Nee.quote:Op maandag 11 juli 2016 21:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
D'r zit er vast ook wel een in een crematieoven. Ga hem snel vangen.
Je speelt met 6 pokemon tegen 1. Als je er 1 verslaat is de gym alweer zwakker. Je kunt een 1100 makkelijk aan als je een paar 600 pokemon hebt.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:42 schreef DaCybrSrfr het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is zo'n gym toch gewoon niet meer te doen. Hoe zouden ze dat oplossen?
De fusilladeplaats in Kamp Vught is een Ingress Portal. Die zit vast ook wel in Pokemon Go nu.quote:
Nee.quote:Op maandag 11 juli 2016 21:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als het echt is dat ze vol met Gastly's zitten snap ik dat wel.
Jij komt uit T toch?quote:Op maandag 11 juli 2016 21:35 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Goede eerste dag hier.
Level 5, team yellow, 20 pokemon.
Ging net even een blokje om doen, kijken naar de gym. Zaten een stuk of 30 mensen. Niet normaal.
quote:Op maandag 11 juli 2016 21:52 schreef NaturalScience het volgende:
Ik ben nog niet één Pickachu tegen gekomen, maar ik heb zojuist wel een Raichu gevangen!
Je gebruikt pas de camera als je op een Pokemon hebt gedruktquote:Op maandag 11 juli 2016 21:55 schreef Fopje het volgende:
Op youtube zie ik mensen met hun camera zoeken in hun kamer bijv. Hoe doen ze dat? Ik zie gewoon nijn avatar op de weg staan.
Je krijgt er coins van waarmee je weer spullen kunt kopenquote:Op maandag 11 juli 2016 22:02 schreef iBenny het volgende:
#TeamBlauw
Viaxes
Level 7
24 caught / 25 seen
---
Wat is eigenlijk de toegevoegde waarde van die gyms. Je Pokemons gaan dood, de XP die je ervoor terugkrijgt is verwaarloosbaar voor de moeite die je er -kijkend naar de CP van de bazen- voor moet doen.
Aaaah! Ik dacht dat die alleen met echt geld te koop zijn. Duidelijk.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:03 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Je krijgt er coins van waarmee je weer spullen kunt kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |