van dit soort taferelen:quote:Op maandag 11 juli 2016 22:27 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Het is wachten op de eerste duwpartijen en lekgestoken banden. Gelukkig is er geen equivalent van een Guardian Portal hier en ook geen chat waar iedereen in zit, dat zou rampzalig zijn geweest.
Dan moet je niet enkel op je schermpje kijken.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:28 schreef sonnyspek het volgende:
Jammer dat je niet elkaar kan zien lopen
Hahaha ja deze.quote:
Net liep ik tussen 2 groepjes door die elkaar aan het helpen waren met een gym overnemen.. Ze waren niet dezelfde kleurquote:Op maandag 11 juli 2016 22:31 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Hahaha ja deze.
Ik heb gelukkig alleen maar prettige ontmoetingen gehad met de "tegenstander", uitgenodigd voor bier enzo.
Jaja dat snap ik haha.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan moet je niet enkel op je schermpje kijken.Dan zie je ook andere mensen.
Veel prettige, maar ook dus eentje met een groep van 4/5 zwaar aangeschoten korpsballen die even 'kennis kwamen maken'.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:31 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Hahaha ja deze.
Ik heb gelukkig alleen maar prettige ontmoetingen gehad met de "tegenstander", uitgenodigd voor bier enzo.
geen screenshot?quote:Op maandag 11 juli 2016 22:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zitten er stiekem niet toch een paar next gen pokemon in ?
Wij hadden net een sprite die niemand kon plaatsen.
Telefoon stond toen op 10% het had nog het meeste van dat gele belletje uit latere generaties geen idee hoe die heet.quote:
Dat is ook het enige probleem wat ik met het spel heb. het is some een beetje awkward.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:33 schreef STING het volgende:
Loop ik als midden dertiger in het park met m'n iPhone in de hand
Hahaquote:Op maandag 11 juli 2016 22:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Veel prettige, maar ook dus eentje met een groep van 4/5 zwaar aangeschoten korpsballen die even 'kennis kwamen maken'.
Was niet zo heel gezellig
(deed me deugd dat een van die gasten later in een scheiding bleek te liggen omdat z'n vrouw schijtziek werd van zijn Ingeress-verslaving)
Kom je ook uit Tiel?quote:Op maandag 11 juli 2016 22:26 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Ik ga van het weekend de boel even verkennen hier dan.
Geen van beidenquote:Op maandag 11 juli 2016 22:37 schreef E-Dubble het volgende:
Ik heb een pidgey van 65 en een pidgeotto(?) van 90, waar moet ik dan de candy in investeren?
Nee, moet nog komenquote:
[quote:Op maandag 11 juli 2016 22:38 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Geen van beiden. Gewoon even op blijven zitten tot je een hogere pidgey vangt ofzo
150+ pidgey daar kan je een mooie van maken..quote:Op maandag 11 juli 2016 22:40 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
[
ohh oké dan sparen we nog even door
Verstandig. Ik heb nu 5 Pidgeys met 120CP of meer. De hoogste die ik heb is 168, en dat gaat alleen maar stijgen bij evolutiequote:Op maandag 11 juli 2016 22:40 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
[
ohh oké dan sparen we nog even door
Gvd wat triestquote:
Ik vermoed dat deze hype nog wel ff gaat duren en z'n hoogtepunt nog moet bereiken.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:42 schreef hafcfan het volgende:
Was net even naar de supermarkt. Blijkbaar ook een gym. Stonden gewoon 35 man joh. Wtf echt ziek. Hoe lang zal die hype duren.
Leuk voor het oog, verder doet het niksquote:Op maandag 11 juli 2016 22:43 schreef RRuben het volgende:
Wat is dat omhoog springende gras? Ik sta er nu op maar gebeurt helemaal niks...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |