Oo dat is wel nice ja, was al aan het balen van een vanonat uit een 5km ei maar met die candy wel chill.quote:Op maandag 11 juli 2016 19:09 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ja, ik had dat ook bij mijn electabuzz. Superchill
Team blauw for me plsquote:Op maandag 11 juli 2016 19:16 schreef Franknfurter het volgende:
Nog meer mensen die ik in de OP kan toevoegen?
Team Valorquote:Op maandag 11 juli 2016 19:16 schreef Franknfurter het volgende:
Mij mag je voor rood noteren!quote:Op maandag 11 juli 2016 19:16 schreef Franknfurter het volgende:
Team instinct!quote:Op maandag 11 juli 2016 19:16 schreef Franknfurter het volgende:
Je kan een team kiezen als je level 5 bent en je een gym bezoekt.quote:Op maandag 11 juli 2016 19:25 schreef sonnyspek het volgende:
Kunnen jullie mij toevoegen? sonnyspek
Ik heb geen team gekozen?
Team Mysticquote:Op maandag 11 juli 2016 19:16 schreef Franknfurter het volgende:
Ik zit nog niet eens in een team. Schiet niet opquote:Op maandag 11 juli 2016 19:04 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Meer toewijding is wel een must hoor
's avonds gaat het wel achteruit, als Amerika wakker wordtquote:Op maandag 11 juli 2016 19:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pff, zijn de servers zo traag of ligt dat aan mij? Ik kan niets laden, de app opent geen gyms en geen pokestops.
Servers zijn momenteel echt shitquote:Op maandag 11 juli 2016 19:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pff, zijn de servers zo traag of ligt dat aan mij? Ik kan niets laden, de app opent geen gyms en geen pokestops.
Ik kreeg net ook even helemaal niks te zien. Dacht even dat ik mijn eerste paar pokemons alweer kwijt was.quote:Op maandag 11 juli 2016 19:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb inderdaad wel erger meegemaakt met oa WoWquote:Op maandag 11 juli 2016 19:31 schreef Molurus het volgende:
Ach, de vanilla WoW servers waren veel erger. Dit wordt nog wel beter schat ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |