3 meter, en je moet je telefoon hard genoeg gooien, anders haalt ie het niet.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:12 schreef mergbot het volgende:
wat is ongeveer de afstand die je bij een pokemans moet zijn om een pokebal te kunnen gooien? 50 meter ofzo?
Ik heb het idee dat ze rondlopen en ook elk kwartier ongeveer spawnen/refreshen. Had een hypno op 1 stapje afstand, ik laat alles vallen en ren naar buiten, weg issie. Ripnoquote:Op maandag 11 juli 2016 20:12 schreef Cikx het volgende:
Lopen de pokémon eigenlijk ook rond of blijven die op een bepaalde plek staan?
ik heb wel ingress gespeeld, is de afstand vergelijkbaar?quote:Op maandag 11 juli 2016 20:16 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
3 meter, en je moet je telefoon hard genoeg gooien, anders haalt ie het niet.
Haha balen zeg. Ik zit hier al een uur met een Shelder en een Seal op 3 stapjes afstand met de hoop dat ze hier naar toe komen.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:24 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze rondlopen en ook elk kwartier ongeveer spawnen/refreshen. Had een hypno op 1 stapje afstand, ik laat alles vallen en ren naar buiten, weg issie. Ripno
quote:Op maandag 11 juli 2016 20:16 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
3 meter, en je moet je telefoon hard genoeg gooien, anders haalt ie het niet.
Je moet ook naar buiten schat.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:30 schreef Cikx het volgende:
[..]
Haha balen zeg. Ik zit hier al een uur met een Shelder en een Seal op 3 stapjes afstand met de hoop dat ze hier naar toe komen.
Mij bij team instinct alsjeblieftquote:Op maandag 11 juli 2016 19:16 schreef Franknfurter het volgende:
Nog meer mensen die ik in de OP kan toevoegen?
Insence aan en binnen blijven dan maar..quote:
Op een gegeven moment is zo'n gym toch gewoon niet meer te doen. Hoe zouden ze dat oplossen?quote:Op maandag 11 juli 2016 20:40 schreef KingRoland het volgende:
En wie is die grappenmaker die @elandsgracht een 872cp Aerodactyl heeft gezet
Neem aan dat dat niet enkel voor Pokemon geldt.quote:Op maandag 11 juli 2016 18:41 schreef FrauMilena het volgende:
230,- boete voor Pokemon Go op je fiets, boh.
Tering, je moet er maar zin in hebben.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:42 schreef TigerXtrm het volgende:
Net in een willekeurige woonwijk twee 20ers die in hun auto alle Pokestops af aan het gaan waren
Bij android kun je je google maps een offline stuk laten downloaden, schijnt data te schelenquote:Op maandag 11 juli 2016 20:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe zorgen jullie dat je internetbundel niet naar de kloten gaat?
alles uitzetten gewoon en dan 3G/4G op alleen Pokemon GO.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Thuis WiFi en buiten vreet GO niet gek veel aan data op 4g eigenlijk.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nieuwelingen een exp boost geven?quote:Op maandag 11 juli 2016 20:42 schreef DaCybrSrfr het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is zo'n gym toch gewoon niet meer te doen. Hoe zouden ze dat oplossen?
Hier ook een gym met een lapras van 1100quote:Op maandag 11 juli 2016 20:40 schreef KingRoland het volgende:
En wie is die grappenmaker die @elandsgracht een 872cp Aerodactyl heeft gezet
Ehm, nee.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Neem aan dat dat niet enkel voor Pokemon geldt.
Een bundel van 10GB hebbenquote:Op maandag 11 juli 2016 20:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel leuk natuurlijk dat er een boete op staat, echter wordt het totaal niet gehandhaafd.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:53 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ehm, nee.
Zou wat zijn, speciale wetgeving voor PoGo.
en nog wat reclame erop gooien. Lekker man niets mis mee.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Misschien op het moment dat het in Nederland ook officieel uit is, eens een poging wagen.
Wel goed excuus om dan vaker naar buiten te gaan.![]()
Hoe moet ik je nu nog serieus nemen?quote:Op maandag 11 juli 2016 21:11 schreef Rabieluh het volgende:
Het aantal pokemon in en rond het huis in Breda is bedroevend vergeleken met wat ik in het weekend in Zeeland heb, hier heb ik de afgelopen 4 uur NIKS gehad, in Oost-Souburg om het kwartier 1 tot 3 pokemon in de huiskamer.
.jpg er achterquote:Op maandag 11 juli 2016 21:13 schreef PrisTheShiz het volgende:
Drukte in Dordrecht. Ze hadden 3 pokestops een lure gegeven, en daar kwamen nogal wat mensen op af....
Ik heb daar 30+ pokemon gevangen in een uurtje...
[ afbeelding ]
Fucking achterlijk. Begraafplaats lijkt me niet de plek voor dit soort infantiele spelletjes.quote:Op maandag 11 juli 2016 21:19 schreef KingRoland het volgende:
Ik keek gisteren een stream met een gast die naar een begraafplaats ging en daar stonden 5-6 pokestops met allemaal lures erop. Ouders, jongeren en kinderen daar rond een uur of 11 in de avond![]()
OP EEN BEGRAAFPLAATS
Eens.quote:Op maandag 11 juli 2016 21:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Fucking achterlijk. Begraafplaats lijkt me niet de plek voor dit soort infantiele spelletjes.
In amerika zijn begraafplaatsen echt hotspots voor deze spelletjesquote:Op maandag 11 juli 2016 21:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Fucking achterlijk. Begraafplaats lijkt me niet de plek voor dit soort infantiele spelletjes.
Als het echt is dat ze vol met Gastly's zitten snap ik dat wel.quote:Op maandag 11 juli 2016 21:25 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
In amerika zijn begraafplaatsen echt hotspots voor deze spelletjes.
Klopt, was met Ingress niet anders en dit neemt gewoon de portals daarvan over.quote:Op maandag 11 juli 2016 21:19 schreef KingRoland het volgende:
Ik keek gisteren een stream met een gast die naar een begraafplaats ging en daar stonden 5-6 pokestops met allemaal lures erop. Ouders, jongeren en kinderen daar rond een uur of 11 in de avond![]()
OP EEN BEGRAAFPLAATS
Haha, dat zou prachtig zijn.quote:Op maandag 11 juli 2016 21:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als het echt is dat ze vol met Gastly's zitten snap ik dat wel.
Morgen eens kijken of de portals die ik heb ingediend voor ingress ook pokestops zijn geworden, dan zouden mijn foto's gebruikt zijn voor Pokemongoquote:Op maandag 11 juli 2016 21:26 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Klopt, was met Ingress niet anders en dit neemt gewoon de portals daarvan over.
Kerken, begraafplaatsen etc etc.
De foto's die ik heb gemaakt voor Ingress portals zijn 1:1 overgenomen voor de Pokestops / Gyms.quote:Op maandag 11 juli 2016 21:27 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Morgen eens kijken of de portals die ik heb ingediend voor ingress ook pokestops zijn geworden, dan zouden mijn foto's gebruikt zijn voor Pokemongo.
Lach er maar om. Diep triest.quote:Op maandag 11 juli 2016 21:19 schreef KingRoland het volgende:
OP EEN BEGRAAFPLAATS
Hebben we toch maar mooi voor elkaarquote:Op maandag 11 juli 2016 21:28 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De foto's die ik heb gemaakt voor Ingress portals zijn 1:1 overgenomen voor de Pokestops / Gyms.
D'r zit er vast ook wel een in een crematieoven. Ga hem snel vangen.quote:Op maandag 11 juli 2016 21:25 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
In amerika zijn begraafplaatsen echt hotspots voor deze spelletjes.
Nee.quote:Op maandag 11 juli 2016 21:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
D'r zit er vast ook wel een in een crematieoven. Ga hem snel vangen.
Je speelt met 6 pokemon tegen 1. Als je er 1 verslaat is de gym alweer zwakker. Je kunt een 1100 makkelijk aan als je een paar 600 pokemon hebt.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:42 schreef DaCybrSrfr het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is zo'n gym toch gewoon niet meer te doen. Hoe zouden ze dat oplossen?
De fusilladeplaats in Kamp Vught is een Ingress Portal. Die zit vast ook wel in Pokemon Go nu.quote:
Nee.quote:Op maandag 11 juli 2016 21:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als het echt is dat ze vol met Gastly's zitten snap ik dat wel.
Jij komt uit T toch?quote:Op maandag 11 juli 2016 21:35 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Goede eerste dag hier.
Level 5, team yellow, 20 pokemon.
Ging net even een blokje om doen, kijken naar de gym. Zaten een stuk of 30 mensen. Niet normaal.
quote:Op maandag 11 juli 2016 21:52 schreef NaturalScience het volgende:
Ik ben nog niet één Pickachu tegen gekomen, maar ik heb zojuist wel een Raichu gevangen!
Je gebruikt pas de camera als je op een Pokemon hebt gedruktquote:Op maandag 11 juli 2016 21:55 schreef Fopje het volgende:
Op youtube zie ik mensen met hun camera zoeken in hun kamer bijv. Hoe doen ze dat? Ik zie gewoon nijn avatar op de weg staan.
Je krijgt er coins van waarmee je weer spullen kunt kopenquote:Op maandag 11 juli 2016 22:02 schreef iBenny het volgende:
#TeamBlauw
Viaxes
Level 7
24 caught / 25 seen
---
Wat is eigenlijk de toegevoegde waarde van die gyms. Je Pokemons gaan dood, de XP die je ervoor terugkrijgt is verwaarloosbaar voor de moeite die je er -kijkend naar de CP van de bazen- voor moet doen.
Aaaah! Ik dacht dat die alleen met echt geld te koop zijn. Duidelijk.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:03 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Je krijgt er coins van waarmee je weer spullen kunt kopen
Als je een of meerdere gyms hebt kan je eens per dag gratis munten en startdust claimen, en met die munten kan je weer incubators en dergelijke kopen. Buiten gyms om is er geen battle systeem, dus wat dat betreft is het niet erg als je Pokémon fainten.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:02 schreef iBenny het volgende:
#TeamBlauw
Viaxes
Level 7
24 caught / 25 seen
---
Wat is eigenlijk de toegevoegde waarde van die gyms. Je Pokemons gaan dood, de XP die je ervoor terugkrijgt is verwaarloosbaar voor de moeite die je er -kijkend naar de CP van de bazen- voor moet doen.
Een van mijn favorietenquote:Op maandag 11 juli 2016 22:02 schreef NaturalScience het volgende:
Exeggutor is wel echt één van de meest random pokemons die ik heb gezien....
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |