Op de gym voor de deur hier een 1000+ Snorlaxquote:Op maandag 11 juli 2016 22:44 schreef NaturalScience het volgende:
Heeft iemand al een 1000+ CP pokemon?
Een Slowbro van 1001quote:Op maandag 11 juli 2016 22:44 schreef NaturalScience het volgende:
Die hebben we hier in het Zuiden niet. Had ik dit spel maar twee weken eerder, toen was ik nog in Gran Canaria. Misschien hadden ze daar ook wel speciale pokemons.quote:
Yup, heb een 1145 Flareonquote:Op maandag 11 juli 2016 22:44 schreef NaturalScience het volgende:
Team Blauw is isquote:Op maandag 11 juli 2016 19:16 schreef Franknfurter het volgende:
Nog meer mensen die ik in de OP kan toevoegen?
Ik heb al een Charmander en een Magmar gevangen midden in Nederland. Dus het is zeker niet onmogelijk.quote:
11GB voor 21 euro/maand (Vodafone)quote:Op maandag 11 juli 2016 22:52 schreef RRuben het volgende:
Hoe duur is een beetje internetbundel? Even eentje kopen denk ik
RIPquote:Op maandag 11 juli 2016 22:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vermoed dat deze hype nog wel ff gaat duren en z'n hoogtepunt nog moet bereiken.
De app toestemming geven voor cameratoegang?quote:Op maandag 11 juli 2016 22:53 schreef Ireth het volgende:
Mijn dochter heeft dit ook sinds vandaag op haar telefoon staan, maar als ze live beeld activeert met haar camera ziet ze geen pokemons, als ze livebeeld uitzet en dus gewoon zwart beeld heeft ziet ze ze wel. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Bij camerabeeld moet je om je heen 'zoeken' naar de pokemon. Dat ook gedaan?quote:Op maandag 11 juli 2016 22:53 schreef Ireth het volgende:
Mijn dochter heeft dit ook sinds vandaag op haar telefoon staan, maar als ze live beeld activeert met haar camera ziet ze geen pokemons, als ze livebeeld uitzet en dus gewoon zwart beeld heeft ziet ze ze wel. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |