Als je een of meerdere gyms hebt kan je eens per dag gratis munten en startdust claimen, en met die munten kan je weer incubators en dergelijke kopen. Buiten gyms om is er geen battle systeem, dus wat dat betreft is het niet erg als je Pokémon fainten.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:02 schreef iBenny het volgende:
#TeamBlauw
Viaxes
Level 7
24 caught / 25 seen
---
Wat is eigenlijk de toegevoegde waarde van die gyms. Je Pokemons gaan dood, de XP die je ervoor terugkrijgt is verwaarloosbaar voor de moeite die je er -kijkend naar de CP van de bazen- voor moet doen.
Een van mijn favorietenquote:Op maandag 11 juli 2016 22:02 schreef NaturalScience het volgende:
Exeggutor is wel echt één van de meest random pokemons die ik heb gezien....
[ afbeelding ]
Het is een raar beest, maar het is in elk geval één beest. Wat dat betreft een verbetering ten opzichte van 'hier is een groepje roze eieren, en oh ja eentje is er stuk'quote:Op maandag 11 juli 2016 22:02 schreef NaturalScience het volgende:
[ afbeelding ]
En het is gewoon leuk om andere mensen te verslaan.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je een of meerdere gyms hebt kan je eens per dag gratis munten en startdust claimen, en met die munten kan je weer incubators en dergelijke kopen. Buiten gyms om is er geen battle systeem, dus wat dat betreft is het niet erg als je Pokémon fainten.
Heeft iemand een Lure module gebruikt. Trekt een half uur lang pokemon aanquote:Op maandag 11 juli 2016 22:10 schreef RRuben het volgende:
Wat is dat als een pokestop 'versierd' is? Zit allemaal confettie omheen ofzo
quote:Op maandag 11 juli 2016 22:10 schreef Fylax het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)r-spelers-pokemon-go
quote:"Dat was wel jammer voor Lucas", zei een van de jongens tegen de Gooi- en Eemlander. "Hij had er net eentje, maar toen moest hij de app wegdrukken om 112 te bellen."
Dat is al de tweedequote:Op maandag 11 juli 2016 22:10 schreef Fylax het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)r-spelers-pokemon-go
Sneeuwbaleffect in optima formaquote:Op maandag 11 juli 2016 22:08 schreef iBenny het volgende:
Vanavond bij RTL Late Night is er trouwens ook een item over Pokemon Go
Dat in combinatie metquote:
Doet twijfelen of het inderdaad wel echt isquote:De politie kan dat echter niet bevestigen.
Zitten wat mooie pokemon bij!quote:Op maandag 11 juli 2016 18:58 schreef Slimpleton het volgende:
Mijn score so far. Moet nog wel ff.
[ afbeelding ]
Ook hier zit Nintendo achter.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat in combinatie met
[..]
Doet twijfelen of het inderdaad wel echt is
Ja, maar ik ben nu in Turkije.quote:
Precies, snap de haast ook niet.... ze was toch al doodquote:
112 kan ik nog wel begrijpen hoor. Je weet niet hoe lang iemand al in het water ligt. En het lichaam moet eruit gehaald worden.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Precies, snap de haast ook niet.... ze was toch al dood
Nee.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
Kan elke pokemon maar 1x gevangen worden?
Joh ik ben net groepen van 10 tegengekomen tijdens het teruglopen naar huis van mijn autoquote:Op maandag 11 juli 2016 22:24 schreef sonnyspek het volgende:
Net stukje op de boulevard hier gelopen...Ongeveer 25 man gezien die op een verdachte manier met hun mobiel liepen.Ergens voel je je ook 'bekeken' want sommige mensen zie je kijken van: 'Ah, het is er zo'n een.'
En dan komt er zo'n groep van een man of 5 op je af met een 'WAAROM VIEL JE MIJN GYM AAN!?'quote:Op maandag 11 juli 2016 22:24 schreef sonnyspek het volgende:
Net stukje op de boulevard hier gelopen...Ongeveer 25 man gezien die op een verdachte manier met hun mobiel liepen.Ergens voel je je ook 'bekeken' want sommige mensen zie je kijken van: 'Ah, het is er zo'n een.'
Ik ga van het weekend de boel even verkennen hier danquote:Op maandag 11 juli 2016 22:16 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben nu in Turkije.In T gaat het ook goed, hoor ik van vrienden. 😂
quote:Op maandag 11 juli 2016 22:25 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En dan komt er zo'n groep van een man of 5 op je af met een 'WAAROM VIEL JE MIJN GYM AAN!?'
oke thanksquote:Op maandag 11 juli 2016 22:11 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Heeft iemand een Lure module gebruikt. Trekt een half uur lang pokemon aan
Ja was een stuk minder hilarisch in de begindagen van Ingressquote:
quote:Op maandag 11 juli 2016 22:26 schreef RRuben het volgende:
[..]
oke thanks
Er stopt net een gozer in z'n auto voor mijn huis, pakt zijn mobiel, en na een tijdje rijd hij weer weg. 100% dat hij even snel een pokemon ging vangen hier
Het is wachten op de eerste duwpartijen en lekgestoken banden. Gelukkig is er geen equivalent van een Guardian Portal hier en ook geen chat waar iedereen in zit, dat zou rampzalig zijn geweest.quote:
Gisteren had degene met hetzelfde level als ik vaak dezelfde pokemon in de buurt.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als je bij elkaar in de buurt bent, dan zie je allemaal dezelfde pokemon?
Ik zie niet in wat er mis mee isquote:Op maandag 11 juli 2016 22:02 schreef NaturalScience het volgende:
[ afbeelding ]
Team Valor!quote:Op maandag 11 juli 2016 19:16 schreef Franknfurter het volgende:
Nog meer mensen die ik in de OP kan toevoegen?
Dat biedt de mogelijkheid voor een extra optie hieraan: poke-dating.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:27 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Gisteren had degene met hetzelfde level als ik vaak dezelfde pokemon in de buurt.
van dit soort taferelen:quote:Op maandag 11 juli 2016 22:27 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Het is wachten op de eerste duwpartijen en lekgestoken banden. Gelukkig is er geen equivalent van een Guardian Portal hier en ook geen chat waar iedereen in zit, dat zou rampzalig zijn geweest.
Dan moet je niet enkel op je schermpje kijken.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:28 schreef sonnyspek het volgende:
Jammer dat je niet elkaar kan zien lopen
Hahaha ja deze.quote:
Net liep ik tussen 2 groepjes door die elkaar aan het helpen waren met een gym overnemen.. Ze waren niet dezelfde kleurquote:Op maandag 11 juli 2016 22:31 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Hahaha ja deze.
Ik heb gelukkig alleen maar prettige ontmoetingen gehad met de "tegenstander", uitgenodigd voor bier enzo.
Jaja dat snap ik haha.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan moet je niet enkel op je schermpje kijken.Dan zie je ook andere mensen.
Veel prettige, maar ook dus eentje met een groep van 4/5 zwaar aangeschoten korpsballen die even 'kennis kwamen maken'.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:31 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Hahaha ja deze.
Ik heb gelukkig alleen maar prettige ontmoetingen gehad met de "tegenstander", uitgenodigd voor bier enzo.
geen screenshot?quote:Op maandag 11 juli 2016 22:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zitten er stiekem niet toch een paar next gen pokemon in ?
Wij hadden net een sprite die niemand kon plaatsen.
Telefoon stond toen op 10% het had nog het meeste van dat gele belletje uit latere generaties geen idee hoe die heet.quote:
Dat is ook het enige probleem wat ik met het spel heb. het is some een beetje awkward.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:33 schreef STING het volgende:
Loop ik als midden dertiger in het park met m'n iPhone in de hand
Hahaquote:Op maandag 11 juli 2016 22:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Veel prettige, maar ook dus eentje met een groep van 4/5 zwaar aangeschoten korpsballen die even 'kennis kwamen maken'.
Was niet zo heel gezellig
(deed me deugd dat een van die gasten later in een scheiding bleek te liggen omdat z'n vrouw schijtziek werd van zijn Ingeress-verslaving)
Kom je ook uit Tiel?quote:Op maandag 11 juli 2016 22:26 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Ik ga van het weekend de boel even verkennen hier dan.
Geen van beidenquote:Op maandag 11 juli 2016 22:37 schreef E-Dubble het volgende:
Ik heb een pidgey van 65 en een pidgeotto(?) van 90, waar moet ik dan de candy in investeren?
Nee, moet nog komenquote:
[quote:Op maandag 11 juli 2016 22:38 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Geen van beiden. Gewoon even op blijven zitten tot je een hogere pidgey vangt ofzo
150+ pidgey daar kan je een mooie van maken..quote:Op maandag 11 juli 2016 22:40 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
[
ohh oké dan sparen we nog even door
Verstandig. Ik heb nu 5 Pidgeys met 120CP of meer. De hoogste die ik heb is 168, en dat gaat alleen maar stijgen bij evolutiequote:Op maandag 11 juli 2016 22:40 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
[
ohh oké dan sparen we nog even door
Gvd wat triestquote:
Ik vermoed dat deze hype nog wel ff gaat duren en z'n hoogtepunt nog moet bereiken.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:42 schreef hafcfan het volgende:
Was net even naar de supermarkt. Blijkbaar ook een gym. Stonden gewoon 35 man joh. Wtf echt ziek. Hoe lang zal die hype duren.
Leuk voor het oog, verder doet het niksquote:Op maandag 11 juli 2016 22:43 schreef RRuben het volgende:
Wat is dat omhoog springende gras? Ik sta er nu op maar gebeurt helemaal niks...
We hebben een vulkaan nodigquote:Op maandag 11 juli 2016 22:44 schreef De-Hamster het volgende:
Ik kom nu alleen maar dezelfde tegen. Even een opleving doordat in mijn 5km ei een Growlith zat. Chill!
Ik hoop alleen ooit een Charizard te krijgen, maar ik kom geen Charmanders tegen zodat ik hun Candy kan gebruiken voor te evolueren. Terwijl Squirtles hier bij de vijver veel zitten.
Als ze geregeld nieuwe features blijven toevoegen (en dat zal toch moeten want de game is wel heel simpel zo) kan het nog wel even duren, er is nog niet eens een officiele release hier.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:42 schreef hafcfan het volgende:
Was net even naar de supermarkt. Blijkbaar ook een gym. Stonden gewoon 35 man joh. Wtf echt ziek. Hoe lang zal die hype duren.
Op de gym voor de deur hier een 1000+ Snorlaxquote:Op maandag 11 juli 2016 22:44 schreef NaturalScience het volgende:
Heeft iemand al een 1000+ CP pokemon?
Een Slowbro van 1001quote:Op maandag 11 juli 2016 22:44 schreef NaturalScience het volgende:
Die hebben we hier in het Zuiden niet. Had ik dit spel maar twee weken eerder, toen was ik nog in Gran Canaria. Misschien hadden ze daar ook wel speciale pokemons.quote:
Yup, heb een 1145 Flareonquote:Op maandag 11 juli 2016 22:44 schreef NaturalScience het volgende:
Team Blauw is isquote:Op maandag 11 juli 2016 19:16 schreef Franknfurter het volgende:
Nog meer mensen die ik in de OP kan toevoegen?
Ik heb al een Charmander en een Magmar gevangen midden in Nederland. Dus het is zeker niet onmogelijk.quote:
11GB voor 21 euro/maand (Vodafone)quote:Op maandag 11 juli 2016 22:52 schreef RRuben het volgende:
Hoe duur is een beetje internetbundel? Even eentje kopen denk ik
RIPquote:Op maandag 11 juli 2016 22:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vermoed dat deze hype nog wel ff gaat duren en z'n hoogtepunt nog moet bereiken.
De app toestemming geven voor cameratoegang?quote:Op maandag 11 juli 2016 22:53 schreef Ireth het volgende:
Mijn dochter heeft dit ook sinds vandaag op haar telefoon staan, maar als ze live beeld activeert met haar camera ziet ze geen pokemons, als ze livebeeld uitzet en dus gewoon zwart beeld heeft ziet ze ze wel. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Bij camerabeeld moet je om je heen 'zoeken' naar de pokemon. Dat ook gedaan?quote:Op maandag 11 juli 2016 22:53 schreef Ireth het volgende:
Mijn dochter heeft dit ook sinds vandaag op haar telefoon staan, maar als ze live beeld activeert met haar camera ziet ze geen pokemons, als ze livebeeld uitzet en dus gewoon zwart beeld heeft ziet ze ze wel. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |