Als je een of meerdere gyms hebt kan je eens per dag gratis munten en startdust claimen, en met die munten kan je weer incubators en dergelijke kopen. Buiten gyms om is er geen battle systeem, dus wat dat betreft is het niet erg als je Pokémon fainten.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:02 schreef iBenny het volgende:
#TeamBlauw
Viaxes
Level 7
24 caught / 25 seen
---
Wat is eigenlijk de toegevoegde waarde van die gyms. Je Pokemons gaan dood, de XP die je ervoor terugkrijgt is verwaarloosbaar voor de moeite die je er -kijkend naar de CP van de bazen- voor moet doen.
Een van mijn favorietenquote:Op maandag 11 juli 2016 22:02 schreef NaturalScience het volgende:
Exeggutor is wel echt één van de meest random pokemons die ik heb gezien....
[ afbeelding ]
Het is een raar beest, maar het is in elk geval één beest. Wat dat betreft een verbetering ten opzichte van 'hier is een groepje roze eieren, en oh ja eentje is er stuk'quote:Op maandag 11 juli 2016 22:02 schreef NaturalScience het volgende:
Exeggutor is wel echt één van de meest random pokemons die ik heb gezien....
[ afbeelding ]
En het is gewoon leuk om andere mensen te verslaan.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je een of meerdere gyms hebt kan je eens per dag gratis munten en startdust claimen, en met die munten kan je weer incubators en dergelijke kopen. Buiten gyms om is er geen battle systeem, dus wat dat betreft is het niet erg als je Pokémon fainten.
Heeft iemand een Lure module gebruikt. Trekt een half uur lang pokemon aanquote:Op maandag 11 juli 2016 22:10 schreef RRuben het volgende:
Wat is dat als een pokestop 'versierd' is? Zit allemaal confettie omheen ofzo
quote:Op maandag 11 juli 2016 22:10 schreef Fylax het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)r-spelers-pokemon-go
quote:"Dat was wel jammer voor Lucas", zei een van de jongens tegen de Gooi- en Eemlander. "Hij had er net eentje, maar toen moest hij de app wegdrukken om 112 te bellen."
Dat is al de tweedequote:Op maandag 11 juli 2016 22:10 schreef Fylax het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)r-spelers-pokemon-go
Sneeuwbaleffect in optima formaquote:Op maandag 11 juli 2016 22:08 schreef iBenny het volgende:
Vanavond bij RTL Late Night is er trouwens ook een item over Pokemon Go
Dat in combinatie metquote:
Doet twijfelen of het inderdaad wel echt isquote:De politie kan dat echter niet bevestigen.
Zitten wat mooie pokemon bij!quote:Op maandag 11 juli 2016 18:58 schreef Slimpleton het volgende:
Mijn score so far. Moet nog wel ff.
[ afbeelding ]
Ook hier zit Nintendo achter.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat in combinatie met
[..]
Doet twijfelen of het inderdaad wel echt is
Ja, maar ik ben nu in Turkije.quote:
Precies, snap de haast ook niet.... ze was toch al doodquote:
112 kan ik nog wel begrijpen hoor. Je weet niet hoe lang iemand al in het water ligt. En het lichaam moet eruit gehaald worden.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Precies, snap de haast ook niet.... ze was toch al dood
Nee.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
Kan elke pokemon maar 1x gevangen worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |