote:Op maandag 11 juli 2016 19:03 schreef FrauMilena het volgende:
Zit in bijrijdersstoel, net een Pidgey gevangen.
Was een gok, de meeste spelers vinden die Pikachu niet.quote:Op maandag 11 juli 2016 19:02 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Pikachu toch. Gewoon die starters 5x negeren.
Ja, ik had dat ook bij mijn electabuzz. Superchillquote:Op maandag 11 juli 2016 19:08 schreef esv7 het volgende:
Klopt het dat je 32 candy krijgt als je ei uitkomt? Heb ineens 32 mr mime candy.
Oo dat is wel nice ja, was al aan het balen van een vanonat uit een 5km ei maar met die candy wel chill.quote:Op maandag 11 juli 2016 19:09 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ja, ik had dat ook bij mijn electabuzz. Superchill
Team blauw for me plsquote:Op maandag 11 juli 2016 19:16 schreef Franknfurter het volgende:
Nog meer mensen die ik in de OP kan toevoegen?
Team Valorquote:Op maandag 11 juli 2016 19:16 schreef Franknfurter het volgende:
Mij mag je voor rood noteren!quote:Op maandag 11 juli 2016 19:16 schreef Franknfurter het volgende:
Team instinct!quote:Op maandag 11 juli 2016 19:16 schreef Franknfurter het volgende:
Je kan een team kiezen als je level 5 bent en je een gym bezoekt.quote:Op maandag 11 juli 2016 19:25 schreef sonnyspek het volgende:
Kunnen jullie mij toevoegen? sonnyspek
Ik heb geen team gekozen?
Team Mysticquote:Op maandag 11 juli 2016 19:16 schreef Franknfurter het volgende:
Ik zit nog niet eens in een team. Schiet niet opquote:Op maandag 11 juli 2016 19:04 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Meer toewijding is wel een must hoor
's avonds gaat het wel achteruit, als Amerika wakker wordtquote:Op maandag 11 juli 2016 19:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pff, zijn de servers zo traag of ligt dat aan mij? Ik kan niets laden, de app opent geen gyms en geen pokestops.
Servers zijn momenteel echt shitquote:Op maandag 11 juli 2016 19:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pff, zijn de servers zo traag of ligt dat aan mij? Ik kan niets laden, de app opent geen gyms en geen pokestops.
Ik kreeg net ook even helemaal niks te zien. Dacht even dat ik mijn eerste paar pokemons alweer kwijt was.quote:Op maandag 11 juli 2016 19:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb inderdaad wel erger meegemaakt met oa WoWquote:Op maandag 11 juli 2016 19:31 schreef Molurus het volgende:
Ach, de vanilla WoW servers waren veel erger. Dit wordt nog wel beter schat ik.
Gewoon 2 uur bezig met de voorbereiding van een Boss fight, en dan instance server die crasht.quote:Op maandag 11 juli 2016 19:32 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Heb inderdaad wel erger meegemaakt met oa WoW
Diablo3 launch was ook 'leuk'
youtube staat waarschijnlijk vol met tutorial filmpjes ondertussenquote:Op maandag 11 juli 2016 19:42 schreef Fe2O3 het volgende:
Hrm, teveel wind voor de fiets ...
Hoe werkt dat vangen precies? Ik zie bosjes bewegen op de map, en als ik een pokemon kies die dichtbij is dan verdwijnt dat, of niet.
Loop je erheen, en dan is er niks?
Tot nu toe vind ik alleen wat als ik gewoon loop, maar specifiek 'jagen' ??? is er ergens een tutorial voor nubs als mij?
Rechtsonder kan je zien welke er in de buurt is. Als je erop klikt zie je hoever van je verwijderd ze zijn. En dan is het zelf uitzoeken welke kant je op moet lopen om ze te kunnen vangen. Als er geen voetjes meer onderstaan verschijnt ie automatisch bij je in de buurt.quote:Op maandag 11 juli 2016 19:42 schreef Fe2O3 het volgende:
Hrm, teveel wind voor de fiets ...
Hoe werkt dat vangen precies? Ik zie bosjes bewegen op de map, en als ik een pokemon kies die dichtbij is dan verdwijnt dat, of niet.
Loop je erheen, en dan is er niks?
Tot nu toe vind ik alleen wat als ik gewoon loop, maar specifiek 'jagen' ??? is er ergens een tutorial voor nubs als mij?
Team blauwquote:Op maandag 11 juli 2016 19:16 schreef Franknfurter het volgende:
Team blauwquote:Op maandag 11 juli 2016 19:16 schreef Franknfurter het volgende:
Ja dat heb ik ook erg regelmatig. Dan zijn ze vaak ook echt verder weg. Soms helpt het de App even te resetten.quote:Op maandag 11 juli 2016 19:45 schreef Fe2O3 het volgende:
Ah
Maar het is 3 of 3+ ? Van werk naar winkel lopen bijv. zelfde pokemons allemaal 3 voetjes. Of update dat gewoon slecht/traag?
Team Yellowquote:Op maandag 11 juli 2016 19:16 schreef Franknfurter het volgende:
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 11 juli 2016 19:58 schreef Molurus het volgende:
Zijn er nog bepaalde pokemons superzeldzaam? Of kom je alles min of meer even vaak tegen?
het eerst ja. En hoe hoger level je bent hoe makkelijker je zeldzamere pokemons tegen komt.quote:Op maandag 11 juli 2016 19:59 schreef Molurus het volgende:
[..]
Als ik het zou weten zou ik het niet vragen. Ik hoop het eerste.
Ja, maar niet alle portals zijn verwerkt in Pokemon Go.quote:Op maandag 11 juli 2016 19:56 schreef Fe2O3 het volgende:
https://www.ingress.com/intel
Portals daar zijn pokestops of gyms toch? ^^
3 meter, en je moet je telefoon hard genoeg gooien, anders haalt ie het niet.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:12 schreef mergbot het volgende:
wat is ongeveer de afstand die je bij een pokemans moet zijn om een pokebal te kunnen gooien? 50 meter ofzo?
Ik heb het idee dat ze rondlopen en ook elk kwartier ongeveer spawnen/refreshen. Had een hypno op 1 stapje afstand, ik laat alles vallen en ren naar buiten, weg issie. Ripnoquote:Op maandag 11 juli 2016 20:12 schreef Cikx het volgende:
Lopen de pokémon eigenlijk ook rond of blijven die op een bepaalde plek staan?
ik heb wel ingress gespeeld, is de afstand vergelijkbaar?quote:Op maandag 11 juli 2016 20:16 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
3 meter, en je moet je telefoon hard genoeg gooien, anders haalt ie het niet.
Haha balen zeg. Ik zit hier al een uur met een Shelder en een Seal op 3 stapjes afstand met de hoop dat ze hier naar toe komen.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:24 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze rondlopen en ook elk kwartier ongeveer spawnen/refreshen. Had een hypno op 1 stapje afstand, ik laat alles vallen en ren naar buiten, weg issie. Ripno
quote:Op maandag 11 juli 2016 20:16 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
3 meter, en je moet je telefoon hard genoeg gooien, anders haalt ie het niet.
Je moet ook naar buiten schat.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:30 schreef Cikx het volgende:
[..]
Haha balen zeg. Ik zit hier al een uur met een Shelder en een Seal op 3 stapjes afstand met de hoop dat ze hier naar toe komen.
Mij bij team instinct alsjeblieftquote:Op maandag 11 juli 2016 19:16 schreef Franknfurter het volgende:
Insence aan en binnen blijven dan maar..quote:
Op een gegeven moment is zo'n gym toch gewoon niet meer te doen. Hoe zouden ze dat oplossen?quote:Op maandag 11 juli 2016 20:40 schreef KingRoland het volgende:
En wie is die grappenmaker die @elandsgracht een 872cp Aerodactyl heeft gezet
Neem aan dat dat niet enkel voor Pokemon geldt.quote:Op maandag 11 juli 2016 18:41 schreef FrauMilena het volgende:
Tering, je moet er maar zin in hebben.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:42 schreef TigerXtrm het volgende:
Net in een willekeurige woonwijk twee 20ers die in hun auto alle Pokestops af aan het gaan waren
Bij android kun je je google maps een offline stuk laten downloaden, schijnt data te schelenquote:Op maandag 11 juli 2016 20:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe zorgen jullie dat je internetbundel niet naar de kloten gaat?
alles uitzetten gewoon en dan 3G/4G op alleen Pokemon GO.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Thuis WiFi en buiten vreet GO niet gek veel aan data op 4g eigenlijk.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nieuwelingen een exp boost geven?quote:Op maandag 11 juli 2016 20:42 schreef DaCybrSrfr het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is zo'n gym toch gewoon niet meer te doen. Hoe zouden ze dat oplossen?
Hier ook een gym met een lapras van 1100quote:Op maandag 11 juli 2016 20:40 schreef KingRoland het volgende:
En wie is die grappenmaker die @elandsgracht een 872cp Aerodactyl heeft gezet
Ehm, nee.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Neem aan dat dat niet enkel voor Pokemon geldt.
Een bundel van 10GB hebbenquote:Op maandag 11 juli 2016 20:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel leuk natuurlijk dat er een boete op staat, echter wordt het totaal niet gehandhaafd.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:53 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ehm, nee.
Zou wat zijn, speciale wetgeving voor PoGo.
en nog wat reclame erop gooien. Lekker man niets mis mee.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Misschien op het moment dat het in Nederland ook officieel uit is, eens een poging wagen.
Wel goed excuus om dan vaker naar buiten te gaan.![]()
Hoe moet ik je nu nog serieus nemen?quote:Op maandag 11 juli 2016 21:11 schreef Rabieluh het volgende:
Het aantal pokemon in en rond het huis in Breda is bedroevend vergeleken met wat ik in het weekend in Zeeland heb, hier heb ik de afgelopen 4 uur NIKS gehad, in Oost-Souburg om het kwartier 1 tot 3 pokemon in de huiskamer.
.jpg er achterquote:Op maandag 11 juli 2016 21:13 schreef PrisTheShiz het volgende:
Drukte in Dordrecht. Ze hadden 3 pokestops een lure gegeven, en daar kwamen nogal wat mensen op af....
Ik heb daar 30+ pokemon gevangen in een uurtje...
[ afbeelding ]
Fucking achterlijk. Begraafplaats lijkt me niet de plek voor dit soort infantiele spelletjes.quote:Op maandag 11 juli 2016 21:19 schreef KingRoland het volgende:
Ik keek gisteren een stream met een gast die naar een begraafplaats ging en daar stonden 5-6 pokestops met allemaal lures erop. Ouders, jongeren en kinderen daar rond een uur of 11 in de avond![]()
OP EEN BEGRAAFPLAATS
Eens.quote:Op maandag 11 juli 2016 21:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Fucking achterlijk. Begraafplaats lijkt me niet de plek voor dit soort infantiele spelletjes.
In amerika zijn begraafplaatsen echt hotspots voor deze spelletjesquote:Op maandag 11 juli 2016 21:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Fucking achterlijk. Begraafplaats lijkt me niet de plek voor dit soort infantiele spelletjes.
Als het echt is dat ze vol met Gastly's zitten snap ik dat wel.quote:Op maandag 11 juli 2016 21:25 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
In amerika zijn begraafplaatsen echt hotspots voor deze spelletjes.
Klopt, was met Ingress niet anders en dit neemt gewoon de portals daarvan over.quote:Op maandag 11 juli 2016 21:19 schreef KingRoland het volgende:
Ik keek gisteren een stream met een gast die naar een begraafplaats ging en daar stonden 5-6 pokestops met allemaal lures erop. Ouders, jongeren en kinderen daar rond een uur of 11 in de avond![]()
OP EEN BEGRAAFPLAATS
Haha, dat zou prachtig zijn.quote:Op maandag 11 juli 2016 21:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als het echt is dat ze vol met Gastly's zitten snap ik dat wel.
Morgen eens kijken of de portals die ik heb ingediend voor ingress ook pokestops zijn geworden, dan zouden mijn foto's gebruikt zijn voor Pokemongoquote:Op maandag 11 juli 2016 21:26 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Klopt, was met Ingress niet anders en dit neemt gewoon de portals daarvan over.
Kerken, begraafplaatsen etc etc.
De foto's die ik heb gemaakt voor Ingress portals zijn 1:1 overgenomen voor de Pokestops / Gyms.quote:Op maandag 11 juli 2016 21:27 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Morgen eens kijken of de portals die ik heb ingediend voor ingress ook pokestops zijn geworden, dan zouden mijn foto's gebruikt zijn voor Pokemongo.
Lach er maar om. Diep triest.quote:Op maandag 11 juli 2016 21:19 schreef KingRoland het volgende:
OP EEN BEGRAAFPLAATS
Hebben we toch maar mooi voor elkaarquote:Op maandag 11 juli 2016 21:28 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De foto's die ik heb gemaakt voor Ingress portals zijn 1:1 overgenomen voor de Pokestops / Gyms.
D'r zit er vast ook wel een in een crematieoven. Ga hem snel vangen.quote:Op maandag 11 juli 2016 21:25 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
In amerika zijn begraafplaatsen echt hotspots voor deze spelletjes.
Nee.quote:Op maandag 11 juli 2016 21:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
D'r zit er vast ook wel een in een crematieoven. Ga hem snel vangen.
Je speelt met 6 pokemon tegen 1. Als je er 1 verslaat is de gym alweer zwakker. Je kunt een 1100 makkelijk aan als je een paar 600 pokemon hebt.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:42 schreef DaCybrSrfr het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is zo'n gym toch gewoon niet meer te doen. Hoe zouden ze dat oplossen?
De fusilladeplaats in Kamp Vught is een Ingress Portal. Die zit vast ook wel in Pokemon Go nu.quote:
Nee.quote:Op maandag 11 juli 2016 21:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als het echt is dat ze vol met Gastly's zitten snap ik dat wel.
Jij komt uit T toch?quote:Op maandag 11 juli 2016 21:35 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Goede eerste dag hier.
Level 5, team yellow, 20 pokemon.
Ging net even een blokje om doen, kijken naar de gym. Zaten een stuk of 30 mensen. Niet normaal.
quote:Op maandag 11 juli 2016 21:52 schreef NaturalScience het volgende:
Ik ben nog niet één Pickachu tegen gekomen, maar ik heb zojuist wel een Raichu gevangen!
Je gebruikt pas de camera als je op een Pokemon hebt gedruktquote:Op maandag 11 juli 2016 21:55 schreef Fopje het volgende:
Op youtube zie ik mensen met hun camera zoeken in hun kamer bijv. Hoe doen ze dat? Ik zie gewoon nijn avatar op de weg staan.
Je krijgt er coins van waarmee je weer spullen kunt kopenquote:Op maandag 11 juli 2016 22:02 schreef iBenny het volgende:
#TeamBlauw
Viaxes
Level 7
24 caught / 25 seen
---
Wat is eigenlijk de toegevoegde waarde van die gyms. Je Pokemons gaan dood, de XP die je ervoor terugkrijgt is verwaarloosbaar voor de moeite die je er -kijkend naar de CP van de bazen- voor moet doen.
Aaaah! Ik dacht dat die alleen met echt geld te koop zijn. Duidelijk.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:03 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Je krijgt er coins van waarmee je weer spullen kunt kopen
Als je een of meerdere gyms hebt kan je eens per dag gratis munten en startdust claimen, en met die munten kan je weer incubators en dergelijke kopen. Buiten gyms om is er geen battle systeem, dus wat dat betreft is het niet erg als je Pokémon fainten.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:02 schreef iBenny het volgende:
#TeamBlauw
Viaxes
Level 7
24 caught / 25 seen
---
Wat is eigenlijk de toegevoegde waarde van die gyms. Je Pokemons gaan dood, de XP die je ervoor terugkrijgt is verwaarloosbaar voor de moeite die je er -kijkend naar de CP van de bazen- voor moet doen.
Een van mijn favorietenquote:Op maandag 11 juli 2016 22:02 schreef NaturalScience het volgende:
Exeggutor is wel echt één van de meest random pokemons die ik heb gezien....
[ afbeelding ]
Het is een raar beest, maar het is in elk geval één beest. Wat dat betreft een verbetering ten opzichte van 'hier is een groepje roze eieren, en oh ja eentje is er stuk'quote:Op maandag 11 juli 2016 22:02 schreef NaturalScience het volgende:
[ afbeelding ]
En het is gewoon leuk om andere mensen te verslaan.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je een of meerdere gyms hebt kan je eens per dag gratis munten en startdust claimen, en met die munten kan je weer incubators en dergelijke kopen. Buiten gyms om is er geen battle systeem, dus wat dat betreft is het niet erg als je Pokémon fainten.
Heeft iemand een Lure module gebruikt. Trekt een half uur lang pokemon aanquote:Op maandag 11 juli 2016 22:10 schreef RRuben het volgende:
Wat is dat als een pokestop 'versierd' is? Zit allemaal confettie omheen ofzo
quote:Op maandag 11 juli 2016 22:10 schreef Fylax het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)r-spelers-pokemon-go
quote:"Dat was wel jammer voor Lucas", zei een van de jongens tegen de Gooi- en Eemlander. "Hij had er net eentje, maar toen moest hij de app wegdrukken om 112 te bellen."
Dat is al de tweedequote:Op maandag 11 juli 2016 22:10 schreef Fylax het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)r-spelers-pokemon-go
Sneeuwbaleffect in optima formaquote:Op maandag 11 juli 2016 22:08 schreef iBenny het volgende:
Vanavond bij RTL Late Night is er trouwens ook een item over Pokemon Go
Dat in combinatie metquote:
Doet twijfelen of het inderdaad wel echt isquote:De politie kan dat echter niet bevestigen.
Zitten wat mooie pokemon bij!quote:Op maandag 11 juli 2016 18:58 schreef Slimpleton het volgende:
Mijn score so far. Moet nog wel ff.
[ afbeelding ]
Ook hier zit Nintendo achter.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat in combinatie met
[..]
Doet twijfelen of het inderdaad wel echt is
Ja, maar ik ben nu in Turkije.quote:
Precies, snap de haast ook niet.... ze was toch al doodquote:
112 kan ik nog wel begrijpen hoor. Je weet niet hoe lang iemand al in het water ligt. En het lichaam moet eruit gehaald worden.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Precies, snap de haast ook niet.... ze was toch al dood
Nee.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
Kan elke pokemon maar 1x gevangen worden?
Joh ik ben net groepen van 10 tegengekomen tijdens het teruglopen naar huis van mijn autoquote:Op maandag 11 juli 2016 22:24 schreef sonnyspek het volgende:
Net stukje op de boulevard hier gelopen...Ongeveer 25 man gezien die op een verdachte manier met hun mobiel liepen.Ergens voel je je ook 'bekeken' want sommige mensen zie je kijken van: 'Ah, het is er zo'n een.'
En dan komt er zo'n groep van een man of 5 op je af met een 'WAAROM VIEL JE MIJN GYM AAN!?'quote:Op maandag 11 juli 2016 22:24 schreef sonnyspek het volgende:
Net stukje op de boulevard hier gelopen...Ongeveer 25 man gezien die op een verdachte manier met hun mobiel liepen.Ergens voel je je ook 'bekeken' want sommige mensen zie je kijken van: 'Ah, het is er zo'n een.'
Ik ga van het weekend de boel even verkennen hier danquote:Op maandag 11 juli 2016 22:16 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben nu in Turkije.In T gaat het ook goed, hoor ik van vrienden. 😂
quote:Op maandag 11 juli 2016 22:25 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En dan komt er zo'n groep van een man of 5 op je af met een 'WAAROM VIEL JE MIJN GYM AAN!?'
oke thanksquote:Op maandag 11 juli 2016 22:11 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Heeft iemand een Lure module gebruikt. Trekt een half uur lang pokemon aan
Ja was een stuk minder hilarisch in de begindagen van Ingressquote:
quote:Op maandag 11 juli 2016 22:26 schreef RRuben het volgende:
[..]
oke thanks
Er stopt net een gozer in z'n auto voor mijn huis, pakt zijn mobiel, en na een tijdje rijd hij weer weg. 100% dat hij even snel een pokemon ging vangen hier
Het is wachten op de eerste duwpartijen en lekgestoken banden. Gelukkig is er geen equivalent van een Guardian Portal hier en ook geen chat waar iedereen in zit, dat zou rampzalig zijn geweest.quote:
Gisteren had degene met hetzelfde level als ik vaak dezelfde pokemon in de buurt.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als je bij elkaar in de buurt bent, dan zie je allemaal dezelfde pokemon?
Ik zie niet in wat er mis mee isquote:Op maandag 11 juli 2016 22:02 schreef NaturalScience het volgende:
[ afbeelding ]
Team Valor!quote:Op maandag 11 juli 2016 19:16 schreef Franknfurter het volgende:
Dat biedt de mogelijkheid voor een extra optie hieraan: poke-dating.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:27 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Gisteren had degene met hetzelfde level als ik vaak dezelfde pokemon in de buurt.
van dit soort taferelen:quote:Op maandag 11 juli 2016 22:27 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Het is wachten op de eerste duwpartijen en lekgestoken banden. Gelukkig is er geen equivalent van een Guardian Portal hier en ook geen chat waar iedereen in zit, dat zou rampzalig zijn geweest.
Dan moet je niet enkel op je schermpje kijken.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:28 schreef sonnyspek het volgende:
Jammer dat je niet elkaar kan zien lopen
Hahaha ja deze.quote:
Net liep ik tussen 2 groepjes door die elkaar aan het helpen waren met een gym overnemen.. Ze waren niet dezelfde kleurquote:Op maandag 11 juli 2016 22:31 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Hahaha ja deze.
Ik heb gelukkig alleen maar prettige ontmoetingen gehad met de "tegenstander", uitgenodigd voor bier enzo.
Jaja dat snap ik haha.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan moet je niet enkel op je schermpje kijken.Dan zie je ook andere mensen.
Veel prettige, maar ook dus eentje met een groep van 4/5 zwaar aangeschoten korpsballen die even 'kennis kwamen maken'.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:31 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Hahaha ja deze.
Ik heb gelukkig alleen maar prettige ontmoetingen gehad met de "tegenstander", uitgenodigd voor bier enzo.
geen screenshot?quote:Op maandag 11 juli 2016 22:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zitten er stiekem niet toch een paar next gen pokemon in ?
Wij hadden net een sprite die niemand kon plaatsen.
Telefoon stond toen op 10% het had nog het meeste van dat gele belletje uit latere generaties geen idee hoe die heet.quote:
Dat is ook het enige probleem wat ik met het spel heb. het is some een beetje awkward.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:33 schreef STING het volgende:
Loop ik als midden dertiger in het park met m'n iPhone in de hand
Hahaquote:Op maandag 11 juli 2016 22:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Veel prettige, maar ook dus eentje met een groep van 4/5 zwaar aangeschoten korpsballen die even 'kennis kwamen maken'.
Was niet zo heel gezellig
(deed me deugd dat een van die gasten later in een scheiding bleek te liggen omdat z'n vrouw schijtziek werd van zijn Ingeress-verslaving)
Kom je ook uit Tiel?quote:Op maandag 11 juli 2016 22:26 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Ik ga van het weekend de boel even verkennen hier dan.
Geen van beidenquote:Op maandag 11 juli 2016 22:37 schreef E-Dubble het volgende:
Ik heb een pidgey van 65 en een pidgeotto(?) van 90, waar moet ik dan de candy in investeren?
Nee, moet nog komenquote:
[quote:Op maandag 11 juli 2016 22:38 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Geen van beiden. Gewoon even op blijven zitten tot je een hogere pidgey vangt ofzo
150+ pidgey daar kan je een mooie van maken..quote:Op maandag 11 juli 2016 22:40 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
[
ohh oké dan sparen we nog even door
Verstandig. Ik heb nu 5 Pidgeys met 120CP of meer. De hoogste die ik heb is 168, en dat gaat alleen maar stijgen bij evolutiequote:Op maandag 11 juli 2016 22:40 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
[
ohh oké dan sparen we nog even door
Gvd wat triestquote:
Ik vermoed dat deze hype nog wel ff gaat duren en z'n hoogtepunt nog moet bereiken.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:42 schreef hafcfan het volgende:
Was net even naar de supermarkt. Blijkbaar ook een gym. Stonden gewoon 35 man joh. Wtf echt ziek. Hoe lang zal die hype duren.
Leuk voor het oog, verder doet het niksquote:Op maandag 11 juli 2016 22:43 schreef RRuben het volgende:
Wat is dat omhoog springende gras? Ik sta er nu op maar gebeurt helemaal niks...
We hebben een vulkaan nodigquote:Op maandag 11 juli 2016 22:44 schreef De-Hamster het volgende:
Ik kom nu alleen maar dezelfde tegen. Even een opleving doordat in mijn 5km ei een Growlith zat. Chill!
Ik hoop alleen ooit een Charizard te krijgen, maar ik kom geen Charmanders tegen zodat ik hun Candy kan gebruiken voor te evolueren. Terwijl Squirtles hier bij de vijver veel zitten.
Als ze geregeld nieuwe features blijven toevoegen (en dat zal toch moeten want de game is wel heel simpel zo) kan het nog wel even duren, er is nog niet eens een officiele release hier.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:42 schreef hafcfan het volgende:
Was net even naar de supermarkt. Blijkbaar ook een gym. Stonden gewoon 35 man joh. Wtf echt ziek. Hoe lang zal die hype duren.
Op de gym voor de deur hier een 1000+ Snorlaxquote:Op maandag 11 juli 2016 22:44 schreef NaturalScience het volgende:
Heeft iemand al een 1000+ CP pokemon?
Een Slowbro van 1001quote:Op maandag 11 juli 2016 22:44 schreef NaturalScience het volgende:
Die hebben we hier in het Zuiden niet. Had ik dit spel maar twee weken eerder, toen was ik nog in Gran Canaria. Misschien hadden ze daar ook wel speciale pokemons.quote:
Yup, heb een 1145 Flareonquote:Op maandag 11 juli 2016 22:44 schreef NaturalScience het volgende:
Team Blauw is isquote:Op maandag 11 juli 2016 19:16 schreef Franknfurter het volgende:
Ik heb al een Charmander en een Magmar gevangen midden in Nederland. Dus het is zeker niet onmogelijk.quote:
11GB voor 21 euro/maand (Vodafone)quote:Op maandag 11 juli 2016 22:52 schreef RRuben het volgende:
Hoe duur is een beetje internetbundel? Even eentje kopen denk ik
RIPquote:Op maandag 11 juli 2016 22:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vermoed dat deze hype nog wel ff gaat duren en z'n hoogtepunt nog moet bereiken.
De app toestemming geven voor cameratoegang?quote:Op maandag 11 juli 2016 22:53 schreef Ireth het volgende:
Mijn dochter heeft dit ook sinds vandaag op haar telefoon staan, maar als ze live beeld activeert met haar camera ziet ze geen pokemons, als ze livebeeld uitzet en dus gewoon zwart beeld heeft ziet ze ze wel. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Bij camerabeeld moet je om je heen 'zoeken' naar de pokemon. Dat ook gedaan?quote:Op maandag 11 juli 2016 22:53 schreef Ireth het volgende:
Mijn dochter heeft dit ook sinds vandaag op haar telefoon staan, maar als ze live beeld activeert met haar camera ziet ze geen pokemons, als ze livebeeld uitzet en dus gewoon zwart beeld heeft ziet ze ze wel. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Eehhh... hoe doen we dat??quote:Op maandag 11 juli 2016 22:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
De app toestemming geven voor cameratoegang?
Yep, alleen maar straatbeeld. Zodra we camerabeeld uit hebben plopt er ineens een pokemon op!quote:Op maandag 11 juli 2016 22:56 schreef Reemi het volgende:
[..]
Bij camerabeeld moet je om je heen 'zoeken' naar de pokemon. Dat ook gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |