3 meter, en je moet je telefoon hard genoeg gooien, anders haalt ie het niet.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:12 schreef mergbot het volgende:
wat is ongeveer de afstand die je bij een pokemans moet zijn om een pokebal te kunnen gooien? 50 meter ofzo?
Ik heb het idee dat ze rondlopen en ook elk kwartier ongeveer spawnen/refreshen. Had een hypno op 1 stapje afstand, ik laat alles vallen en ren naar buiten, weg issie. Ripnoquote:Op maandag 11 juli 2016 20:12 schreef Cikx het volgende:
Lopen de pokémon eigenlijk ook rond of blijven die op een bepaalde plek staan?
ik heb wel ingress gespeeld, is de afstand vergelijkbaar?quote:Op maandag 11 juli 2016 20:16 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
3 meter, en je moet je telefoon hard genoeg gooien, anders haalt ie het niet.
Haha balen zeg. Ik zit hier al een uur met een Shelder en een Seal op 3 stapjes afstand met de hoop dat ze hier naar toe komen.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:24 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze rondlopen en ook elk kwartier ongeveer spawnen/refreshen. Had een hypno op 1 stapje afstand, ik laat alles vallen en ren naar buiten, weg issie. Ripno
quote:Op maandag 11 juli 2016 20:16 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
3 meter, en je moet je telefoon hard genoeg gooien, anders haalt ie het niet.
Je moet ook naar buiten schat.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:30 schreef Cikx het volgende:
[..]
Haha balen zeg. Ik zit hier al een uur met een Shelder en een Seal op 3 stapjes afstand met de hoop dat ze hier naar toe komen.
Mij bij team instinct alsjeblieftquote:Op maandag 11 juli 2016 19:16 schreef Franknfurter het volgende:
Nog meer mensen die ik in de OP kan toevoegen?
Insence aan en binnen blijven dan maar..quote:
Op een gegeven moment is zo'n gym toch gewoon niet meer te doen. Hoe zouden ze dat oplossen?quote:Op maandag 11 juli 2016 20:40 schreef KingRoland het volgende:
En wie is die grappenmaker die @elandsgracht een 872cp Aerodactyl heeft gezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |