Oo dat is wel nice ja, was al aan het balen van een vanonat uit een 5km ei maar met die candy wel chill.quote:Op maandag 11 juli 2016 19:09 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ja, ik had dat ook bij mijn electabuzz. Superchill
Team blauw for me plsquote:Op maandag 11 juli 2016 19:16 schreef Franknfurter het volgende:
Nog meer mensen die ik in de OP kan toevoegen?
Team Valorquote:Op maandag 11 juli 2016 19:16 schreef Franknfurter het volgende:
Mij mag je voor rood noteren!quote:Op maandag 11 juli 2016 19:16 schreef Franknfurter het volgende:
Team instinct!quote:Op maandag 11 juli 2016 19:16 schreef Franknfurter het volgende:
Je kan een team kiezen als je level 5 bent en je een gym bezoekt.quote:Op maandag 11 juli 2016 19:25 schreef sonnyspek het volgende:
Kunnen jullie mij toevoegen? sonnyspek
Ik heb geen team gekozen?
Team Mysticquote:Op maandag 11 juli 2016 19:16 schreef Franknfurter het volgende:
Ik zit nog niet eens in een team. Schiet niet opquote:Op maandag 11 juli 2016 19:04 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Meer toewijding is wel een must hoor
's avonds gaat het wel achteruit, als Amerika wakker wordtquote:Op maandag 11 juli 2016 19:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pff, zijn de servers zo traag of ligt dat aan mij? Ik kan niets laden, de app opent geen gyms en geen pokestops.
Servers zijn momenteel echt shitquote:Op maandag 11 juli 2016 19:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pff, zijn de servers zo traag of ligt dat aan mij? Ik kan niets laden, de app opent geen gyms en geen pokestops.
Ik kreeg net ook even helemaal niks te zien. Dacht even dat ik mijn eerste paar pokemons alweer kwijt was.quote:Op maandag 11 juli 2016 19:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb inderdaad wel erger meegemaakt met oa WoWquote:Op maandag 11 juli 2016 19:31 schreef Molurus het volgende:
Ach, de vanilla WoW servers waren veel erger. Dit wordt nog wel beter schat ik.
Gewoon 2 uur bezig met de voorbereiding van een Boss fight, en dan instance server die crasht.quote:Op maandag 11 juli 2016 19:32 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Heb inderdaad wel erger meegemaakt met oa WoW
Diablo3 launch was ook 'leuk'
youtube staat waarschijnlijk vol met tutorial filmpjes ondertussenquote:Op maandag 11 juli 2016 19:42 schreef Fe2O3 het volgende:
Hrm, teveel wind voor de fiets ...
Hoe werkt dat vangen precies? Ik zie bosjes bewegen op de map, en als ik een pokemon kies die dichtbij is dan verdwijnt dat, of niet.
Loop je erheen, en dan is er niks?
Tot nu toe vind ik alleen wat als ik gewoon loop, maar specifiek 'jagen' ??? is er ergens een tutorial voor nubs als mij?
Rechtsonder kan je zien welke er in de buurt is. Als je erop klikt zie je hoever van je verwijderd ze zijn. En dan is het zelf uitzoeken welke kant je op moet lopen om ze te kunnen vangen. Als er geen voetjes meer onderstaan verschijnt ie automatisch bij je in de buurt.quote:Op maandag 11 juli 2016 19:42 schreef Fe2O3 het volgende:
Hrm, teveel wind voor de fiets ...
Hoe werkt dat vangen precies? Ik zie bosjes bewegen op de map, en als ik een pokemon kies die dichtbij is dan verdwijnt dat, of niet.
Loop je erheen, en dan is er niks?
Tot nu toe vind ik alleen wat als ik gewoon loop, maar specifiek 'jagen' ??? is er ergens een tutorial voor nubs als mij?
Team blauwquote:Op maandag 11 juli 2016 19:16 schreef Franknfurter het volgende:
Team blauwquote:Op maandag 11 juli 2016 19:16 schreef Franknfurter het volgende:
Ja dat heb ik ook erg regelmatig. Dan zijn ze vaak ook echt verder weg. Soms helpt het de App even te resetten.quote:Op maandag 11 juli 2016 19:45 schreef Fe2O3 het volgende:
Ah
Maar het is 3 of 3+ ? Van werk naar winkel lopen bijv. zelfde pokemons allemaal 3 voetjes. Of update dat gewoon slecht/traag?
Team Yellowquote:Op maandag 11 juli 2016 19:16 schreef Franknfurter het volgende:
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 11 juli 2016 19:58 schreef Molurus het volgende:
Zijn er nog bepaalde pokemons superzeldzaam? Of kom je alles min of meer even vaak tegen?
het eerst ja. En hoe hoger level je bent hoe makkelijker je zeldzamere pokemons tegen komt.quote:Op maandag 11 juli 2016 19:59 schreef Molurus het volgende:
[..]
Als ik het zou weten zou ik het niet vragen. Ik hoop het eerste.
Ja, maar niet alle portals zijn verwerkt in Pokemon Go.quote:Op maandag 11 juli 2016 19:56 schreef Fe2O3 het volgende:
https://www.ingress.com/intel
Portals daar zijn pokestops of gyms toch? ^^
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |