Dat is niet waar, en dat weet jij ook wel. Ik kan zo wat mails laten zien waarop er niet werd gereageerd.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:12 schreef Tem het volgende:
Daarnaast reageren we altijd op mails die binnenkomen
Stuur maar door van het laatste jaar.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:48 schreef Vidura het volgende:
[..]
Dat is niet waar, en dat weet jij ook wel. Ik kan zo wat mails laten zien waarop er niet werd gereageerd.
Had ik niet een solli voor EXA gestuurd waarop er niet werd gereageerd, en kreeg ik toen geen DM van jou met excuses dat er niet op is gereageerd?quote:
Nofi maar dat gaan we niet met jou bespreken want het gaat je geen bal aan waarom iemand een tweede, derde, honderdste nieuwe kans krijgt want je weet het volledige verhaal niet en gaat je ook niet veel aan.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:49 schreef Allures het volgende:
Maar ik ben serieus wel benieuwd naar waarom fok zich in bochten wringt om zo iemand een 'tweede' kans te geven?
Fok wilde zich niet in bochten wringen om het aangenamer te maken voor de andere users, oke prima. Alles volgens de regels dan maar. Maar nu heeft hij het zelf volgens die regels verkloot en dan kunnen ze wel verbogen worden om hem te accommoderen?
Misschien wordt er wel soepeler omgegaan met users met ASS?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:49 schreef Allures het volgende:
Maar ik ben serieus wel benieuwd naar waarom fok zich in bochten wringt om zo iemand een 'tweede' kans te geven?
Fok wilde zich niet in bochten wringen om het aangenamer te maken voor de andere users, oke prima. Alles volgens de regels dan maar. Maar nu heeft hij het zelf volgens die regels verkloot en dan kunnen ze wel verbogen worden om hem te accommoderen?
Waarom niet? Ik ben toch ook users op dit forum en moet coexisten met hem en de regels?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Nofi maar dat gaan we niet met jou bespreken want het gaat je geen bal aan waarom iemand een tweede, derde, honderdste nieuwe kans krijgt want je weet het volledige verhaal niet en gaat je ook niet veel aan.
Oh jij bent het. Doorheengeglipt. Maar er werd gesteld dat we er toch niets mee doen. Dat is gewoon niet waar.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:52 schreef Vidura het volgende:
[..]
Had ik niet een solli voor EXA gestuurd waarop er niet werd gereageerd, en kreeg ik toen geen DM van jou met excuses dat er niet op is gereageerd?
Juist.
'Doorheengeglipt'quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Oh jij bent het. Doorheengeglipt. Maar er werd gesteld dat we er toch niets mee doen. Dat is gewoon niet waar.
Ja, enquote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:54 schreef Allures het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik ben toch ook users op dit forum en moet coexisten met hem en de regels?
Prima.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:56 schreef Vidura het volgende:
[..]
'Doorheengeglipt'
De volgende keer krijg jij een DM van mij als er weer niet op een mail van mij is gereageerd. Goed?
Nee niet het recht, maar als je wil dat regels breed gedragen worden is inzicht in hoe ze worden toegepast meestal wel slim. Daarnaast, zie je dmquote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, enDat geeft je nog niet het recht op informatie en afspraken die wij met anderen maken. Het is geen Poolse landdag op FOK!, al lijkt het er soms wel op
Als het om een 'normaal' lid zou gaan die de mist in ging heb je natuurlijk gelijk. Maar we hebben het over een lid die in mijn ogen best verwrongen ideeën heeft over bepaalde zaken en door meerdere leden als 'creepy' wordt beschouwen. Het is natuurlijk niet zo raar dat leden zich afvragen waarom zo'n bepaald lid telkens de kans krijgt op een nieuwe start. Waarom blijven jullie hem een podium geven? Of krijgen wij nu weer de schuld omdat wij reageren?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Nofi maar dat gaan we niet met jou bespreken want het gaat je geen bal aan waarom iemand een tweede, derde, honderdste nieuwe kans krijgt want je weet het volledige verhaal niet en gaat je ook niet veel aan.
Dus omdat een aantal mensen hem een ''creep'' vinden of het niet eens zijn met zijn uitspraken moeten we voor hem uitzonderingen gaan maken? Dan hebben de users opeens meer rechten?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:17 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Als het om een 'normaal' lid zou gaan die de mist in ging heb je natuurlijk gelijk. Maar we hebben het over een lid die in mijn ogen best verwrongen ideeën heeft over bepaalde zaken en door meerdere leden als 'creepy' wordt beschouwen. Het is natuurlijk niet zo raar dat leden zich afvragen waarom zo'n bepaald lid telkens de kans krijgt op een nieuwe start. Waarom blijven jullie hem een podium geven? Of krijgen wij nu weer de schuld omdat wij reageren?
Ik kan je garanderen dat dit niet het geval is (eerder andersom, als ik naar de klachten over het vorige moderatorteam kijk en van wie die klachten waren).quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Misschien wordt er wel soepeler omgegaan met users met ASS?
Nou draai je het om. Waarom heeft hij meer rechten dan de overige users, waarom is hij een uitzondering?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dus omdat een aantal mensen hem een ''creep'' vinden of het niet eens zijn met zijn uitspraken moeten we voor hem uitzonderingen gaan maken? Dan hebben de users opeens meer rechten?
Als die users actief worden lastig gevallen en bedreigd kan ik me voorstellen dat je in ieder geval wat inzicht wil geven in je keuzes zodat ze daarna voor zichzelf weloverwogen beslissingen kunnen makenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dus omdat een aantal mensen hem een ''creep'' vinden of het niet eens zijn met zijn uitspraken moeten we voor hem uitzonderingen gaan maken? Dan hebben de users opeens meer rechten?
De ene ASSer is de andere niet. Maar dit zijn er toevallig twee die heel slecht aanwijzingen kunnen snappen en opvolgen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kan je garanderen dat dit niet het geval is (eerder andersom, als ik naar de klachten over het vorige moderatorteam kijk en van wie die klachten waren).
En ftr, ik weet niet welk probleem die 2 hebben, maar met ASS heeft het hooguit heel weinig te maken (mede daarom kan ik er niks mee).
Precies. (en zeker weten -dat- het daadwerkelijk ASSers zijn, doe je niet (zou niet de 1e dergelijke troll zijn)).quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De ene ASSer is de andere niet. Maar dit zijn er toevallig twee die heel slecht aanwijzingen kunnen snappen en opvolgen.
Als het bij uitspraken bleef wel natuurlijk. Maat laten wij nou niet doen alsof hij nooit een van zijn rare spinsels in de praktijk heeft uitgebracht. Ik snap niet dat jullie daar nog steeds geassocieerd mee willen worden. Vandaag of morgen vergrijpt hij zich echt aan iemand en wat dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ditquote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:36 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Als het bij uitspraken bleef wel natuurlijk. Maat laten wij nou niet doen alsof hij nooit een van zijn rare spinsels in de praktijk heeft uitgebracht. Ik snap niet dat jullie daar nog steeds geassocieerd mee willen worden.
Zolang jullie achter er maar eindelijk eens wat mee doen ipv die passieve afwachtende houding die je hier tentoonspreid.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:43 schreef Tem het volgende:
We gaan het hier echt niet verder bespreken. Dat moet onderhand wel duidelijk zijn. We hebben de informatie gegeven die we kunnen we kunnen geven en daar blijft het bij.
Men twijfelt niet aan je gevoel, maar meer aan wat je eraan wil doen. Dat maak je nog eens extra duidelijk door een waarschuwing te negeren, alsof je de regels hier niet serieus wil nemen. Jouw keuze, dus ook de gevolgen zijn voor jou..quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:40 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Mag het minderwaardigheidstopic weer open? Het probleem van minderwaardig voelen is wel degelijk oorzaak van dat probleem. Komt steeds terug bij dates (regelen). Achteraf horen dat iemand er toch was, of half antwoorden op uitnodigingen voor een date. Het gevoel dat ze je niet serieus nemen, aan het lijntje houden, onnodige hoop blijven geven.
Dit gaan we niet doen. Heb ik je per DM ook al laten weten. Het kwam wederom uit op hetzelfde verhaal. Tips heb je zat gekregen. Verder heb ik je per DM laten weten waar je wel gewoon over je dates kan posten (mits het geen gespam of SC wordt). Gaan we niet over in discussie. Zie dit als een waarschuwing.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:40 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Mag het minderwaardigheidstopic weer open? Het probleem van minderwaardig voelen is wel degelijk oorzaak van dat probleem. Komt steeds terug bij dates (regelen). Achteraf horen dat iemand er toch was, of half antwoorden op uitnodigingen voor een date. Het gevoel dat ze je niet serieus nemen, aan het lijntje houden, onnodige hoop blijven geven.
Ben er even snel doorheen gegaan (drukte bij ons beiden helaas), bedankt voor het melden!quote:Op woensdag 20 juli 2016 19:58 schreef Zaebos het volgende:
R&P / In de 'pest-modus'
Mag hier even de bezem doorheen? Een hoop geflame hier
pssst, nu praat je zelf over DMs en je zet een user openlijk voor het blokquote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dit gaan we niet doen. Heb ik je per DM ook al laten weten. Het kwam wederom uit op hetzelfde verhaal. Tips heb je zat gekregen. Verder heb ik je per DM laten weten waar je wel gewoon over je dates kan posten (mits het geen gespam of SC wordt). Gaan we niet over in discussie. Zie dit als een waarschuwing.
rofl Ik ben toch op aanraden van een user naar buiten gegaan en een poging gedaan tot... Dat verhaal van die huisarts, ok, ik zal het in overweging nemen. Maar ik doe zeker wat met die tips die jullie geven.quote:Op donderdag 21 juli 2016 01:47 schreef Andromache het volgende:
Maar ga je nog in op waarom je weinig doet met tips
Ik geef er niks om dat er de spot met me bedreven wordt maar er zijn grenzen en deze beschuldigingen gaan ook echt te ver. Bovendien is dit geen plagen meer maar pesten, want de betrokkenen willen maar niet ophouden met deze pesterijen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 01:47 schreef Andromache het volgende:Het is behoorlijk zielig dat je hier komt klagen over anderen
Ik sta overal voor open.quote:Op donderdag 21 juli 2016 01:47 schreef Andromache het volgende:zelf niet openstaat voor verandering
Daar kijk ik anders tegen aan, jij weet niet hoe frustrerend het is om overal van buitengesloten te worden en overal maar weer de pispaal te zijn.quote:Op donderdag 21 juli 2016 01:47 schreef Andromache het volgende:het forum misbruikt als je klaagmuur.
Ik reageer juist hier omdat de mods actie moeten ondernemen tegen zulk wangedrag. Het steekt mij dat nota bene deze mensen mij betichten van trollen terwijl ze er zelf net zo hard aan meedoen. Wie was nou diegene die achter het grote Deezertje liveblog zat? Juist, hem.quote:Op donderdag 21 juli 2016 02:03 schreef Droopie het volgende:
En nu is ook deze FB weer een 0906 topic geworden terwijl je best in het andere topic kan reageren..
Snap je?
Ik heb je een DM gestuurdquote:Op donderdag 21 juli 2016 00:58 schreef 0906 het volgende:
Er lopen hier een aantal figuren die me telkens belachelijk maken of voor moordenaar uitmaken terwijl dit werkelijk nergens op slaat!
Oh, het gaat over mij? Waar maak ik jou uit voor moordenaar? Je bent hier net op dit forum.quote:Op donderdag 21 juli 2016 02:09 schreef 0906 het volgende:
[..]
Ik reageer juist hier omdat de mods actie moeten ondernemen tegen zulk wangedrag. Het steekt mij dat nota bene deze mensen mij betichten van trollen terwijl ze er zelf net zo hard aan meedoen. Wie was nou diegene die achter het grote Deezertje liveblog zat? Juist, hem.
Er is geen centraal topic voor zover ik kan vinden. Niet recent iig. Van mij mag je er een openen als je daar behoefte aan hebt. Misschien dat er meer aansluiten om ervaringen te delen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 17:31 schreef Sylvana het volgende:
Hey mods,
ik post normaal gesproken in Persoonlijkheidsstoornissen, maar heb ook PTSS. Nu ben ik actief met traumaverwerking bezig naast mijn gewone deeltijdtherapie. Is er een centraal topic over PTSS/traumaverwerking (kon hem niet in de lijst met centrale topics vinden iig) of valt dat gewoon onder Depressie en Angst en kan ik het daar beter kwijt?
Als je wilt, kan ik je daar eventueel bij assisteren (bijvoorbeeld met een OP oid?)quote:Op vrijdag 22 juli 2016 17:31 schreef Sylvana het volgende:
Hey mods,
ik post normaal gesproken in Persoonlijkheidsstoornissen, maar heb ook PTSS. Nu ben ik actief met traumaverwerking bezig naast mijn gewone deeltijdtherapie. Is er een centraal topic over PTSS/traumaverwerking (kon hem niet in de lijst met centrale topics vinden iig) of valt dat gewoon onder Depressie en Angst en kan ik het daar beter kwijt?
Oke dan ga ik vanavond wel ff een topic openen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is geen centraal topic voor zover ik kan vinden. Niet recent iig. Van mij mag je er een openen als je daar behoefte aan hebt. Misschien dat er meer aansluiten om ervaringen te delen.
De tekst in de OP komt wel goed, maar heb jij bijvoorbeeld die banners gemaakt in D&A? Die zien er wel mooi uit.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als je wilt, kan ik je daar eventueel bij assisteren (bijvoorbeeld met een OP oid?).
Nee, maar ik weet wel nog dat iemand ze ergens vorig jaar heeft gemaakt (postte toen zelf ook mee en weet nog dat het een man was, ik ga wel even uitzoeken wie precies).quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Oke dan ga ik vanavond wel ff een topic openen.
[..]
De tekst in de OP komt wel goed, maar heb jij bijvoorbeeld die banners gemaakt in D&A? Die zien er wel mooi uit.
Oké, succes met diegene opzoeken dan, en hopelijk post ie nog wel op Fok! verder danquote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet wel nog dat iemand ze ergens vorig jaar heeft gemaakt (postte toen zelf ook mee en weet nog dat het een man was, ik ga wel even uitzoeken wie precies).
En die zien er idd heel mooi uit!
Is goedquote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:51 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Oké, succes met diegene opzoeken dan, en hopelijk post ie nog wel op Fok! verder dan
Dan maak ik nu wel gewoon tekstkopjes.
Oké jammer. Maar dankjewel voor het zoeken!quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is goed.
Ik kon hem niet vinden (is wellicht via de chat gegaan?) maar het was 4 maart 2015, hierzo.
Alleen heb je hier niet zoveel aan, behalve dan wellicht zien wie deze niet zelf gemaakt heeft?
Ik kan nog wel even in de Facebook-groep kijken of er daar over gesproken was, moment niks...weet niet meer wie die banners gemaakt heeft
Ik laat m voorlopig even tussen de gewone topics, dan kunnen mensen hem makkelijker vindenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:02 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Oké jammer. Maar dankjewel voor het zoeken!
Samzz, ik heb het topic gemaakt, wil jij hem bij de rest van de centrale topics zetten?
R&P / [Centraal] PTSS en Traumaverwerking
Oké primaquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik laat m voorlopig even tussen de gewone topics, dan kunnen mensen hem makkelijker vinden. Daarna kan ie centraal.
Verder dan 'deze tour' komt S. blijkbaar niet. Op alle aardige reacties (waaronder die van mijzelf, maar het waren er veel meer) is niet eens gereageerd. Ik kan niet voor anderen spreken, maar ik ben er zelf bij dezen helemaal klaar mee. Ik begin ook steeds meer te denken dat hij een trol is (ondanks dat ik over de hele linie bekeken wel iets positiever over S. was, heb ik dat gevoel bij hem altijd al meer gehad dan bij D.).quote:Op donderdag 21 juli 2016 18:13 schreef Forbry het volgende:
Ik heb (vooralsnog) het beste met je voor, maar als je weer op deze tour gaat, mag er, wat mij betreft, onmiddellijk een slotje op dit topic komen.
D is alweer een paar dagen geband. En er werd gewaarschuwd en er is meer sturing in de topics.quote:
Tip/commentaar voor jou: niet alles is wat het lijkt.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 09:20 schreef Samzz het volgende:
Ik wil jullie alleen wel vragen hier verder geen bans te bespreken qua hoe en waarom.
Noted. Het was slechts een opmerkingquote:Op zaterdag 23 juli 2016 09:21 schreef Vidura het volgende:
[..]
Tip/commentaar voor jou: niet alles is wat het lijkt.
Ga je nu ook in het PTSS en Traumaverwerking-topic vragen of ze niet over alcohol- en drugsverslavingen willen hebben?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 09:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Noted. Het was slechts een opmerking.
Ik zou niet weten waarom? Kan hand in hand gaan.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 09:22 schreef Vidura het volgende:
[..]
Ga je nu ook in het PTSS en Traumaverwerking-topic vragen of ze niet over alcohol- en drugsverslavingen willen hebben?
Ik snap ook niet waarom je hier weer komt melden dat wij niet over D's ban mogen bespreken terwijl wij het daar ook helemaal niet over hebben.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 09:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom? Kan hand in hand gaan.
Nou ja, jij bracht het net ter sprake en ik stipte dat vervolgens ook nog even aan. Ik neem aan dat Samzz wil(de) voorkomen dat er verder op door zou worden gegaan.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 09:24 schreef Vidura het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom je hier weer komt melden dat wij niet over D's ban mogen bespreken terwijl wij het daar ook helemaal niet over hebben.
Voorzorgquote:Op zaterdag 23 juli 2016 09:24 schreef Vidura het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom je hier weer komt melden dat wij niet over D's ban mogen bespreken terwijl wij het daar ook helemaal niet over hebben.
Dan kunnen we de hand schudden.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 09:28 schreef Vidura het volgende:
[..]
Mwoah, vind het meer zeiken om niks. Zoals ik nu ook doe.
Voorheen werden de berichten gewoon verwijderd of genote. En was het continu doorgaan met cirkeltjes draaien, vanuit de beide 'kampen'. Nu de ene 'kamp' wat rustiger is geworden (dat idee heb ik iigquote:Op zaterdag 23 juli 2016 09:38 schreef Allures het volgende:
[..]
voorheen werd er ook gewaarschuwd en geband en er zijn zo veel initiatieven tot sturing geweest. Alleen het is als onkruid. Over 2 weken staat het allemaal weer hoog ook al is er net geruimd
Misschien. Maar in de topics zie ik wel verandering qua aanpak/benadering.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 09:56 schreef Allures het volgende:
Ik denk echt dat je dan voorbij gaat aan het aantal uren achter de schermen dat de vorige mods er in heeft zitten met inpraten en coachen van de usual suspects
Dat is dan verkeerd geïnterpreteerd en vooral niet zo bedoeld. Nog de alle lof voor die drie hoor.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:12 schreef Allures het volgende:
Tja ik vind de ruimte die de huidige mods nu hebben vergelijken met de riemen waarmee de oude mods gedwongen werden te roeien echt niet netjes en best een trap na of zo.
Dat is gewoon echt niet waar, maar dat neem je vast gewoon weer blind aan van het karretje waarvoor je je hebt laten spannen. Sorry als dat heel scherp klinktquote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:13 schreef Samzz het volgende:
Wij hebben dezelfde ruimte als de andere mods hadden.
Het is wel zo. Wij hebben precies dezelfde mogelijkheden als de andere mods hadden. Niet meer, niet minderquote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:15 schreef Allures het volgende:
[..]
Dat is gewoon echt niet waar, maar dat neem je vast gewoon weer blind aan van het karretje waarvoor je je hebt laten spannen. Sorry als dat heel scherp klinkt
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 09:51 schreef Vidura het volgende:
[..]
Voorheen werden de berichten gewoon verwijderd of genote. En was het continu doorgaan met cirkeltjes draaien, vanuit de beide 'kampen'. Nu de ene 'kamp' wat rustiger is geworden (dat idee heb ik iig), blijft de andere 'kamp' opvallend in de negatieve zin aanwezig. En ik zie wel dat de huidige mods dat proberen positief te benaderen/op te pakken. De oude mods waren meer van de harde hand en dat werkte averechts.
Alles heeft met benadering te maken.
Dan doe je dat in DMquote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:17 schreef Allures het volgende:
[..]
Heel fijn dat ik daar in het openbaar niet inhoudelijk op in kan gaan zonder zelf tegen een ban aan te lopen natuurlijk
Ik vind een note krijgen om een emogif omdat een mod het niet aanstaat, om vervolgens 'Vooral doorgaan!' te horen krijgen als je ertegen in gaat geen goede benadering in ieder geval. Dat heb ik die twee nieuwe nog niet zien doen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Alsof het vorige teams die benadering al niet tot in den treure hadden geprobeerd
Het is gewoon dezelfde aanpak, maar een paar stappen terug
Props dat er toch weer mensen zijn die het op kunnen brengen
Nee, maar als je al 450 keer (echt niet fantastisch) alle andere wegen naar Rome hebt proberen te wandelen kan k me voorstellen dat je zelfbeheersing ook niet altijd 100% meer is...quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:24 schreef Vidura het volgende:
[..]
Ik vind een note krijgen om een emogif omdat een mod het niet aanstaat, om vervolgens 'Vooral doorgaan!' te horen krijgen als je ertegen in gaat geen goede benadering in ieder geval. Dat heb ik die twee nieuwe nog niet zien doen.
Denk dat we dat allemaal goed voor kunnen stellenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee, maar als je al 450 keer (echt niet fantastisch) alle andere wegen naar Rome hebt proberen te wandelen kan k me voorstellen dat je zelfbeheersing ook niet altijd 100% meer is...
Dan nogmaals hier, dit (dat geklaag over niets doen met advies) hierboven is niet des R&P op Fok! Om mijn argument nog even kracht bij te zetten, zie hier 'jullie' eigen bovenste beste, door de vorige mods uit ervaring wijs geworden, FAQ.quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
Er zit nog altijd een verschil tussen iemand die enkele malen zijn hart wil luchten en wat doet met adviezen en iemand die wekenlang, of zelfs maandenlang alleen maar dagboektopics aanmaakt over hoe zwaar hij het wel niet heeft, zonder iets te doen met de hele goede tips die gegeven worden. We proberen hem met z'n allen juist te helpen, stoppen er veel tijd in, maar zelf komt hij niet verder uit dat cirkeltje.
PS. Wilt u svp niet weer de dagboektopics erbij op een hoop gooien? Ik had juist al eerder gezegd dat ik begrijp dat daar regels voor zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:10 schreef Re het volgende:
• R&P is geen knuffelforum, maar er wordt wel van je verwacht dat je met respect reageert. En bedenk, reageren hoeft niet en adviezen opvolgen is niet verplicht. ...
R&P is echter ook geen KLB. En er hoeft inderdaad niks gedaan te worden met adviezen. Maar kom dan ook niet steeds om advies vrágen. Het houdt een keer opquote:Op woensdag 27 juli 2016 09:58 schreef Koral het volgende:
[..]
Dan nogmaals hier, dit (dat geklaag over niets doen met advies) hierboven is niet des R&P op Fok! Om mijn argument nog even kracht bij te zetten, zie hier 'jullie' eigen bovenste beste, door de vorige mods uit ervaring wijs geworden, FAQ.
[..]
PS. Wilt u svp niet weer de dagboektopics erbij op een hoop gooien? Ik had juist al eerder gezegd dat ik begrijp dat daar regels voor zijn.
Kunnen jullie dit uitzoeken? Ik krijg steeds vaker berichten dat mensen mij betichten dat ik zoiets gezegd zou hebben terwijl dat in werkelijkheid niet klopt. Ik heb nooit zulke uitspraken gedaan!quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Die echt niet door de beugel konden? Ik heb begrepen dat er minstens 1 vrouwelijke user is waar je dingen naar gestuurd hebt als 'dan ga ik je vanavond neuken' toen zij ergens iets postte waarop jij dat als reactie in DM stuurde?
Dát vindt je wel normaal? Het stalkgedrag dat je vertoond hebt bij in ieder geval die user, dat vind je normaal? Seriously?
Hey, als jij die uitspraken niet hebt gedaan, dan spijt me dat. Maar om eerlijk te zijn vind ik het wel bij je passen (tja, dat is nou het beeld dat je van jezelf gecreëerd hebt), sorry dat ik het zeg.quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:32 schreef 0906 het volgende:
[..]
Kunnen jullie dit uitzoeken? Ik krijg steeds vaker berichten dat mensen mij betichten dat ik zoiets gezegd zou hebben terwijl dat in werkelijkheid niet klopt. Ik heb nooit zulke uitspraken gedaan!
Daarom wil ik dat ook door de FA uitgezocht hebben. Ik zou dan wel graag gerehabiliteerd worden, alsmede een banverzoek indienen voor de persoon in kwestie die deze valse beschuldigingen de wereld in helpt. Ik weet ook niet om wie het gaat.quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hey, als jij die uitspraken niet hebt gedaan, dan spijt me dat. Maar om eerlijk te zijn vind ik het wel bij je passen (tja, dat is nou het beeld dat je van jezelf gecreëerd hebt), sorry dat ik het zeg.
Dat neemt niet weg, dat als je dat daadwerkelijk NIET gezegd hebt, betreffende user dat dan ook niet moet vertellen natuurlijk. Zo simpel is het ook.
Nou, dat rehabiliteren zou je zelf moeten doen, want jouw 'naam' is niet te grabbel gegooid hier door, je naam is door jezelf te grabbel gegooid en dat is al heel lang geleden gedaan.quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:35 schreef 0906 het volgende:
[..]
Daarom wil ik dat ook door de FA uitgezocht hebben. Ik zou dan wel graag gerehabiliteerd worden, alsmede een banverzoek indienen voor de persoon in kwestie die deze valse beschuldigingen de wereld in helpt. Ik weet ook niet om wie het gaat.
Heb t mee naar achter genomen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:32 schreef 0906 het volgende:
[..]
Kunnen jullie dit uitzoeken? Ik krijg steeds vaker berichten dat mensen mij betichten dat ik zoiets gezegd zou hebben terwijl dat in werkelijkheid niet klopt. Ik heb nooit zulke uitspraken gedaan!
Sorry, maar ik vind dat je dit soort dingen (van deze user) wel erg snel mee naar achter neemtquote:Op woensdag 27 juli 2016 11:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb t mee naar achter genomen.
Graag er hier niet verder over door gaan. Dank.
quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb t mee naar achter genomen.
Graag er hier niet verder over door gaan. Dank.
Hij krijgt geen voorkeursbehandeling. Ik wil graag achter, met mijn medemod bespreken wat we hiermee gaan doen. Lijkt me logisch, toch?quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind dat je dit soort dingen (van deze user) wel erg snel mee naar achter neemtZo weet ik nog wel iemand die onwaarheden rond strooit maar dat wordt dan weer niet mee naar achter genomen. Nee, daar moeten bewijzen voor worden gezocht en dat mag de user zelf doen ipv van een FA. Waarom krijgt hij een voorkeursbehandeling?
Geen goed voorstelquote:Op woensdag 27 juli 2016 12:51 schreef nietzoveeI het volgende:
[..]
Geen goed voorstel? De titel zoals die er nu is dekt de lading beter? Hij geeft zelf iets anders te kennen.
Het topic zit in een spagaat door toedoen van hemzelf. Hij verlegt de aandacht van 'geen vrienden' naar 'pester negeren me'. Eerst zeggen dat niemand wil afspreken, dan dat de pesters niet bereikbaar zijn. Lijkt me wel een goede titel switch, nee?quote:
Vreemde gang van zaken dit. Elk andere TS had allang een slot gekregen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij krijgt geen voorkeursbehandeling. Ik wil graag achter, met mijn medemod bespreken wat we hiermee gaan doen. Lijkt me logisch, toch?
Zo gaat dat met ieder ander die een probleem heeft ook.
Nee, ieder ander zouden we ook waarschuwen om on-topic te gaan/blijven. Als dat niet gebeurt gaat een topic op slot. Waarschuwingen zijn ook dit topic gegeven, dus we houden het in de gaten. Deze TS is dus niet een uitzondering.quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Vreemde gang van zaken dit. Elk andere TS had allang een slot gekregen.
Wat is on-topic in dit geval? De beginpost is anders dan het verloop wat hij aangeeft: eerst zegt hij genegeerd te zijn waarbij een ontmoeting centraal staatn, verderop geeft hij te kennen dat 't hem helemaal niet om een ontmoeting te doen was. Hij verlegt het aandachtspunt. Dus wat is on-topic?quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Nee, ieder ander zouden we ook waarschuwen om on-topic te gaan/blijven. Als dat niet gebeurt gaat een topic op slot. Waarschuwingen zijn ook dit topic gegeven, dus we houden het in de gaten. Deze TS is dus niet een uitzondering.
Waar al een waarschuwing voor ligt. Als het telkens een ander onderwerp wordt/een dagboektopic wordt gaat hij op slot. Dat hebben we in het verleden wel bewezen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:59 schreef nietzoveeI het volgende:
[..]
Wat is on-topic in dit geval? De beginpost is anders dan het verloop wat hij aangeeft: eerst zegt hij genegeerd te zijn waarbij een ontmoeting centraal staatn, verderop geeft hij te kennen dat 't hem helemaal niet om een ontmoeting te doen was. Hij verlegt het aandachtspunt. Dus wat is on-topic?
Donequote:Op woensdag 27 juli 2016 20:27 schreef Keep_Walking het volgende:
Kan deze topic verplaatst worden naar klaagbak:
KLB / Dat hele obsessie met veel seks partners hebben...
Valt wel mee, hoor. Hebben we wel vaker gedaan als het uit de hand liep of totaal offtopic ging of gewoon een baggertopic is wat bij openen al een bepaalde kant op gaat.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:14 schreef Lienekien het volgende:
Op verzoek van de TS? Hoogst ongebruikelijk.
Nou, zelden. En dan ook nog twee tegelijk.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Valt wel mee, hoor. Hebben we wel vaker gedaan als het uit de hand liep of totaal offtopic ging of gewoon een baggertopic is wat bij openen al een bepaalde kant op gaat.
Verwijderen wordt niet zomaar gedaan. Maar een slotje, gebeurt wel vaker hoor.
Ja dat verbaasde mij dus ook..quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, zelden. En dan ook nog twee tegelijk.
Die over vakantie was prima on topic. Ook dat nog.
Maar toch niet op verzoek van ts?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Valt wel mee, hoor. Hebben we wel vaker gedaan als het uit de hand liep of totaal offtopic ging of gewoon een baggertopic is wat bij openen al een bepaalde kant op gaat.
Verwijderen wordt niet zomaar gedaan. Maar een slotje, gebeurt wel vaker hoor.
Bullshitquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:14 schreef Lienekien het volgende:
Op verzoek van de TS? Hoogst ongebruikelijk.
Precies mijn punt..quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:44 schreef Cat22 het volgende:
Hier ook verbazing. Is dat onderdeel van het nieuwe beleid? Je kunt random topics openen en als de antwoorden je niet bevallen/je je antwoord hebt/je de belangstelling verliest/een bepaalde user bent/etc etc kun je een slotje vragen en krijgen?
Naast dat ik bang ben dat dat topjcdiarree in de hand kan werken, vind ik het ook niet echt netjes tov users die de moeite nemen antwoord te geven en opeens een slotje vinden, zonder dat TS op hun post heeft gereageerd.
Ja, hoor. Zal niet de eerste keer zijn. Het gebeurt niet vaak, omdat de topics waar het dan om gaat eigenlijk normaal verlopen of geen aanzet hebben tot trolreacties of gebash/offtopic reacties. En toch wordt er wel op verzoek van TS geslot, zelfs verwijderd. Het gebeurt niet vaak, maar het gebeurt.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:35 schreef madam-april het volgende:
[..]
Maar toch niet op verzoek van ts?
Iedereen kan een slotje vragen, niet iedereen zal die krijgen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:44 schreef Cat22 het volgende:
Hier ook verbazing. Is dat onderdeel van het nieuwe beleid? Je kunt random topics openen en als de antwoorden je niet bevallen/je je antwoord hebt/je de belangstelling verliest/een bepaalde user bent/etc etc kun je een slotje vragen en krijgen?
Naast dat ik bang ben dat dat topjcdiarree in de hand kan werken, vind ik het ook niet echt netjes tov users die de moeite nemen antwoord te geven en opeens een slotje vinden, zonder dat TS op hun post heeft gereageerd.
Dit punt (slotjes op aanvraag) gaat niet over een bepaalde user maar over het algemene beleid..quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:46 schreef Droopie het volgende:
"Bijzonder" hoe ruim de helft van dit topic over 1 of 2 users gaat.
Hoop voor de mods dat de volgende wat rustiger wordt.
Ok, het heeft met de bewuste TS te maken. Ja, dat vermoeden had ik al.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iedereen kan een slotje vragen, niet iedereen zal die krijgen.
In geval van TS en in het verleden behaalde resultaten, hebben we besloten een slotje te plaatsen.
Het is geen algemeen beleid. Het gebeurt echter wel vaker dat een topic op verzoek van TS op slot gaat.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:50 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dit punt (slotjes op aanvraag) gaat niet over een bepaalde user maar over het algemene beleid..
Verder ben ik het wel met je eens..
Dat idee kreeg ik ook, toen ik de lijst met slotjes nakeek. Soms ontsporing, al dan niet door TS, maar ook een topic wat normaal liep maar waar TS blijkbaar klaar mee was.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ok, het heeft met de bewuste TS te maken. Ja, dat vermoeden had ik al.
Dat heb ik gedaan. Had niet gezien dat die weggehaald wasquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:53 schreef tombolafan het volgende:
Ik was er ook verbaasd over, maar als t usergebonden is snap ik t ergens wel. Is t dan misschien een idee de op wel terug te zetten zodat t verhaal iig duidelijk blijft?
Ik weet dat het in zeer uitzonderlijke gevallen weleens voor is gekomen dat er op verzoek van ts een slotje is geplaatst of verwijderd.. Maar dat waren echt hoge uitzonderingen waarbij er een zwaarwegend belang was..quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hoor. Zal niet de eerste keer zijn. Het gebeurt niet vaak, omdat de topics waar het dan om gaat eigenlijk normaal verlopen of geen aanzet hebben tot trolreacties of gebash/offtopic reacties. En toch wordt er wel op verzoek van TS geslot, zelfs verwijderd. Het gebeurt niet vaak, maar het gebeurt.
En in deze gevallen waren Happy en ik beide van mening dat een slotje een prima idee is.
Voor zover jij weetquote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:01 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik weet dat het in zeer uitzonderlijke gevallen weleens voor is gekomen dat er op verzoek van ts een slotje is geplaatst of verwijderd.. Maar dat waren echt hoge uitzonderingen waarbij er een zwaarwegend belang was..
Topics die verpest worden met trollreacties, gebash of offtopic bagger worden altijd gesloten. Dat heeft niks met een eventueel verzoek van ts te maken.
Dat jullie topics van bepaalde users sneller sluiten wegens de resultaten uit het verleden kan ik begrijpen. Maar dat kunnen jullie toch prima op basis van het topic en de reacties in het topic doen?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is geen algemeen beleid. Het gebeurt echter wel vaker dat een topic op verzoek van TS op slot gaat.
In dit geval was het gewoon een overwogen keuze de topics op slot te doen. Ook in acht nemend wie TS is en hoe zijn topics in het verleden verliepen.
Dat was dan ook onderdeel van de besluitvorming.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:14 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dat jullie topics van bepaalde users sneller sluiten wegens de resultaten uit het verleden kan ik begrijpen. Maar dat kunnen jullie toch prima op basis van het topic en de reacties in het topic doen?
Een topic dat verzandt in trollen, bashen en/of offtopic bagger wordt krijgt ook zonder een verzoek van ts een slotje..quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor zover jij weet. Er wordt in een topic dat verzandt in trollen of bashen best vaak door TS een bericht gestuurd of het topic niet gewoon dicht kan
.
In dit geval was het een combinatie van.
Dan ga ik nu toch echt even het 'vakantie-topic' als voorbeeld nemen..quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was dan ook onderdeel van de besluitvorming.
En als je 't andere topic als voorbeeld gaat nemen?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:39 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dan ga ik nu toch echt even het 'vakantie-topic' als voorbeeld nemen..
17 van de 19 reacties waren helemaal on topic.. Er was ook geen sprake van getroll of gebash.. Kortom er was totaal geen reden om hier een slotje op te gooien.. Als een andere user dat topic had geopend en om een slotje had gevraagd hadden jullie het topic 100% zeker open gelaten..
Daarom zeggen we ook dat de user in kwestie ook een rol speelt. Meerdere dingen die meespeelden. Vaak zat de feedback gehad dat we zijn topics te lang open laten. Op die momenten zeggen we dat we luisteren naar de feedback, dus dat doen we dan dus ook (gezien zijn FOK! reputatie hadden we het topic vanavond anders alsnog dicht moeten gooien waarschijnlijk). Zijn meerdere dingen die mee kunnen spelen in een besluitquote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:39 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dan ga ik nu toch echt even het 'vakantie-topic' als voorbeeld nemen..
17 van de 19 reacties waren helemaal on topic.. Er was ook geen sprake van getroll of gebash.. Kortom er was totaal geen reden om hier een slotje op te gooien.. Als een andere user dat topic had geopend en om een slotje had gevraagd hadden jullie het topic 100% zeker open gelaten..
Het komt er dus eigenlijk op neer dat het topic niet is gesloten op verzoek van ts maar vanwege de ts en zijn reputatie..quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:44 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Daarom zeggen we ook dat de user in kwestie ook een rol speelt. Meerdere dingen die meespeelden. Vaak zat de feedback gehad dat we zijn topics te lang open laten. Op die momenten zeggen we dat we luisteren naar de feedback, dus dat doen we dan dus ook (gezien zijn FOK! reputatie hadden we het topic vanavond anders alsnog dicht moeten gooien waarschijnlijk). Zijn meerdere dingen die mee kunnen spelen in een besluitHierbij speelde ook mee dat er pasgeleden een vrijwel identiek topic in R&P stond, gepost door een andere username. Er spelen soms dingen mee die voor users onmogelijk zijn om te weten.
Nee, zoals eerder gezegd gaat het om een combinatie van.quote:Op zondag 31 juli 2016 00:06 schreef madam-april het volgende:
[..]
Het komt er dus eigenlijk op neer dat het topic niet is gesloten op verzoek van ts maar vanwege de ts en zijn reputatie..
"Topic gaat dicht door verzoek TS". Dat vind ik dan niet handig. Zou dan een verwijzing naar het eerdere topic verwachten.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:44 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Daarom zeggen we ook dat de user in kwestie ook een rol speelt. Meerdere dingen die meespeelden. Vaak zat de feedback gehad dat we zijn topics te lang open laten. Op die momenten zeggen we dat we luisteren naar de feedback, dus dat doen we dan dus ook (gezien zijn FOK! reputatie hadden we het topic vanavond anders alsnog dicht moeten gooien waarschijnlijk). Zijn meerdere dingen die mee kunnen spelen in een besluitHierbij speelde ook mee dat er pasgeleden een vrijwel identiek topic in R&P stond, gepost door een andere username. Er spelen soms dingen mee die voor users onmogelijk zijn om te weten.
Ik (en eerder ook Samzz) zeg dat het een combinatie van redenen was. Dat verzoek van TS lag op moment van sluiten het verst in mijn geheugen en ik wou niet de hele waslijst van redenen gaan benoemen (dat doen we bij geen enkel topic)quote:Op zondag 31 juli 2016 00:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
"Topic gaat dicht door verzoek TS". Dat vind ik dan niet handig. Zou dan een verwijzing naar het eerdere topic verwachten.
^^ dit dus..quote:Op zondag 31 juli 2016 00:46 schreef Re het volgende:
Nou ja, on topic topics zouden nooit gesloten moeten worden en kan me niet voorstellen dat TS daarmee een valide argument heeft. Aan de andere kant opent user wel vaker bagger dus dan is een slotje wel begrijpelijk, maar dan is het dus bewust bagger, waarmee TS blijkbaar weg kan komen, ondanks zijn verleden
Dit is echt weer zo enorm tegenstrijdig met wat jullie eerder verkondigden. Dat een post/topic wordt beoordeeld op basis van de inhoud en niet op de schrijver en zijn/haar reputatie. Is het beleid veranderd? Daarnaast bevestigen jullie maar weer eens 0906 voorkeursbehandeling. Dweilen, dweilen, dweilen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:44 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Daarom zeggen we ook dat de user in kwestie ook een rol speelt.
Ga gewoon lekker ergens anders lopen zeiken. We hebben een beslissing genomen, deze tot op zekere hoogte zelfs verantwoord terwijl wij totaal geen verantwoording schuldig zijn. Het is zo gedaan, daar staan wij beiden achter. Slotten we niet is het niet goed, slotten we wel is het óók niet goed.quote:Op zondag 31 juli 2016 09:34 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Dit is echt weer zo enorm tegenstrijdig met wat jullie eerder verkondigden. Dat een post/topic wordt beoordeeld op basis van de inhoud en niet op de schrijver en zijn/haar reputatie. Is het beleid veranderd? Daarnaast bevestigen jullie maar weer eens 0906 voorkeursbehandeling. Dweilen, dweilen, dweilen.
Dat is prima.quote:Op maandag 1 augustus 2016 18:56 schreef Mutant01 het volgende:
Dag Samz, mijn vrouw heeft een topic geopend met een enquete. Het topic is vervolgens gesloten omdat er wat problemen waren met de fonts van de enquete. Zij is niet helemaal bekend met hoe dat werkt - en ik heb nu het een en ander aangepast. Het zou nu dus wat beter leesbaar moeten zijn. Mag ik namens haar een nieuw topic openen - of vind je dat het topic hier niet thuis hoort?
Dank, zoals gezegd ze is niet helemaal bekend met het forum - dus ze wist niet hoe ze een reply moest plaatsen. Ik zal het wat actiever bewaken.quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is prima.
Bedenk wel dat het hier vereist is dat er gereageerd blijft worden op het topic, o.a. voor vragen van de users, eventuele opmerkingen e.d..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |